(Çok oy + Çok yorum + hızlı yeni bölüm)
Hatırlatma
"Çek lan siktiğimin gözlerini kızdan"...
💦🔥💦🔥💦😈🔥😇💦🔥💦🔥
Meriç gözlerini kızadan çekip Metehan'a çevirdi karşısında sinirden kudurmuş bir adet vampir duruyordu ama bu sinirine bir türlü anlam veremiyordu.
"Sorun ne Metehan" tehlikeli adam toparlandı Meriç'in sorusu onu kendine getirmişti.
"Kıza öyle bakıyorsun ki kana susamış gibisin , gitte açlığını gider"
"Aslında kana susamamıştım kardeşim ama akşam ava gidermiyiz" Meriç'in ağzından bal damlıyordu zira Metehan bu kızla aynı ortamda kaldığı her dakika gözü kızın damarlarına kayıyordu.
"Olur çocuklarada haber ver" Meriç kafasını sallayıp tam çıkacakken durdu Metehan merakla dostuna bakıyordu.
"Melis'in rüyasını anlatmadım"
"Avda anlatırsın" Meriç kafasını sallayıp çıktı.
MELİS'İN AĞZINDAN
Duyduğum boğuk seslerle yüzümü buruşturdum , başım çatlıyordu remen niye her seferinde böyle uyanır ki insan. Hafiften gözlerimi araladım bulanık görünce kapatıp tekrar açtım yataktaydım ve biri üstümü çarşafla örtmüştü telaşla sağıma soluma baktım her şey aklıma tek tek geldi , o şerefsiz Batuhan ve Metehan pantolonumu çıkartmaya çalışıyordu ve ben... ben bayılmıştım ama nasıl bayıldığımı hala hatırlamıyordum. Telaşla doğruldum bacaklarımı yokladım pantolonum üzerimdeydi derin bir nefes verdim bir dakika ben bacaklarımı hissedebiliyordum iyileşmişlerdi.
"Avda anlatırsın" Metehan'ın sesiyle o tarafa baktım Meriç dışarı çıkıyordu Metehan'da onun gidişini izliyordu , sinirle yataktan çıktım bana arkası dönük olan Metehan'ın kafasına yastığımı fırlattım "şerefsiz" bağırışımla bana döndü keşke dönmeseydi o sinir ne kardeşim.
Elime gelen her şeyi ona fırlatmaya başladım aynı zamandada ona hakaretler ediyordum "pislik , köpek, şerefsiz, domuz, ipne" yüzü sinirle iyice kasıldı.
Tıslayışıyla durdum
"O elini dokuz yerinden kırıp keserim" yapamazdı "yaparım""Asıl ben senin kafanı kırıp beynini ceviz niyetine yerim lan" bu kadar susmak yeterdi adabınca konuşmuştum ama bir yere kadar. Tehditime şaşıran Metehan iki saniyeliğine ciddimiyim diye baktı.
"Sanırım sağlam bir dayak istiyorsun"
"Ben uyurken ne oldu eğer demezsen seni uykunda boğarım" tamam yapamazdım ama o nerden bilecek ki.
"Sen uyurken Pantolonunu çıkardım, haa bu arada bacakların çok sexi" pis pis sırıtmasıyla iyice kudurdum pantolonumu çıkarmış sonrada gidirmişti.
"Seni şerefsiz piç" bütün hıncımla gidip Mete'nin göğsünü yumrukladım hiç bişe yapmıyordu engellemiyordu. Bende daha çok vurdum kaslı gövdesine en sonunda soluk soluğa kalınca durdum
"Kaşınıyorsun" alayvari sözler kulaklarıma nüksedince elimi kaldırıp Mete'ye sağlam bir tokat geçirecektim ama sırtımın sert bir şeye çarpmasıyla acıyla inledim. Hayvan beni kıyafet dolabıma sertçe itmişti , işin en kötü yanı canım çok yanıyordu.
"Bir daha sakın öyle bişe deneme aklından bile geçirme sürtük" öylece kaldım demek ben sürtüktüm demek sırf pantolonumu çıkartmadım diye sürtüktüm, olduğum yerde öylece kaldım. Söylediği şeyler umrumda değildi olamazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirler Arasında
VampireKalbim deli gibi hızlanırken korkuyla geriye adımladım , kaçmalıydım bu çocuğu görmeye dayanamıyordum. "Dur" göğsüm derin nefeslerim yüzünden inip kalkarken kafamı olumsuzca salladım. "Sakın kaçmaya kalkışma" demesiyle eğdiği kafasını yavaşça kald...