"minho! hâlâ giyinemedin mi ya?"seungmin'in sinirli sesi kapının ardından gelirken gülümsedi minho. resmen yarım saattir kıyafet çıkarıp deniyordu.
"giyindim, giyindim!"minho hızla kitlediği kapıyı açarak seungmin'i odasına aldı. büyük bir oflamayla kendini minho'nun yatağına attı seungmin. "sonunda! sıra bende, çık hadi."
"çok kabasın seungmin-ah~"minho şeytani bir gülümsemeyle aegyo yaparken seungmin gülmemek için zor durdu. "bana diyene bakar mısın?"
ikisi de birbirlerine kıkırdadıktan sonra minho odadan çıktı. mutfağa doğru ilerleyerek bardaklardan birini aldı. soğuk su doldurmak için sürahiyi dolaptan çıkarırken telefonuna gelen bildirimle irkildi.
[bir yeni bildiriminiz var!]
instagramı açtığında karşısına çıkan fotoğrafla elindeki sürahiyi az kalsın döküyordu. han jisung'un hesabının bildirimlerini asla açmamalıydı.
@hanjisung
306K beğeni, 100K yorum
yeniden mavi. w/@chaebabeminho içinden koca bir siktir çekti. han jisung'a mavi neden yasaklanmamıştı? siyah ojelerinden bahsetmek istemiyordu bile. alt tarafında hissettiği kıpırdanmayla ürperdi ve yorumlar kısmına göz gezdirmeye başladı.
@abc chae kimdi amk biri hatirlatsin
↪️@def knk ben ozel kuaforu diye biliyorum:))@ghj bu çocuk nasıl 19 yaşında ceo olup bu kadar yakışıklı olabilir??
@klm hayata 9272928-0 önde başlayanlarda bugün:
@chaebabe sayemde :)
(@hanjisung bu yorumu beğendi.)istemsizce dudaklarını ısırdı minho. chae'yi tanımıyordu. jisung'un tanıdığı kimseyi tanımıyordu. belki de jisung'u bile tanımıyordu.
sinir bozucu. tek düşündüğü buydu. ama yine de dilini han jisung'un boynundaki dövmede gezdirmek istedi. kahrolası, bu kadar ateşli olmak zorunda mıydı?
"geldim! hadi fotoğraf çekelim,"diyerek giyinmiş bir şekilde geldi seungmin yanına. minho sinsi bir şekilde kaşlarını kaldırdı ve poz verdi.
kaftana aldığı arkadaşının özgüveniyle şaşırsada güzel bir fotoğraf çekti seungmin. ardından mesaj aracılığıyla fotoğrafı minho'ya yolladı.
"lee minho yine seksi davranmaya çalışıyor..."seungmin dalga geçerek minho'nun omzuna hafifçe vurdu. kahverengi saçlı olan bilmiş bir gülümsemeyle cevapladı.
"lee minho zaten seksi."diyerek saçlarını karıştırdı. seungmin ise onun egosuna göz devirdi ve küçük bir sırıtışla telefonuyla ilgilenmeye geri döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bottom bitch •minsung
Adventure"o sorun yaratmıyor ve bir model gibi. bu yüzden o benim sürtüğüm." top! jisung bottom¡ minho -minsung.