22. SİYAHIN YOK OLAN BEYAZI

7.1K 386 515
                                    


İnstagram: hayal_crtk


Selam kuzularım bu bölüm biricik okurlarımdan olan birine ithaf edilecek çünküüüü onun bu gün doğum günü. Özellikle onun için bölümü bu gün yayınlıyorum. ays34litenow İyiki doğdun canım 😄😄😄 Allah sana uzun ve güzel bir hayat versin. Hayatın çok kısa olduğunu unutma , o yüzden yaşa , içinde kalmasın hiç bir şey. Seveceksen korkmadan sev birini , gülüşlerinden kısma. Dertlerini gözünde sakın büyütme. Çünkü derdin Allah'tan büyük değildir. Hep mutlu ol , çünkü sen üzülünce kimse seni mutlu etmeye çalışmaz ama mutlu olurdan gülümsemen bir hastalık gibi herkese bulaşır. 😄😄😘😘😘😙😙😙😗😘😗😘😗

Hastalık Demişken gençler ve genç olmayanlar , arkadaşlar , dostlar , güzel okuyucularım , eeeeyyy insan oğlu dhsjsjsjsjsj 😂 zor zamanlar geçiriyoruz ama biliyoruz ki hiç bir şey sonsuza kadar kalıcı değildir. O yüzden tedbirimizi alalım ve kendimize bu dönemde dikkat edelim. Neyse yeter artık ben bölüm yazacam artık hadi öptüm hepinizi (sosyal mesafeli öpücük sjsjshsj😂)

🐰🐰🐰🐰

Hatırlatma

"Sen dün bana değil aileme basit muamelesi yaptın , babama ve anneme bir canavar gibi saldırdın. Ben sana bu gün küsmedim , dünde küsmedim ben seni dün sildim Metehan" dedim ve aşşağı inmek için damın diğer ucundaki merdivenlere ilerledim. arkamda nasıl bir bomba bıraktım bilmiyordum ama umursamadım. Tam merdivenlere geldiğimde arkamda seslendi Metehan.

"Sana silidiğin şeyi kanla yazdıracağım sakar" durmaksızın ilerleyip aşşağı kata indim ve yatak odasına geçip yatağa uzandım. Uzun bir gün olacaktı.

☀♥☀♥☀♥

Beyaz ağaçların arasında ilerlemeye başladım , hayır kar yoktu etrafta, ağaçların kendisi beyazdı , çıplak ayaklarım bembeyaz toprağa izini bırakıyordu. Etraftan gelen çiçek kokuları doluştu bu seferde burnuma , öyle güzel kokuyorlardı ki , daha önce böyle çiçekler koklamadığıma yemin edebilirdim. Ellerim beyaz elbisemin uzun eteklerini kavradı , ayaklarıma dolanmasınlar diye yukarıya kaldırdım. Kuş cıvıltıları dört bir yandan kulaklarıma hücum ederken bende aynı anda dudaklarımdan bir melodi mırıldanıyordum. Çok mutluydum , çok huzurluydum , çok cömerttim , çok neşeliydim , ben çok iyiydim...

Beyaz ağaçların arasında neşeyle koşturmaya başladım bu seferde , bir kaç beyaz geyikte görmüştüm aynı zamanda , gözleri dışında her yerleri beyazdı , kuşlar , ağaçlar , çimler , toprak , nehirde akan su , gökyüzü , elbisem , dağlar , taşlar , her şey beyazdı. Yorgunlukla durduğumda karşımda gördüğüm kişiyle yüzümde ki gülümseme dahada arttı. Halbuki şaşırmam lazımdı..

"Baba" diye şakıdım tuttuğum eteklerimle koşturdum bu seferde babama. Oda bana kollarını açmıştı , hemen sarıldım ona , huzur gibi kokusunu çektim içime. Sahi babam ne geziyordu burda. Çok genç gözüküyordu , 24 , 25 yaşlarında gibi. Üzerinde beyaz bit takım elbise vardı. Yine çok yakışıklıydı babam... "Seni çok özledim" dedim boynuna doladığım kollarımı daha da sıkarak , saki babamı göğüs kafesime hapsedebilecekmiş gibi sarılmıştım bu sefer.

"Hayal'im..." dedi babam saçlarımın kokusunu içine çekerek. Sonrada ayrıldı benden gözlerime baktı derince. "Hayal kötü biri değil" gülümsedim. Hayal kötü bir değildi elbette, ben kötü hissetmiyordum ki , nasıl kötü biri olabilirdim.

"Kızın kötü biri değil baba" dedim. Oysa bana hüzünle gülümsedi. Elleri yüzümü avuçladı okşadı biraz.

"İyi biride değil" babamın dediklerine olumsuzca kafamı salladım.

Vampirler Arasında Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin