Ben geldiiiim bölümler geç geleceği için bende sizin ✴SORU✴ bölümüne sorduğunuz soruları karakterlerle beraber cevaplayım dedim😄😄😄BÖLÜM SONU SİZE HARİKA SORULAR BIRAKTIM , ONLARI CEVAPLAMADAN GEÇMEYİN.
aslında sorular hep benzer olmuş 😕 ama biz yinede bu benzerliğe inat size güldürecek cevaplar vermeye çalıştık. 😂😂😂😂😂
TÜM CEVAPLARI OKUMADAN GEÇMEYİN ÇÜNKÜ KAHKA ATACAKSINIZ. KARAKTERLERİ HİÇ BU KADAR KOMİK GÖRMEDİNİZ.
Şimdiiiii sorular 😀
✴✴✴🌺
Soru: Melis tatlım geri gel yoksa dayak yersin tamam mı?
Melis: Bir senden dayak yemediğim kaldı :( sende vur , vur bana hain kader.
Metehan: Müslüm gürsese bağladın iyice , vuracam ben sana şimdi , bırak kaderi ahireti bile göreceksin 😡
Melis: Senle konuşmuyorum ben METEHAN kapı şu tarafta 👉
Metehan: Metehan değil ukala... aaa bak burda ne var 🔪!!!!!
Melis: Aradığınız numaraya şu anda ulaşılamıyor
✴✴✴✴
Soru: Batu neden nefret ediyorsun melisten bence sadece insan olduğu için değil doğru söyle
Batuhan: Tüh adımı yarım yazmışsın güzelim 😎 tamamlayalım mı?
Hayal: Tam bir yavşaksın , adam gibi soru cevaplayacak kadarda mı adamlığın yok. Dur bakayım... yokmuş 😈
Batuhan: Melis olacağın günlerde gelecek!!! , neyse Melis'ten nefret etmemin tek nedeni insan olması değil , o guruba geldiğinden beri her şey olduğundan daha karışık ve bir diğer nedende onu deli gibi isteyip dokunamamam.
Hayal: Nah dokunursun (orta parmak)😈
✴✴✴✴
Soru: Metehan neden melisi sevdiğini itiraf etmiyorsun artık belki o zaman Melis geri gelir
Metehan: Melis'i sevmiyorum , sevmeyeceğimde. Eğer ben yalan söyleyince gelecekse hiç gelmesin.
Hayal: Üzülme yiğidim o sana gelmeyecek 😈😂 (kötü kahkası)
Metehan: Alın şunu başımdan
Hayal: (orta parmak)
✴✴✴✴✴
Soru: Meliscim sen öldün ama metehan diriltemez mi vampir değil mi sonuçta seni de vampir yapsın (bu vampir olma işi diğer dizi filmlerdeki gibi değil mi)
Melis: Üzülme kız bende öldüm sanıyordum ama ölmemişim ya 😅 ve o METEHAN denen müsvettenin dişlerini derimin altında istediğimi hiç sanmıyorum. Gerçi bedenen ölmemiştim ama.
Metehan: Metehan deme bana deme😠 dişimle boğazını parçalayacam şimdi.
Melis: Ne diyem Mahmut mu diyem , Metehan dır lo adın. 😂 son söylediğin insanlık dışı sözleride görmezden geliyorum METEHAN.
Metehan: Yatak odana geliyorum üzerine rahat bir şeyler giyin.!!!!!!!!!!
Melis: Kuzenim yazmış eheheh 😅 gelme yani.. nolur gelme.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirler Arasında
VampireKalbim deli gibi hızlanırken korkuyla geriye adımladım , kaçmalıydım bu çocuğu görmeye dayanamıyordum. "Dur" göğsüm derin nefeslerim yüzünden inip kalkarken kafamı olumsuzca salladım. "Sakın kaçmaya kalkışma" demesiyle eğdiği kafasını yavaşça kald...