Merhaba sütlaçlarım ♥♥♥
"Dudağında çikilota kalmış"
Karanlık örtülmüş gözleri , önünde yakılan ateşle aydınlanmış ve yanmıştı... yakmıştı... yanmak istiyordu... o rengi sevmişti...
Güzel kızın çikilota bulaşmış dudaklarından çıkan bu 3 kelime üzerindeki vampiri kaskatı kesmişti , ne diyordu bu kız , ayrıca o gözler Metehan'ın dudaklarına hiçte masum bakmıyordu , sanki çölde günlerce susuz kalmış ve susuzlukan ölmek üzereyken vaha bulmuş gibi aç bakıyordu o gözler. Melis vampirin ensesindeki ellerinden dahada destek aldı ve odağını değiştirmeden dudaklara dahada yöneldi o çikilotaya bir ulaşsa rahatlayacaktı ama üstündeki vampir rahat durmuyor ve geriye çekiliyordu. Kaşlarını çatan güzel kız koltukta yavaşça doğruldu ve vampirin altından tamamen çıkıp iki dizinin üstünde durdu , odağındaki çikilota lekesine dahada yaklaşırken ondan uzaklaşan lekeyle iyice sinirlenip vampirin ensesindeki ellerinden birini boynuna sürterek çekti ve yavaşça aşşağı indiri Metehan'ın bacağını kavradı , olanlara anlam veremeyen vampir sadece kotrolünü kaybetmemeye çalışıyordu , çünkü alt tarafındaki kıpırtılar hiçte hayra alamet değildi. Güzel kız kavradığı bacağı yavaşça çekip koltukta düz konuma getirdi aynı şekilde diğer bacağıda çektiğinde vakit kaybetmeden vampirin bacaklarına oturdu ve onu etkisi altına aldı. Ah bu kız ne yaptığının gerçekten farkında değildi altında ki vampiri ne kadar zor duruma soktuğunu bilmiyordu , biraz daha zorlarsa işler çığırından çıkabilirdi. Güzel kız bacaklarda dahada yukarı oturup hedefindeki dudaklara yani çikilota lekesine yöneldi , o çikilotayı ağzında hayal edebiliyordu... onu istiyordu... dudaklar umrunda bile değildi o lekeyi silecekti... üzerine eğilen kızla ne yapacağını şaşıran vampir kalmak ve arkaya yaslanmak arasında gidip geliyordu. Kalsa öpse... ısırsa... oda onun dudaklarını temizlese... ama biliyordu ki Melis'in bu çikilotaya bağımlılığı normal değildi , sanki aklı gitmiş ve sadece çikilota kalmış gibi davranıyordu. Sesli bir soluk verip kendini arkaya attı Metehan, tabi koltuktaki çikilota paketlerinide önceden aşşağ atmayı unutmamıştı. Yaptığı hatekete sinirlenen Hayal çikilota lekesine dahada yanaştı ve siyah saçlarının Mtehan'ın yüzüne düşmesine izin verdi.
"Pişman olacaksın" dedi tehlikeli çocuk üzerideki kıza ama kız onu pekte duymuşa benzemiyordu hala dudaklara yanaşıyordu. "Lanet olasıca beni ne hale soktuğunu bilmiyorsun" hırıltılı sesi odada yankılanan Metehan yine kızın dikkatini çekememişti. Melise dokunamıyordu bile onu üstünden çekemiyor ve bu olayı durduramıyordu. Çünkü şu an öyle gerilmişti ki Melise yanlışlıkla fazla güç kullanıp karşıdaki duvara bile fırlatabilirdi ve eğer bu olursa Melis ölürdü çünkü bu çocuk cidden okuldaki en güçlü vampirdi her anlamda. O yüzden kıza dokunmuyor ellerini uzak tutuyordu.
"Meriç" odada kükreyen Metehan dostunun bir an önce gelmesini diledi çünkü bu kızın dudağı onunkine değdiği an kayışı kolacaktı , ancak dostu gelmemişti, dudakları artık değecek olan vampir kafasını çevirdi , hayır Melise merhamet duymuyordu sadece bu kızı öpecekse bunu onunda hatırlamasını istiyordu, hatırlasın ki her an pişman olsundu. Kafasını çevirmesiyle boynuna değen dudaklarla Metehan'ın kızıl gözleri irice açıldı ,ancak Melis dudaklarını çekmemişti aksine az önce çikilotalı elleriyle dokunduğu bu boyunu iyice temizlemeliydi. Boynundaki dolgun dudakların kıpırdanışıyla aklı giden vampir istemsiz soluk verdi, hadi ama sırf onu klima karşısında sabaha kadar ıslak oturttuğu için bu ceza fazlaydı , saçlarını yolmasaydı bu ceza bitermiydi acaba. Üzerindeki kızın uzun siyah saçları öyle güzel kokuyordu ki... içine soluk çekmeden duramıyordu... bu kız ona cezaydı bir insan bu kadar mükemmel olamazdı hemde her şeyiyle. Boynunu somuran dudaklar bir an durduğunda Metehan rahat bir nefes verdi sonunda bitmişti... ama boynunu ısıran kızla vampir sesli bir küfür savurdu bu kız orda ne yapmaya çaışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirler Arasında
VampireKalbim deli gibi hızlanırken korkuyla geriye adımladım , kaçmalıydım bu çocuğu görmeye dayanamıyordum. "Dur" göğsüm derin nefeslerim yüzünden inip kalkarken kafamı olumsuzca salladım. "Sakın kaçmaya kalkışma" demesiyle eğdiği kafasını yavaşça kald...