Donesly si tašky do ložnice, převlékly se a aby se trochu posilnily před trestem, protože kvůli němu nejspíš nestihnou večeři, se vydaly do spodních pater školy. Když prolezly obrazem mísy s ovocem a objednaly si menší svačinku, tak se svalily do pohodlných křesílek v rohu kuchyně.
Po pár minutách před Lily přistála porce čokoládové muffiny se šlehačkou a horká čokoláda. Lucy skřítci přinesli domácí sušenky se slabým kafem a Kate, s červenými vlasy, lívance s javorovým sirupem a také horkou čokoládu.
,,Tak, Lily." ,,Teď nám pěkně řekni." ,,Co to včera s tebou bylo." optaly se kamarádky. ,,Co by se mnou mělo být?" hrála Lily nechápavou. ,,No přece to, že jsi na Jamese tolik nekřičela, teda ne tak jako normálně. A taky si se nechala donést až do společenky a pak jsi mu vrazila facku, přestože jsi k tomu neměla jediný důvod." odůvodnila jejich otázky Lucy. ,,Co se děje, Lil?" zkoušela to Kate.
,,Holky,...to je složité." sklopila pohled do klína Evansová. ,,On Potter, jako James. Prostě mě někdy strašně štve, ale občas se s ním dá normálně mluvit. No a když k tomu přidáte ty jeho oči, tělo, svaly a vlasy. Já nevím co mám dělat, co se to se mnou děje a jestli ho nenávidím nebo ne." skousla si ret a vzhlédla ke Kate a Lucy, které se usmívaly od ucha k uchu.
,,Jsi do něj zamilovaná?" vydechla Kate. ,,U Brumbálovy stříbrné bradky, to ne! Jsme úplně rozdílní, neklapalo by nám to. Jen mi už tolik nevadí. Je to jako kamarád, který..., u něhož...no." zasekla se Lil. ,,Který se ti líbí a máš ho radši než by kamarád kamaráda měl mít." dořekla za ní narovinu Lucy.
,,Prostě...asi jo, tak něco." přitakala rudovláska.
,,Tak mu dej šanci?" řekla prostě Kate. ,,Ježišmaria, to ho jako budu tak dlouho nenávidět, až z nás bude pár? Trochu divná představa ne? A já sama nevím co cítím. Jsme úplně rozdílní, nešlo by to. Teda, pokud bych vůbec měla zájem, a to já nemám." stála si tím co jí říkal mozek a hlas srdce tišila.
,,Hele, kdyby jsi o vztahu s ním nepřemýšlela, tak bys si nebyla tak jistá, že jste úplně jiní." přesvědčovala Kate. ,,Navíc, protiklady se přitahují." přidala se Lucy. ,,Lily, on to opravdu myslí vážně. Stačí se mu podívat do očí a vidíš tam spoustu lásky, něhy a oddanosti." promlouvala k ní dále Kate.
To ovšem naše Lily moc dobře věděla. Vždyť jí samotnou přivedl na již několikáté scestí pochybností právě pohled do jeho očí.
,,Já si to nechám projít hlavou. On to totiž vždy nějak podělá, tím svým chováním." učinila kompromis Lil. ,,Stejně si myslím, že do měsíce jste spolu." uculila se Lucy. ,,Ale věděla bych o někom, u koho to přímo jiskří." škodolibě se usmála Lily a Luciinu poznámku přešla mlčením.
,,Hele, neodbíhej od tématu." ohradila se Taylorová. ,,Něco, o čem bych měla vědět?" zajímala se Wilsonová.
,,Ale ne, jen se nám Lucinda zakoukala do mladého vlkodlaka, Remuse Lupina." mávla nad tím se smíchem rukou Lily. ,,To je už známé. Však jste loni to po sobě pokukovali moc okatě. Alespoň pro ostatní. Teď už to musí vědět půlka školy. Je jen otázka času, kdy se dáte dohromady." otočila se na jmenovanou Kate.
,,Já se za to, že se mi někdo líbí nestydím." koukla blondýnka na Evansovou. ,,Ano, mám ho ráda. Možná ještě víc něž to." usmívala se zasněně při pomyšlení na ,,svého milého". ,,Jenže Rem je strašně odtažitý a uzavřený pokud jde o něco víc." skousla si ret. ,,I kdyby o mě měl zájem, tak si bude myslet, že by mi ublížil svým prokletím. A on ani neví, že to my víme. Takže z toho nebude nic. Jen nešťastná láska." povzdechla si zničeně Lucy.
ČTEŠ
Ty a já...osudové chvíle /FF POBERTI/❌
FanfictionLily Evansová, Lucy Taylorová a Kate Wilsonová. Tři nerozlučné kamarádky. James Potter, Sirius Black a Remus Lupin. Známí Poberti a šprýmaři. Závěrečný školní ročník, intenzivní napětí, práh dospělosti a všudy přítomný strach. Začínající válka a us...