İNSTAGRAM: @ hayal_crtk
❄
Hatırlatma
"Oyun başlasın" kırmızı dudakları tehlikeyle sırıttı ve kafasını yavaşça yana eğip kurbanlarını seçmeye başladı.
"Çok eğleneceğiz SÜRTÜKLER"...
🔥❌🔥❌🔥❌🔥😈
Karanlık , tarafı olan kötülüğü çoğaltıp etrafına dahada saldı ve içimi hiç yer kalmayana kadar siyahla doldurdu , saf bir kötülükle inim inim inleyen vücudum sanki yeniden hayat bulmuşçasına dinç ve güçlüydü , ben artık o hep ezilen Melis değildim , hissettiğim bu saf kötülüğü Melis adıyla ezikleştiremezdim... ben tam olarak Hayal'dim kimsenin bilmediği Hayal... karanlık tarafımın pusada yattığı ve bu gün ortaya çıkaranları cezalandıracak hatun. Ezenleri acımadan ezecek ve herkese gerçek konumlarını gösterecektim. Aydınlık taraftaki bana yeterince acı vermişlerdi ve şimdi olarda acıyı tadacaktı , tattıracaktım... karanlıktaki benim susmaya ve köşeye çekilmeye hiç niyeti yoktu aksine şu an ortaya çıkıp bana yapılan her şey için bedel ödetecektim.
"Çok eğleneceğiz SÜRTÜKLER"...
Dudaklarım kendiliğinden kıvrılırken üzerinde tehlikeli izler taşıyordu. Eğlence artık başlasın zira sıkılmaya başlıyorum , bana vampirden oyuncaklar lazım. Dudaklarım dahada kıvrılırken dişlerim gözüküyordu. Acı vakti...
Havada sanki asılı kalmışçasına süzülürken onlara yukardan bakmak çok zevkliydi , bana sanki büyülenmiş gibi bakıyorlardı. Çünkü ben öyle istiyordum... Ellerimdeki uzun kırbaçlar çızırdıyordu , saf elekrikten oluşan kırbaçlarım simsiyahtı , siyah elekririk uzun ve kalındı , ellerimde elektrik tutuyordum. Bana acı vermeyen elektirik bu vampirlere cehennem azabı yaşatacaktı...
"Hayal'i tanıma vakti" ve güçlü bir kahka dudaklarımdan çıkarken avuçlarımdaki elektrikten kırbaçları salladım ve yerdeki vampirlere savurdum. Çızırdayan kırbaçlar hedef aldığım vampirlere giderken olduğundan daha da uzun bir hal aldı ve aşşağadaki tanımadığım iki vampirin boğazına dolandı. Dudaklarım tehlikeyle kıvrılırken siyah elektriklerimin boynuna dolandığı iki vampir acıdan iki büklüm olmuştu. Ah o acıdan inleyen sesler sanki harika bir müzükalin en güzel bölümüymüşçesine ruhumu besliyordu.
Acı çeken arkadaşlarını gören diğer vampirler olayı yavaş yavaş idrak ediyordu , ben kesinlikle dost değildim... acıdan bayılma raddesine gelen iki vampirden kırbaçlarımı çekip tekrar savurdum. Bu sefer sabit kalmak yerine çığlıklarla kaçmaya çalışan vampirler öyle güzel bir manzara sunuyordu ki bana... kolay lokmayı sevmezdim zaten. Ama bu yaratıkların öylece kaçıp gitmesinede göz yumamazdım... ellerimdeki kırbaçlar yeni kurbanlar yakalarken avuçlarımı açıp kırbaçlarımı serbest bıraktım , kırbaçlarım havada benim gibi sabit kalırken keyifle gülümseyip ellerimi havaya kaldırdım ve gözlerimi yumup odaklandım.
İçimden siyah bir güç patlama etkisiyle etrafa yayılırken benim bile bu gücün rüzgarıyla saçlarım ve elbisem uçuşmuştu. Yaptığım şey kimseye zarar vermeyecekti ama vampirlerin okulun ana binasına girmesini yada okul duvarlarından dışarı çıkmasını engelleyecekti. Tıpkı kimsenin aşamayacağı çelik bir duvar gibi, tek fark benim duvarlarım içeri insan alırken dışarı çıkarmıyordu ve görünmezdi. Havada asılı duran kırbaçlarımı tekrar ellerime alıp acıyla çığlak atan iki vampirin boğazından çektim zaten çeker çekmezde bayıldılar. Tıpkı diğer ikisi gibi.İşime daha da hız katıp çızırdayan kırbaçlarımı tekrar savurdum ve bu sefer hedeflerin kim olacağını biliyordum. Ceren ve Batuhan... Ceren'in ve batuhan'ın boğazına dolanan elektrik onları anında iki büklüm edip acı çığlıklar atmalarını sağlamıştı. Kahkalarım okulu inletirken yere biraz daha yaklaştım ve herkesi dehşete düşürecek sözlerimi söyledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirler Arasında
VampireKalbim deli gibi hızlanırken korkuyla geriye adımladım , kaçmalıydım bu çocuğu görmeye dayanamıyordum. "Dur" göğsüm derin nefeslerim yüzünden inip kalkarken kafamı olumsuzca salladım. "Sakın kaçmaya kalkışma" demesiyle eğdiği kafasını yavaşça kald...