Bu bölümü yorumlarıyla güldürten canım yazarcığım fennayazar a itaf ediyorum . 17 numara adlı kitabına bakmanızı şiddetle tavsiye eserim .
Şimdi hikaye
Uyandığımda terden sırıl sıklamdım yine rüyamda babamı görmüştüm, her rüyamda farklı farklı ölüyordu ama hepsinin sebebi ben oluyordum ,ben babamın ölüm sebebi oluyordum .
Direk kalkıp telefonun saatine baktım 10 :25 'ti valizlerim hazırdı okul kıyafeti serbest olduğu için bir ay içinde bir çok kıyafet almıştım ağırlıklı olarak siyah renk vardı tabi , bir çokta iç çamaşırı ,bikini ,ayakkabı kışlık bir şeylerde almıştım . Tabi kıyafetin kendisini ürettiğim şirketim olunca neredeyse hepsi bedavaya gelmişti. Hoş pahalı olsada sorun olmazdı .
Valizler aşşağı kattaydı beni hava alanına Fikret bırakacaktı . Uçağım saat 13 :00 'da kalkacaktı yani daha rahattım üzerime önceden hazırladığım siyah dar paçamı ve göbeği açık siyah t shortümü giydim .
Saçlarım sanki fön çekilmiş gibi dümdüzdü ve gece kadar siyah. saçımı hafif yana attırıp kapüşonlumu giydim fermuarını çekip şapkasını taktım ama saçlarımla yüzümü fazla kapatmadım aynada kendime bakınca bütün bu siyaha inat tenim bem beyazdı ruh gibi ,yüzümdeki tek renk kırmızımsı dudaklarımdı, dolgun dudaklara sahiptim bir erkekle konuşurken gözleri hep dudaklarıma kayardı tabi gözlerimden kopabilirse iri gözlerim vardı upuzun yay gibi kirpiklere sahiptim , küçük ama yüzüme tam oturan bir burnum vardı , şekli muazzamdı .Gözlerimin rengine gelince şu anda siyahtı şu anda dedim çünkü gözlerim renk değiştiriyordu. Bazen deniz kadar mavi , bazen orman gibi yeşil, bazen kahve ,bazende griydi bir rengi yoktu . Gözlerim nasıl isterse öyle oluyordu doktora bile gitmiştim ama o bile nedenini anlamamıştı . Işık yüzünden diyip göndermişti ama benim gözlerimin aynı ışıkta 3 kere renk değiştirdiği olmuştur . Yani bu doktorun tezini çürütür . Gözlerim gibi göz bebeklerimde yani gözümün rengi çabuk anlaşılıyordu .
Aşşağıya inip dolaptan bir şeyler atıştırdım sonrada Fikreti arayıp hazırsa gelmesini söyledim yarım saate gelmişti valizleri arabaya yerleştirip hava alanına yöneldik sessizliği bozan o oldu
"Melis hanım arabanız bir hafta sonra orada olur sizi ararım"
"Anlaştık Fikret bey . Şu gittiğim şehirde hiç evim varmı acaba" diyince düşünmeye başladı
"Aslında bilmiyorum ama sizi sonra haberdar ederim"
"Tamam teşekkürler Fikret bey yani her şey için şu bir ayda hep yanımda oldunuz sağolun" diyip gülümsedim ama bu içten bir gülümsemeydi .
"Bir şey değil Melis hanım her zaman"
Diyip oda gülümsedi .sonunda hava alanına gelmiştik valizleri denetimden geçirip gövlilere verdim .Uçağa yöneldim hostesin yardımıyla yerime geçtim cam kenarıydı bir kaç dakikaya her yer doluydu yanımda benden çok olsa 2 yaş büyük bir erkek oturuyordu , onun yanında da yine kendi yaşlarında bir erkek vardı . Sanırım arkadaşlardı baya muhabbet ediyorlardı, yanımdaki çocuğun kahverengi saçları mavi gözleri ve kirli sakalları vardı yakışıklıydı yani ama ilgimi çekmiyordu onun yanındaki çocuk ise sarışın ,kirli sakallı ve yeşil gözlüydü o da yakışıklıydı .
Hosteslerden biri gelip pişmanlık dolu sesiyle
"Afedersiniz hanfendi yanlış yerde oturuyorsunuz" diyince yüzüne baktım .
"Ama beni buraya sanırım siz oturtunuz ,nasıl yanlış olur " sesim istem dışı sinirli çıkmıştı
"Kusura bakmayın efendim numaranız 102 nolu koltukmuş bir anlık dalgınlıkla 103 no yu göstermişim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirler Arasında
VampireKalbim deli gibi hızlanırken korkuyla geriye adımladım , kaçmalıydım bu çocuğu görmeye dayanamıyordum. "Dur" göğsüm derin nefeslerim yüzünden inip kalkarken kafamı olumsuzca salladım. "Sakın kaçmaya kalkışma" demesiyle eğdiği kafasını yavaşça kald...