9. ÇOK ZAYIFSIN GÜZELİM

9.1K 461 294
                                    


ÇOK OY + ÇOK YORUM + HIZLI YENİ BÖLÜM

Hatırlatma

Git gide gözlerim kararmaya başlayınca artık çırpınmayıda kestim. Bir kadın batıyordu o an Hayal'ler ölüyordu ,toza dönmüş ruhumun her bir tanesi can çekişirken şeytanlar sevinç nidaları fırlatıyordu. Cehennem ateşine masum bir odun atılıyordu kimse görmüyordu,  bu kadın seviniyordu, ayrılık bitti diyordu. Adaletsiz olan herkes yaşarken bu kadını öldüren bedenler gülerken,

bu kadın,

pardon bu sürtük ölmüştü ...

♥♥♥

Ölmüştü; can çekişe çekişe , duyulmayan çığlıklarla, görülmeyen yaşlarla, siyahla, kanla, acıyla.
Soğuk basmıştı artık onun gittiği yeri, onu arayan bulamayacaktı. Sessiz çığlıklarda boğulmuştu. Bu gün ben artık...
Merhametimi gömmüştüm , ölmüştü çünkü merhametim. Sabrımda gitmişti yanı sıra. Geriye ise koca bir ölüm kalmıştı. Peki katilim kimdi.

Havuzun dibinde gözlerim kararırken kolumdan tutulup çekilmemle, kendimi yüzeyde buldum. Ağzımdan çıkardığım sularla öksürerek , beni çıkaran kişiye tutundum. Öyle yorgun öyle bitiktim ki. Kim olduğuna bile bakmadan kollarımı gücüm yettiğince boynuna dolayıp dibe batmamaya çalıştım. Yine bir öksürük krizini atlatınca, kafam kendiliğinden tutunduğum kişinin soğuk göğsüne düştü. Ve ben titredim , daha sıkı sarıldım batmamak için daha çok titredim. 

Vücudum isyan bayrağını çekince , kollarım kendiliğinden kaymaya başladı ,tutunacak gücüm bile yoktu. Tekrar dibe batarken belime dolanan kollar buna izin vermedi.
Kendimi zorlayıp kafamı göğsünden kaldırınca , yüzüne baktım ve gördüğüm kişiyle lanetler savurdum.

2 GÜN SONRA CUMARTESİ

Havuz faciyasının üstünden 2 gün geçmişti. Bu sürede beni havuzdan çıkaran kişinin Karan hoca olması beni çok şaşırtmıştı. O gün beni kucağına almış ve havuz kenarına yatırıp iyimiyim diye kontrol etmişti. Tabi beyaz elbisem her yerimi belli ettiği için gözlerine bile bakamamıştım. Ama Karan hoca o kadar soğuk kanlıydı ki iyi olduğumu anlayınca elime bir havlu tutuşturup beni iten çocuğa öfkeyle çıkışı gösterip gitmişti. O olayda Karan hoca kestiğim yaralarımı da görmüştü çünkü beyaz elbisem ıslanınıp vücuduma yapışınca tıpkı vücudum gibi yaralarımıda gözler önüne sermişti. Ama o kimse görmeden elime havlu tutuşturduğu için sadece o görmüştü. Yinede bana yardım etsede ondan iyi elektrikler almıyordum. Sokuk tavırlıydı tıpkı Metehan gibi. Metehan demişken ben havuza düştüğümde orda olan çocuk havuzdan çıkarıldığımda yoktu. Beni öylece ölüme terkedip gitmişti , hah kimin umrunda tıpkı 2 aptalında beni bıraktığı gibi. Meriç ve Batuhada beni burakıp gitmişti. Önemseyen kim defolsunlar. O günden sonra 2 gün boyunca Metehan'ı hiç görmemiştim. Ve gerçekten günlerim çok rahat geçmişti sadece Batuhan ile biraz sürtüşmüştüm onada en güzel cevaplarımı gözlerimi devirerek vermiştim.  Bu gün ise Deniz ile arkadaşlığımı kutlayacaktık ve benim spor arabamı alacaktık gerçi Deniz'in spor arabamı alacağımdan haberi yoktu. Ama alınca haberi olurdu.

Odamda ne giyeceğimi düşünürken siyah bir kot ve beyaz tişörtümü giydim. Saçlarımı açık bırakıp odadan çıktım , Deniz'i kapımın önünde bulunca bana bakan gözleri tedirginlikle üstümü süzdü.

"İyi olduğuna eminmisin"  havuz olayından sonra Deniz çok endişelenmişti ve bana daha dikkat eder olmuştu üstüne beni havuzda bıraktıkları için Batuhan ve Meriç'e de tirip atıyordu. Açıkçası biraz tırsmıştım çünkü bu kızın titip atması çok feciydi 2 gün boyunca Batuhan ve Meriç yok gibi davranmış, onların olduğu ortamlarda yüzünü asmış ve ne kadar uğraşsalarda bu kızın onlarla bir kelime konuşmasını sağlayamamışlardı. Deniz çok feciydi bağırmadan çağırmadan hıncını alabiliyordu. Bu yüzden bu iki erkek benim olduğum ortamlarda hep bana kinli bakıyorkardı çünkü onların küsme sevebini ben olarak görüyorladı. Hadi ama beni ölüme terketmişlerdi , üstelik o havuza sürtük olduğum düşünüldüğü için itilmiştim , sırf şerefsizin biriyle yüzmedim diye boğulmuştum. Beni iten çocuğa gelince yüzme hocamız Karan hoca ne yaptı bilmem ama beni gördüğü an çocuk yönünü değiştiriyordu.

Vampirler Arasında Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin