Notun arkasında yazan yazı sonradan dikkatimi çekince ne yazdığına dikkatlice baktım.
Bu gelinliği giyinip bir fotoğraf yollar mısın? Seni bu gelinlik içinde görmek istiyorum...
Notu ve gelinliği yerine geri koyduktan sonra elime telefonumu alıp hemen facebook'a girdim. Gülizar Şah isimli kızlara bakınca, sonunda adamın tarif ettiğine benzeyen bir kızın profiline buldum. Kahverengi saçları vardı kızın ve kahverengi gözleri. Kızın fotoğraflarına bakıp, Batuhan Sancaktar adlı adamı aradım, ama bulamadım. Kızın en son fotoğrafında ise şaşkınlığa uğradım.
kız bir gelinlik giyinmişti ve yanındaki adam kesinlikle Batuhan olamazdı çünkü fotoğraf iki gün önce paylaşılmıştı, üstelik fotoğrafın altında yazan yazı o adamın Batuhan olmadığını daha fazla açığa çıkartıyordu.
Ömer İlyas'la, artık karı kocayız!
Derin bir nefes alıp, kızın profilinden çıkıp Batuhan Sancaktar'ı boşverme kararı aldım. Şimdi o adamı görsem daha da üzülecektim adama. Resmen kız, çocuğa bir şey demeden başkasıyla evlenmişti. Üstelik mektuplardan. Anladığım kadarıyla çocuk bu kız için ailesini bile karşısına almıştı. Gerçekten inanamıyorum...
Bu mektupları ve gelinliği bu kıza göndermem şuanda normal olmaz değil mi ama? Sonuçta kız daha iki gün önce bir başkasıyla evlenmiş. Bir kız nasıl onu bu denli seven adamı terk edebilir? Bunu nasıl yapar? Herkes böyle bir aşk için yalvarmaz mı? Kim böyle bir aşkı istemez ki? Derin bir nefes alıp, gelinliği ve mektupkarı koyduğum kutuyu elime alıp ikinci kata çıkmaya başladım. Bunları bir yere koymalıydım... Dolabımın içine koyduktan sonra yatağama oflayarak oturdum. Elimi kahverengi saçlarımdan geçirdikten sonra bu adamı unutmaya çalışarak uykuya daldım...
"Gelinlik yakışmış."diyen bir ses duyunca etrafıma bakınmaya başladım. Bu sesin nereden geldiğini anlamayarak etrafıma öylece bakınıyordum. Hangi gelinlik? Balık model olan elbise üzerimdeydi. Şaşkınlıkla, gelinliği inceliyordum, bn neden bu gelinliği giyinmiştim ki?
"Kimsin?"diye ürkekçe sordum.
"Gülizar'ın gelecekteki kocasıydım,"diye bir ses duydum yine, ama görünürde kimse yoktu. Kim di bu adam? "Ama bana artık cevap vermiyor, o öldüyse bende ölürüm."
"Efendim?!"diye şaşkınlıkla sormamla bir silah sesi duymam ve bir bedenin yere düşmesini görmem bir oldu. Korkuyla bağırdım.
Sıçrıyarak yataktan kalktığımda, yüzümde oluşmuş olan terleri elimin tersiyle silip sakinleşmeye çalıştım. Saçma, çok saçma bir rüyaydı, ama beni korkutmuştu. Ya bu adam gerçektende kendine birşey yaparsa? Ya Gülizar'ın başkasıyla evlendiğini öğrenip, kendini rüyamda gördüğüm gibi öldürürse? Neden bukadar etkilenmek zorundaydım ki o mektuplardan? Sırf etkilendiğimden dolayı o saçma ruyayı görmüştüm.
Ayağa kalkıp, belkide yapmamam gereken birşeyi yaptım. Dolabıma koymuş olduğum kutuyu çıkarttım ve yatağımın üzerine koydum. İçindeki gelinliği çıkartıp, bir kaç dakika boyunca gelinliği süzdüm. Çok güzel bir gelinlikti ve galiba bana olabilirdi. Ayrıca kızın, bedeni benimkine yakındı... Yani bu gelinliği ben giyinip fotoğraf çeksem ve o askerdeki gence yollasam fark etmez değil mi ama? Hem bunu onun için yapıyorum, sevdiği kız onu terk etmişken, onun orda askerde üzülmesini istemiyorum. Nasıl olsa askerden geldikten sonra öğrenecekti...
Daha fazla düşünmeden üzerimdekileri çıkartıp gelinliği üzerime geçirdim. Aynada kendime baktığımda gülümsedim, straplez olan elbise, çok hoştu. Ama bu elbise o adamın hayalindeki kız içindi. Ona özel almıştı, sevdiği kıza almıştı. Sevdiği kız ise, ona herhangi bir açıklama yapmadan başkasıyla evlenmişti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana da aşık olur musun? (Tamamlandı)
RomanceGenç kızın yeni taşındığı eve bir mektup gelmişti. Mektupda askerdeki bir gencin aşk hayalleri yazıyordu. Sorun şuydu, o mektuplar lise son öğrencimize değilde, evin eski sahibine geliyordu. Peki ya bir gün genç kızımız mektuplardan fazlasıyla etkil...