17. KAN ZİYAFETİ

8.1K 385 380
                                    

İnstagram : hayal_crtk (takip etmeyende ne bileyim)

⭕💤💢✳🔥✴✔💫💦

Hatırlatma

"Hayrrr" dedim yanaklarımdaki eller yüzünden sesim böyle çıkmıştı. Dudaklarımı öpemezdi.

"Çok geç"  ve acıyla inledim.

Isırmıştı.

Cidden ısırmıştı.

Beni ısırmıştı.

Nasıl yapmıştı.

Isırarak yapmıştı...

"Seni sadece ben ısırabilirim güzelim... , başkası örümcekte olsa ısıramaz izin vermem.   Bırakmam!!!"

✴✴✴✴✴

Bir deli bilinmezliğin içindemidir acaba?, bizim deli diyip alay ettiğimiz o insanlar niye aklını kaybettiki. Belkide karanlık bir sokak köşesinde sağlam bir dayak yiyip kafasına darbe aldıkları içindir , yada aptal bir sevgili onları terketmiştir , tecavüze uğramışlardır , yıllardır üzerinde çalıştıkları tez raporu çalınmıştır , aşşağlanmışlardır , yada sedece deli taklidi yapıyorlardır. Hiç olmayacak bir şekilde bir vampir onları ısırdığı içinde delirmiş olabilirler. Zira şu anda delirmenin eşiğindeydim.

Beni ısırmıştı.

Beni beni , Melis'ini

Nasıl bir psikopat iyileştirdiği yerden yaralardı ki...

Evet tam kalbimin üstünden ısırmıştı, 25'in (örümceğin) ısırdığı yeri öperek iyileştirip sonrada kendisi ısırmıştı. Neyseki Metehan'ın ısırığı sadece yüzeyseldi , dişleri daha derine girmemişti. Ama bu hala dişlerinin kalbimin üzerinde olduğu gerçeğini değiştirmiyordu , uzamış köpek dişlerini tenimde net bir şekilde hissediyordum. Sivriydi ve çok az bir baskıyla derimi delip kanımı akıtacağını biliyordum. Bu adi vampir kokumu almasada kanımı arzulayacak kadar kendinden geçmişti. Yanaklarımdaki koca parmakları yüzünden konuşamasamda dudaklarımdan itraz dolu bir kaç homurtu çıkarabilmiştim. Beni resmen etkisiz eleman yapmıştı. Sırtım soğuk duvara yaslıydı ve iki elimide tek eliyle birleştirip kafamın üstüne dayamıştı. Boşta kalan eli yanaklarımı bir mengene gibi sıkıştırmış ve dudaklarımı büzüştürmüştü. Ah gelelim en kötü olaya üzerimde tişörtüm yoktu ve sadece iç çamaşırımla onun karşısında durmak utanç vericiydi , hele az önce öperek iyileştirdiği kalbimin üzerindeki dişleri bu sefer iyileştirdiği yeri ısırmıştı. Dişleri tenime ufak bir baskı yaptığında korkuyla itraz dolu sesler çıkardım ama hareket etmeye korkmuştum. Hareket edersem o dişler tenime daha çok baskı yapabilirdi çünkü. Dişleri tenimden yavaşça ayrılan vampir yavaşça yüzüme doğru yaklaştı ve sanki eşsiz bir şeye bakıyormuşçasına mavi gözlerini gözlerime dikti. O an gözlerindeki maviliğin ortasında sanki kan damlamış gibi duran lekeleri farkettim. Kızıl lekeler mavi gözleri istila etmek için savaşıyordu remen. Ve bu savaş meydanı benim dudaklarıma bakıyordu , gözlerimle dudaklarım arasında gidip gelen  kızıl-mavi bakışlar içimi titretmişti adeta. Yanaklarımdaki parmaklar yavaşça yerinden ayrılırken arkasında ufak sızılar bırakmıştı. Serbest kalan dudaklarımı aralayıp konuşmak istedim ama ne diyeceğimi bilmiyordum aklım karman çormandı.  O an dudaklarıma yanaşan dudaklarla kendimi korkuyla dahada duvara yasladım.

"N.. ne yapıyorsun" dedim korkuyla.
Gözlerime bakmadan konuşan çocuk beni resmen dumura uğratmıştı.

"Canım ne isterse onu"

Vampirler Arasında Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin