1 .ÖLÜM

32.6K 835 798
                                    

İnstagram: hayal_crtk

Canlarım ilk 2 bölüm biraz sıkıcı ama devamında kitaba öyle bir kaptırıyorsunuz ki , seveceğinize eminim ♥ 2 bölümcük katlanmalısınız sadece😘 iyi okumlar.

🔥🔥🔥🔥

İçime  aldığım oksijen sanki zehirli gibi ciğerlerimi yakıyordu sanki boğazımın ortasına bir şey durmuş gibi ne kadar yutkunsam hep orada kalıyor .İçim yanıyordu kalbimdeki acının tarifi yok aldığım her nefes beni yakıyor sanki bana artık yaşama diyordu soluk borumdaki oksijen bile beni içine çekme zararım sana yaşamak yaramaz diyor gibiydi hoş artık yaşamak bile istemiyordum .

Çöktüğüm toprağın altında yatan selalarla uğurlanan hayattaki tek akrabam babam beyaz kefenin içinde kefenin beyazına inat kara toprağın içinde yatıyordu şu anki haykırışlarımı bile onun geri gelmeyeceğini bile bile atıyor göz yaşlarımı toprakla buluşturup kalbimdeki sızıyı hafifletmeye uğraşıyordum umutsuzca . Herkes babamın cenazesine kefenin beyazına inat siyahla gelmiş benim gözümde beş kuruş olmayan yaşlar döküp sahte ağlamalarla bekliyorlardı ki gözlerinde ki o koca gözlükle ağladıkları bile belli olmuyordu .

Beni babamdan ayıran 1 yıldır benden sakladığı kanser illetiydi sadece ölünce haberim oldu .
Mezarlıktan herkes gidince babamın toprağına çöktüm ağlamam durmamıştı annemi hiç görmemiştim sadece adını biliyordum "Hayat" babamın adı ise "Ali " ydi benmi benim adım Hayal Melis Ateş "Hayal" ismini annem ve babam ortak koymuşlar annemin isminin ilk 3 babamın isminin ilk 2 harfini birleştirince Hayal olmuş ("HAY"AT  "AL"İ) ki bu isim bile bana babamı hatırlatır .

Sadece babam bana Hayal der Melis ismini ise genel olarak kullanırım düşüncelerimi bölen sesle bir an irkildim

"Kızım Melis  ,yeter kendini hırpaladığın hadi evine gidelim yavrum bir duş al kendini toparla ölenle ölünmez "  bu ses Gülsüm teyzenindi yan komşumuz , Rasim amcayla beni bekliyolardı

"Ben size rahatsızlık vermeyim taksiyle eve giderim "

"O nasıl söz Melis biz seni bırakırız en azından buna izin ver rahmetlinin az iyiliği dokunmadı hadi gel "

Gülsüm teyzenin ısrarlarıyla Rasim amcanın arabasına bindim Gülsüm teyzeyi çok severdim kısa boylu kilolu 40 lı yaşlardaydı kahve rengi saçlarına aklar düşmüştü .Rasim amcayıda severdim göbekli 50 li yaşlarda beyaz saçlı iyi bir adamdı

Yol boyunca hiç konuşmadık sanırım beni fazla sıkmamak için susmuşlardı ben arkada sessizce göz yaşı dökmüştüm yapacak başka bir şey yoktu zaten eve gelince Gülsüm teyzede benimle eve girdi

"Kızım ben yiyecek bir şey hazırlayım acıkmışsındır sen bir duş al " iştahın hiç yoktu ama ses etmedim sessizce üst kata çıkıp bir duş aldım üzerime bol siyah bir eşortman ve bol bir t short giydim siyah uzun ve düz saçlarımı topuz yapıp aşşağı kata indim içimde kopan fırtınayı bir ben duyuyordum evin sessizliği can sıkıcıydı .

"Melis duş aldınmı gel biraz yemek ye kızım makarna yaptım sen seversin " mutfaktan Gülsüm teyzenin seslenmesiyle oraya yöneldim yemek yiyecek durumda değildim ama gülsüm teyzeyide kıramazdım

"Sağol  Gülsüm teyze kendini yormasaydın keşke ben pek aç değildim " diyince Gülsüm teyzenin kaşları çatıldı

" Kızım biliyorum babanın ölümü seni çok üzdü ama kendine zulüm etme hadi bir şeyler ye toparlanmalısın kendin için hadi "

Gülsüm teyze sözlerinden sonra beni omuzlarımdan tutup masaya oturttu elime çatalı verip yiyene kadar bekledi canı sıkılmasın diye salatadan bir kere aldım ama midem bulanınca teşekkür edip oturma odasına geçtim Gülsüm teyze üzülsede belli etmedi mutfaktan sesler gelince Gülsüm teyzenin mutfağı toparladığını anladım .

Vampirler Arasında Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin