Napok és hetek teltek el amióta Satoru teljesen köddé vált. Az első pár nap folyamatosan azzal telt, hogy megtaláljam, de egy pillanatra se tudtam meglelni a hollétét.
-A családjánál sincs.- tette a kezét a vállamra Shoko -Masamichi is próbál mindent megtenni, hogy megtalálja.- mondta kedvesen mire csak bólintottam -Pihenned kellene Adelaide.-kezdett el aggódni, de én csak üveges tekintettel bámultam magam elé -Vagy legalább csak gyere be a házba. Itt kint megfogsz fázni.
-Nem fogok.- húztam gúnyos mosolyra a szám -Majd nem soká bemegyek.- éreztem, hogy még mondani akarna valamit, de jobbnak látta ha inkább magamra hagy. Amint már nem éreztem a lány jelenlétét a közelemben utat engedtem a könnyeimnek és felhúztam magam elé a lábaimat, hogy szorosan magamhoz tudjam ölelni őket.
-Boldog születésnapot Satoru.- suttogtam miközben a térdeim közé fúrtam az arcom és hagytam, hogy minden érzelmem kijöjjön belőlem.
Pár hónappal később
Satoru szemszöge:
Dühösen szeltem az utcákat, átkokat keresve amikor egy ismerős alak jelent meg előttem a semmiből.
-Nem érdekel semmi.- kerültem ki Masamichi-t aki a karomnál fogva visszarántott
-Meddig fogod ezt még csinálni? A diákoknak szükségük van rád. És Adelaide-nak is.
-Szerinted érdekel?- rántottam ki a kezem a szorításából
-Satoru..
-Semmi Satoru.- emeltem fel a hangom -Adela átvert. Méghozzá Te is tudtál róla.. nem leszek az a barom akit mindenki kihasznál.
-Nem vagy barom. Egyszerűen csak megakartunk védeni ettől a tehertől.
-Mostmár nem kell.- húztam gúnyos mosolyra a szám -Megfogom tenni amit kell gondolkozás nélkül. Az se fog érdekelni, ha Adelaide belepusztul.
-Nem vagy önmagad..- mondta elszörnyülködve -Te sose bántanád ezt a lányt, se azokat akiket szeretsz.
-Változnak az idők.- rántottam vállat -Hamarosan a Kyoto-i suliban fogok tanítani, már beszéltem az igazgatóval is. Szóval arra kérlek, hogy mindegyikőtök hagyjon békén.
-Ne tégy elhamarkodott dolgot.
-Majd én azt eldöntöm.- vágtam a fejéhez flegmán és elindultam az utamra
-Jól gondolj meg mit dobsz el.- szólt utánam, de nem foglalkoztam vele. Egyszerűen csak távol akartam lenni mindentől és mindenkitől.
Adelaide szemszöge:
Amióta Satoru elment azóta az Ő diákjait is én tanítom. Ami azért eléggé fárasztó, de legalább eltereli a gondolataimat. A mai nap se volt máshogy. Összevonva gyakoroltam a két évfolyammal amikor Masamichi jelent meg az órán.
-Az elsőévesek jöjjenek az emeleti terembe.- mondta kimérten mire Satoru három diákja azonnal tette amit az igazgató kért
-Most mérik fel őket?- kérdeztem miután mellém sétált
-Igen. A bizottság már fent várja Őket. Viszont Adela..- hajolt a fülemhez, hogy csak én halljam -Megtaláltam Satoru-t.
-És hol van?- kérdeztem azonnal mire elszomorodva lehajtotta a fejét
-Nem fog visszajönni. Hamarosan csatlakozik a Kyoto-isokhoz.
-De jól van?
-Testileg igen, de lelkileg nagyon nem.
-Talán ha beszélnék vele..
-Az nem lenne jó ötlet.- kapta rám idegesen a szemeit -Kivan fordulva önmagából. Inkább várd meg, hogy Ő keressen.
-És ha nem fog?
-Idő kell neki és ezt fogadd el.- simított végig a karomon utána pedig a diákok után ment. Egy pillanatra megfordult a fejemben, hogy nem törődve Masa szavaival, a fiú megkeresésére indulok, de utána elvetettem az ötletet, hiszen Satoru-nak kell eldöntenie mit akar.
Két évvel később
Idegesen toporzékoltam a teremben mire mind a hat diák egyszerre jelent meg.
-Végre.- sóhajtottam fel és belekezdtem a mondandómba -Ma fogtok összecsapni a másik sulival, de arra kérlek mindegyikőtöket, hogy vigyázzatok magatokra és ha kell védjétek meg egymást.
-Sima ügy.- mondta Itadori mire mindegyik hevesen bólogatni kezdett
-Megoldjuk.- lépett mellém Megumi komoly arccal -Ne aggódj.
-Nem aggódok.- forgattam meg a szemeim -De akkor is legyetek óvatosak.
-Megígérjük, hogy azok leszünk. -tette a kezét a szívére Maki mire a másik öt mosolyogva elindult felém
-Volt kitől tanulnunk.- mondta Nobara mire egyszerre öleltek meg
-Induljunk mert a végén leköröznek.- szakította meg Panda a meghitt pillanatot mire mosolyogva elengedtük egymást
-Lazac!- szólalt meg Toge is, mire fülig érő mosollyal az arcomon nyitottam ki az ajtót nekik. Amint az utolsó is elhagyta a szobát én is kiléptem a folyosóra és zsebre vágva a kulcsot elindultam a nagy teremhez amikor egyre bizsergetőbb érzés kezdett el rajtam eluralkodni. Szinte lihegve léptem be a hatalmas helyiségbe ahol a többiek már ott voltak. Sietősen ültem le Masa és Shoko közé mire éreztem, hogy a mellkasom hevesen dübörögni kezd.
-Jól vagy?- kérdezte Masa mire megráztam a fejem az érzés pedig csak erősödött. Mikor már éreztem, hogy kettéfog szakadni a testem hirtelen abba maradt a feszítő nyomás az ajtó pedig kitárult. A következő pillanatban Gakuganji lépett be a terembe nyomában egy aprócska feketehajú lánnyal.
-Örülök, hogy itt lehetünk.- mondta a Kyoto-i igazgató mosollyal az arcán
-Nekünk a megtiszteltetés, hogy eljöttetek.- szólalt meg Masamichi mire az ajtó újra kinyílt és a rég nem látott szemfedős jelent meg akitől hirtelen minden megfagyott számomra hiszen több év után újra egy karnyújtásnyira volt tőlem.
-Bocsánat a késésért. - nevetett fel miközben a lány mellé lépett és a derekára tette a kezét
-Talán kezdhetnénk is.- csapta össze a tenyereit Gakuganji mire mindannyian felálltunk a helyünkről és elindultunk a terasz felé amikor egy kósza mondat ütötte meg a fülem
-Megvárhattál volna szerelmem.- mondta Satoru a piruló lánynak amikor egy szorító kezet éreztem meg a sajátomon. Odapillantva Shoko sajnálkozó tekintetével találtam szembe magam, de jelen pillanatban ez se érdekelt. Kirántva a kezem sétáltam Masa mellé és próbáltam arra koncentrálni, hogy mit beszél a két igazgató, bár semmi értelme nem volt hiszen csak egy mondat játszódott le a fejemben újra meg újra ami az előbb elhagyta Satoru száját.
YOU ARE READING
Ezer Év Után
FanfictionAdelaide Stellar egyike a Jujutsu-i varázslóknak aki élete során még Sukuna megmentését tartotta a legfontosabb céljának, de ahogy teltek az évek úgy változott a nézőpontja is. A lány jelenlegi és egyben utolsó élete talán mindent megváltoztat és új...