Medya: Hayal Melis ATEŞ❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥
Buğulu bir camdan etrafı izlemeye çalışıyor gibiydim , soğuk ve acı tüm bedenimi sarmıştı , sesimi çıkaramıyordum çünkü ağzımı kapatmıştı... sanırım çığlıklarımı duymakta ona acı veriyordu ama durmuyordu da , açlıkla dişini daha derine saplıyordu. Boğuk çığlıklarım onu durdurmaya yetmiyordu ve gücüm tükenmeye başlamıştı bedenim hissizleşiyordu artık. Gözlerim kansızlıktan kapanma noktasına geldiğinde onun boynumdan çekildiğini farkettim ama kımıldayamıyordum artık , büyük elini ağzımdan çeksede tek yaptığım yatmaktı elimi boynuma bile götürecek gücüm kalmamıştı. Gördüklerimi idrak etmekte zorlanıyordum artık sanırım benimle konuşuyordu ama duyamıyordum , bulanık görüyordum hala. Yattığım yerden havalandığımı farkettim ama nereye gidiyordum yada ne yapıyordu bilmiyorum zihnim kapanmak üzereydi sadece net olarak bir şey duyuyordum oda "Ben ne yaptım" diyordu hemde defalarca hiç durmadan. Bulanık görüşüme iki kişi daha girdiğinde kim olduklarını bile seçememiştin , tüm sesler boğuktu artık, yüksek ve boğuk sesler... Ağzımdan aşşağı bir sıvının aktığını hissettim ama ne olduğunu anlayamamıştım, sonra kolumda ufak bir acı... yumuşak bir yere yatırıldım alnımda sürekli gezen bir el vardı, boynumda ki acıyan yarada bir ıslaklık hissettim ve ardı sırada sıcak bir dokunuş sonra ne oldu bilmiyorum ama boynumda ki acı azaldı ve ışıklar benim için tamamen söndü.
°°°°°°°°°°°°°
Yüzüme vuran ışıkla suratımı buruşturup sağıma döndüm bu seferde acıyan boynumla homurdanarak elimi acıyan yere götürdüm , elime değen bandaj gözlerimi açmama sebep oldu tavanla bakışırken bir an ne olduğunu anlamadığım için aniden yerimden doğruldum ve yataktan çıktım ama çıkar çıkmaz gözlerim karardı ve kendimi yerde buldum. Elimi başıma koydum tüm dünyam dönüyordu resmen , bir kaç dakika sonra biraz daha iyi hissedince kalkıp yatağa oturmayı başarmıştım. Aklıma gelen şeylerle dün yaşadıklarımı hatırladım , Metehan beni ısırmıştı hemde bayıltana kadar durmamıştı , kolyem kokumu gizlemediği için olmuştu tüm bunlar ama anlamadığım kolyem hep boynumdaydı demek ki büyüsü o an bozulmuştu.
Odanın kapısı pat diye açılınca gelen Metehan'ı gördüm elim hemen boynuma gitmişti refleks olarak , ayağa kalkıp bana yaklaşmamasını diledim ama beklediğim gibi olmadı aksine Metehan tüm mesafeleri yerle bir edip gelip bana sarılmıştı "iyisin" demişti saçlarımın arasına , sonrada derin bir nefes çekti içine "iyisin sakar" ona sarılmadım ama o bana uzun sarıldı ve sonunda çekildiğinde ellerinin arasına yüzümü alıp gözlerimin en derinine baktı , bakışları boynumda ki bandaja kaydığında yüzü sıkıntıyla kasıldı "özür dilerim" dedi "kendimde değildim sakar günlerdir beslenmemiştim" ona tip tip baktığımı biliyorum ama karşımda ki adam Metehan olamazdı , benden özür diliyordu... Ve açıklama yapıyordu...
"Beni öpmeye çalıştın" evet o kadar lafın ve düşüncenin içinde bunu demiştim ona çünkü böyle bir şeyin tekrar olmasını istemiyordum , kafasına göre beni sıkıştıramazdı... Ölebilir di ... Anlamaz gözlerle baktı bana Metehan sanki hatırlamıyormuş gibi.
"Öyle mi yaptım" dedi sonra ve bakışları dudaklarıma kaydı hemen , harelerine arzu ve istek bulaştı o an bende istemsiz öptüğüm dudaklara baktım , o dudakları öpmüştüm ve bunu tek bilen bendim. Sadece ben...
"Sadece sen değil , artık bende biliyorum sapık seni" duyduğumuz sesle kapıya döndük ve kapıya yaslanıp bizi izleyen Meriç'le bakıştık Metehan ve ben aynı anda öksürük krizine girmiştik. Ne yani Metehan'da mı aklından fesat düşünceler geçiriyordu. "Sakin olun benden laf çıkmaz tabiki yatak fantazinizi anlatmayacağım yada karşınızdakinin dudaklarını ne kadar öpmek istediğinizi" bu sözler Metehan içindi çünkü benim aklımda böyle fantazi vs yoktu.. bir dakika Metehan benimle yatak düşünceleri mi kuruyordu yani. Direk Ukalaya baktım oda bana bakıyordu ve vampirlerin yüzü kızarsa yeminle onun ki kızarırdı o an , ama neyseki benim yüzüm ikimiz içinde kızarıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirler Arasında
VampirKalbim deli gibi hızlanırken korkuyla geriye adımladım , kaçmalıydım bu çocuğu görmeye dayanamıyordum. "Dur" göğsüm derin nefeslerim yüzünden inip kalkarken kafamı olumsuzca salladım. "Sakın kaçmaya kalkışma" demesiyle eğdiği kafasını yavaşça kald...