A tutaj standardowo nowości + opisy do nich 🥰
ROSEWOOD - 01.07.2021r.
"Victoria Blackwood od lat na pierwszym miejscu stawiała pracę. Z drugiej strony od zawsze starała się być najlepsza we wszystkim i tak było tym razem. Prowadząc bloga, czytanego przez tysiące osób w Kanadzie, stara się znaleźć nowy świetny temat. I jest dla niego w stanie poświęcić wiele.
Przeprowadzając się do Rosewood myślała, że znalazła inspirację do następnych artykułów. Jednak nie sądziła, że to wszystko zburzy jej cały światopogląd oraz zabije kochanka."
KRÓLICZEK - 02.07.2021r.
"Jako dziecko zawsze wiedziałam parę rzeczy. Po pierwsze, że nagrodą jest zawsze brak kary. Nie było innej opcji. Po drugie, musiałam chronić moją młodszą siostrę, Elisabeth. Po trzecie, nie mogłam nic nikomu powiedzieć. Po czwarte, że kara bolała. Zawsze.
Dlatego już mając dwadzieścia trzy lata, nawet się nie zająknęłam, kiedy podpisywałam tę umowę. Umowę, która skończyła moje dotychczasowe życie i niezależność. Musiałam stać się głupią, pustą marionetką w rękach mojego męża, którego jeszcze nie znałam. Wszystko po to, aby rodzice byli zadowoleni.
Niestety, piątą rzeczą było to, żeby nikomu nie ufać, nawet najbliższym. Zapomniałam o tym i gorzko tego żałuję."
JAK PIES Z KOTEM - 01.08.2021r."Vanessa Mitchell odeszła z sabatu siedem lat temu, praktycznie tracąc kontakt ze swoją rodziną. Jednak teraz zaczęła się poważnie zastanawiać, czy przypadkiem żadne z nich nie chce się na niej zemścić, bo ilość pecha wyczerpała na najbliższe sto lat. Zaczynając od tego, że jej ukochany chłopak zdradzał ją z barmanką, to na dodatek okradł, zostawiając klub na skraju bankructwa. To wszystko było jeszcze do przeżycia, ale pojawił się on.
Strażnik.
Jak potoczą się losy młodej czarownicy, nad której karkiem wisi groźba egzekucji, niechcianego małżeństwa i obowiązkowego powrotu do sabatu? Czy uda jej się rozwikłać rodzinne intrygi, samej nie wpadając w pułapki zastawione na każdym rogu? A może przystojny strażnik okaże się jeszcze większym utrapieniem niż myślała na samym początku?"
CZYTASZ
Ostatnia szansa - ZAKOŃCZONE
RomanceOd ośmiu lat Elisabeth Brownstone walczyła z kłodami, jakie los rzucał jej pod nogi. Zdawała sobie sprawę, że życie samotnej matki nie było ani łatwe, ani proste, ale codziennie musiała sobie przypominać, o co walczyła. Jednak jeden dzień zmienił ws...