İnstagtam: hayal_crtk💋💋💋
Hatırlatma
"Bak burda ne var" ceketinin iç cebini gösterdi
"Geliyorum" ve ona gittim. O an sadece bana vaat ettiği şey aklımdaydı. Vücudum devreden çıkmıştı yine.
Metehan'a gittim ve gerisi umrumda değildi , ne yaptığımı bile bilmiyordum. "Kurdun ayağına gelen kuzu sinirli kurdun neler yapabileceğini unutmuştu" gülerek söyledikleri benim için bir anlam ifade etmezken benim tek bir odak noktam vardı ve odağıma uzandım.
"S*ktir... çek elini göğsümden"
💫♥💫♥💫♥
Kapının ağzında durmuş bedenim , arkamdan gülen Kağan'ın sesi , iki adamında geçemediği kapılar , ölmüş babam , sadist Hayal , yeni okulum , yolunan saçlarım , hızla iyileşen yaralarım , geçmeyen sızılarım , psikopat bir vampir , beni ısırmış örümcek , kanatları olmayan Hayallerim , kırılmış telefonum , sırtımda hissettiğim kabuk bağlamış yaram , üzerimde ki yabancı birine ait tişört , tişörtten gelen erkeksi koku , attığım tokat , kesikler attığım bacaklar ve kollar , boğulduğum havuz , sürtük damgası yediğim erkekler , elektik manyağı yaptığım vampirler , ağaçtan düştüğüm an , iki kolidorun farklı renkeri , ve elimi koyduğum göğüs... hiç biri umrumda değildi. Hedefime ulaşmam gerekiyordu ve kimin neresini ellediğim zerre umrumda değildi. Nerde olduğum bile umrumda değildi. Bana bağıran vampir mi? İsterde kıçını yırtsın duymuyordum.
Amacım belliydi onu istiyordum. Ellerimi sert bedende gezdirip cekete biraz daha yaklaştım ve az önce Metehan'ın gösterdiği iç cebi aradım , aradığım şey oradaydı. Ancak ben daha ceketi tam olarak kurcalayamadan iki bileğimdende tutulup engelledim. Açıkçası beni kim tuttu niye tuttu umrumda değildi, sahi ben nerdeydim. Ah hayır kafam bu kadar dalmış olamazdı , ama istediğim şeye ulaşamadan kafamın yerine geleceğini sanmıyorum."Gözlerimin içine bak sakar" derinlerden bir yerden gelen boğuk sesle kafamı kaldırıp benden oldukça uzun adama baktım. Anlamıyordum ne oluyordu burda. Aklıma gelen ayrıntıyla kafamı yine eğip cekete bakmaya başladım. Hayır ordaki şey elime geçene kadar kendimi toplayacağımı sanmıyordum. "Sakar kafanı toplasan iyi edersin" yine kulağıma gelen boğuk sesle tepkisizliğimi korudum. "Ah hadi ama aç gözlü kız" bileklerimin serbest kalmasıyla yine ceketi kurcalamak için hareketlendim ama bir el benden önce davrandı ve ceketim iç cebinden hedefimi aldı. Ellerim bu seferde oraya yönelirken benden uzun olan adam elini tamamen kaldırdı ve hedefimi ulaşamayacağım bir noktaya getirdi. Hadi ama benden uzun olmak zorundamıydı , sahi bu adam kimdi. Ah kimin umrunda.
Zıplayarak hedefimi almaya çalıştım ama bu imkansızdı yinede pes etmedim zıplayıp durdum ulaşana kadar ama yinede ulaşamadım. Zıpladım yinede."Altı üstü minik bir çikilota için fazla uğraşmadınmı sencede" kulağıma gelen sese aldırmadan zıplamaya devam ettim. Ne dediğini bile anlamamıştım. Hemen yukardaydı benim çikilotam. Yaşam kaynağım. "Bu çikilotayı sana vermeyeceğim boşa zıplama" zıplayarak almaya çalıştım. Alacaktım işte başka çıkış yolu yoktu. "Lanet olmasın gel buraya" bir anda eğilen adamla ben çikilotaya uzanacakken o kalçamın altından bacağıma doladığı koluyla beni bir çuval gibi omzuna attı. "Sakın ses çıkarma yoksa çikilotanı vermem" çikilotamı demişti o. Tamam o zaman ses çıkarmıyorum. Adam hareketlenince göz açıp kapayıncaya kadar bir odaya gelmiştik ve kimin odası zerre umrumda değildi. Adam beni omzunda sarsarak indirdi , çikilotam nerdeydi peki. Diğer elinde gördüğüm çikilotayla yine ona uzandım ama oda yine çikilotamı yukarı kaldırmıştı. "Vermeyeceğim boşa uğraşma" gözümde her şeyden değerliydi o çikilota. Alacaktım. "Boşa uğraşıyorsun sakar , çöpe atarın yine vermem , kafanı topla hemen" o çikilotayı almak için her şeyi yapardım. Sıkıntıyla soluk verip bana arkasını dönen adamla bende o çikilotayı almak için yapmam gerekeni yaptım. Ondan 5 adım uzaklaştım. "Beni zor kullanmaya mecbur burakacaksın sakar..." bana döndüğü an hızla ona doğru koşarak adamın üstüne atladım ve ikimizinde yatağa düşmesini sağladım. Ben onun üzerindeyken hızla toparlandım ve en başıdan hedefim olan çikilotaya ulaşıp onun avucundan çekip aldım. Ellerimin arasındaki muazzam şeyle gözlerim kamaşırken hemen paketini yırtıp o eşsiz lezzeti dudaklarıma götürdüm. Çikilota ağzımda erirken resmen kendimden geçmiştim. Bu harikaydı. Uyuşturucu gibiyi ama zararsızdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirler Arasında
VampireKalbim deli gibi hızlanırken korkuyla geriye adımladım , kaçmalıydım bu çocuğu görmeye dayanamıyordum. "Dur" göğsüm derin nefeslerim yüzünden inip kalkarken kafamı olumsuzca salladım. "Sakın kaçmaya kalkışma" demesiyle eğdiği kafasını yavaşça kald...