4.SANA SUSADIM...

11.2K 538 58
                                    

Hatırlatma

Mete arada bakışlarını bana çeviriyor sonra tekrar filme dönüyordu. Uykum korkumu bastırmıştı artık dayanamıyordum kafamı dizimdeki yastığa gömüp gözlerimi yumdum. Ve sonunda karanlığa dalmıştım.

Karanlıkta kalmam çok uzun sürmemişti , kolumdaki müthiş acıyla inleyerek uyandım ama Metehan 'ın sesi çoktan inlememi bastırmıştı.

"Ben sana kaç kez uyuma diyeceğim lan kaç kez" bağırmasıyla iyice yerime sindim Metehan kolumdan tutmuş sinirle bedenimi sarsıyordu.
"Tatlı dille uyardım uyuma diye olmadı, film açtım olmadı" kükreyişiyle ufak bir çığlık attım , karşımdaki adamın adeta gözü dönmüş tam bir şeytana dönüşmüştü.
"Madem iyi davranınca olmadı birde kötü davranalım bakalım" kolumu daha çok sıkıp hınçla yataktan fırlattı bedenimi sinirle ona döndüm eğer kum torbası sanıyorsa beni çok yanılıyordu .

"Sen ..." daha cümlemi bitiremeden Metehanın bir çift ateş topuyla karşılaştım sinirin ve ölümün en koyu tonuydu o gözler istem dışı yutkundum şu anda ona bağıramazdım zira bağırırsam bu sefer yataktan aşşağa fırlatmaktan daha kötü şeyler yapardı.

"Sen?" az önce bitiremediğim cümlemin devamını soruyordu ve ben sadece korkuyla yutkundum , hala yerde popo üstü oturuyordum , bir anda Mete bir adım atınca irkilerek geriye doğru sürünerek gittim , bir adım daha atınca yine arkaya süründüm ama o durmuyordu adımları kendinden emin ve güçlüydü en sonunda sırtım dolaba değince durmak zorunda kaldım ah o basketbolda kaybetmesem olmazdı değilmi Deniz seninde alacağın olsun ama ben yarın bulurum seni! tabi bu akşam sağ çıkarsam .

Mete tam karşımda durmuş yukardan bana ölümcül bakışlar atıyordu ben ise kaçmak için bin bir plan yapsamda çözüm yoktu. Saçlarımda Metehan' ın ellerini hissetmemle hemen kafamı kaldırdım ama o çoktan bir dizini kırmış benim hizzama inmişti yüzlerimiz arasında santimler vardı .

Saçımdaki ellerini köklerime sertçe doladı kafamı vurduğum yer sızlıyordu ve Mete umursamıyordu bile . Ayağa kalkmasıyla benide saçımdan sürüklemesi bir oldu ağzımdan boğuk inlemeler çıkıyordu hatta çığlıklar

"Ahhh Mete dur bırak saçımı seni adi pislik" söylediğim sözler daha sert çekmesine ve sürüklemesine neden oldu . Beni doğru banyoya sürükleyip saçımı bıraktı saç diplerim inanılmaz ağrıyordu hayvan sırf bir insan uyudu diye böyle yapılmaz ama, saç diplerime masaj yaparken bu seferde kolumdan tutup doğru küvetin içine fırlattı bedenimi ,hınçla ona döndüm bu sefer susmayacaktım

"Sen adi itin tekisin" sözlerimle sinirli yüzü gevşedi ama bu seferde dudakları şeytani bir biçimde yukarı kıvrılıyordu işte şimdi bittim bu gülüşlerin sonu hiç iyi bitmiyordu çünkü

"Umarım suyu seviyosundur sakar"
Yüzündeki gülümsemenin yerini tekrar o şeytan aldı . Acaba boğacakmıydı beni yada kaynak suda haşlayacakmıydı.

Düşündüklerimin hiç birini yapmadı keşke yapsaydı , en azından sürünmezdim bu boş dünyada küvetin içine boşa atmamıştı beni önce buz gibi suyu açtı su küvete hızlı bir şekilde dolarken ne yapmaya çalıştığını idrak etmeye çalışıyordum.

"Ne yapıyorsun hey sana diyorum bana cevap ver" ama o sadece susuyor ve bana sinirle bakıyordu. Hızlı bir hareketle küvetten çıkmaya çalıştım ama bu çabamda boşaydı , çünkü Mete omuzlarımdan tutup tekrar  küvete itmişti beni

"Eğer çıkmaya kalkarsan seni hiç acımadan öldürürüm"  sözleri beni tırsıtıyordu ama hiç bir zaman ölümle tehdit edilmekten korkmadım ben belki çok öncedendi bu huyum .

Su bacaklarımın değmeyen yerlerine değerken git giden üşüyordum o anda kafamdan aşşağı soğuk sular dökülmeye başladı evet evet mecaz anlamda değil gerçekten soğuk sular başımdan aşşağı dökülüyordu sebebi tabikide Mete 'ydi elinde duş başlığı her yerimi ıslatıyordu yüzünde hiç bir duygu yoktu belki çok az sinir.

Vampirler Arasında Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin