9.

667 58 3
                                    

Eljött a királyi házaspár évfordulójának a napja és egyben a bál napja is.
Mondhatnám, hogy nagyon izgatott voltam, de hazudnék. Azok az emberek lehetnek nagyon izgatottak, akik a bálba jönnek.

Már a nap elején problémákba ütköztünk.
Yoohyeon kisasszony ruhája összegyűrödött az utazás alatt és ezt a problémát három cseléd lány is igyekszik megoldani.
Yoohyeon kisasszony nagyon kedves és gyönyörű teremtés, igazán jó társa fog lenni SeokJin hercegnek.

A királynő igyekszik a kezében tartani az irányítást a díszítés terén, hiszen egyes virágok hervadtan érkeztek és nem voltak rendesen ellenőrizve, így pár szállal kevesebb van most. Nem is beszélve az előétel terén.
Eunji sajnos még a reggel elájult a konyhában, így az ő helyét az új szakács vette át, de igyekszik mindent megtenni.

A palota személyzete igyekszik mindent rendben tartani és persze a saját munkájukat végezni.

Végül Namjoon, hát ő még furcsábban kezdett viselkedni és jobban közeledik felém, amit nem bánok. De mégis van bennem egy kis félelem.

Már rég készen vagyunk mindketten, hiszen megjelenésünk van a Choi pár előtt. Namjoon kérésére igyekeztem a bál előttre tenni a beszélgetést a vendégekkel.
Mivel a társalgó foglalt a királyné és Yoohyeon kisasszony számára, így jobbnak láttam, ha a beszélgetés a könyvtárban zajlik le.
- Izgulsz? - kérdezem a folyóson sétálva Namjoon mögött.
- Egy kicsit. - válaszolja. - A társalgás alatt te is végig jelen leszel és az elhangzottak ne befolyásoljanak az est alatt.
- Namjoon megijesztesz. - mondom ki őszintén szavaimat.
- Jimin, ez komoly dolog.

A könyvtárba érve vártuk a Choi párt. Jobbnak láttam, ha egy kicsivel hamarabb érkezünk a megbeszéltek előtt, így kellően fel tudunk készülni a kiszolgálást illetően.
- Jimin, feszült vagy. - szól rám a herceg, amitől egy kissé megijedek.
- Miből gondolod?
- Látom a járásodon és a mozdulataidon. - válaszolja kimérten. Észre sem vettem, hogy engem nézne, bár az évek során hozzá kellett szokjak, ha tekintetek szegeződnek rám.
- Elnézést, kicsit izgulok. - sóhajtok egy nagyot, és inkább az egyik polc mellett állok meg.

Nemsokára meg is érkezett a Yeonjun úrfi és párja Seung Cheol. Ez az első alkalom, hogy találkozom velük. Mosolyogva üdvözlöm őket, majd fel is szolgálom a teát a három úrnak.
- Kérlek Jimin, zárd be az ajtót. - néz fel rám Namjoon.
- Értettem Felség. - dőlök előre egy kissé, majd a meghajlást követően teljesítem a herceg kérését.
- Először is - köszörüli meg a torkát a herceg. - Köszönöm, hogy időt szakítotok a beszélgetésre és elfogadtátok a meghívást. Sokat jelent, hogy itt vagytok.
- Mi köszönjük Felség. - szólal meg Yeonjun úrfi, hangja bársonyos, egy csepp ridegség sincs a hangjába. - Jó ideje nem léptünk nyilvánosság elé Seung Cheol-al, itt volt az ideje. - miközben a szavait hallgattam, észrevettem, hogy párja kezéért nyúl és összekulcsolják ujjaikat.
- Sejthetitek, hogy miről szeretnék beszélgetni veletek. - Namjoon ajkaihoz emeli a teácsészét és egy aprót kortyol a meleg italból. A Choi pár aprót bólint. - A kapcsolatotokról szeretnék hallani, ha lehetne minél többet.
- Elnézést Felség. - szólal meg érdes hangján Seung Cheol, kissé előredől. - Azt szeretné, hogy elmondjuk a szerelmünk történetét, minden intimitással együtt?
- Igen, kérem. - válaszolja Namjoon.
- Elnézést, hogy közbeszólok - lépek közelebb hozzájuk, kezeimet Namjoon vállára teszem. - A herceg meggondolatlanul fogalmazott, hiszen önök az első olyan azonos nemű pár az országban, akiket ismer és tudja a háttérben lezajló cselekményeket. - magyarázom. - Sejtelmeim szerint a Herceg arra kíváncsi, hogy hogyan jöttek arra, hogy vonzódnak egymáshoz, valamint mennyire volt nehéz titkolni a szerelmüket.
- Köszönöm Jimin. - néz fel rám mosolyogva Namjoon, mire zavarba jövök és elvéve kezeimet hátrálok két lépést.

Hercegem (Nammin) ✔Where stories live. Discover now