Tenhle den byl pro oba velký zlom. Aniž by si to uvědomovali, tak oba dva v tom druhém našli věrného a dobrého, pro zatím, přítele. Společný čas jim rychle utíkal, a o legraci nebyla nouze. Atmosféra byla uvolněná a po nesnášenlivosti či napětí nebylo ani stopy. Kate dokonce nijak nevadila skutečnost, že Siriova ruka svírá po celý den její pas a normálně se jí dotýkal, ale zároveň ji nijak neobtěžoval.
Když zbyli ve třídě pouze sami, urychleně se vydali na další hodinu, a zanechali po sobě jen ten nepořádek. Tak si to vrávoravou, kolíbavou a hlavně společnou chůzí spěchali na hodinu Péče o kouzelné tvory se Zmiozelem.
Na ní se kromě jedné menší nehody, v níž musel samozřejmě figurovat Siriusa profesorův kůrolez. Bylo to tak, jak řekla Kate: ,,Black je tak dětinský, a tak musel zkusit toho stromoleza, nebo co to bylo, lechtat, i přesto, že jsem mu několikrát a důrazně opakovala, že se jich ještě nemáme dotýkat.".
To mělo za následek asi patnáct minut strávených na ošetřovně s madame Pomfreyovou a bolest hlavy pro Siriuse, který po celou dobu, co ho lékouzelnice ošetřovala, poslouchal, jestli by náhodou nešlo nějak ten účinek lepidla zrušit, a že na to něco přece musí být, jak vyzvídala Katie. Konec hodiny nestihli, za což byla Kate naštvaná, jelikož miluje kouzelné tvory.
U oběda si Lily, Lucy, James a Rem, vyslechli pár menších výměn názorů typu: teď jím já!, nemůžeš se šoupnout?!, Netrkej mi do té ruky!!!. Bylo to ovšem k popukání, vidět ty dva showmeny, jak se pošťuchují, jak malé děti.
Nejen kamarádi Siria a Kate, ale i celé osazenstvo Velké síně z nich měli srandu a hlavní téma jejich konverzace. Dvěma jmenovaným se sice líbilo být středem pozornosti, ale ty řeči, které si jejich pozorovatelé neodpustili, jim lezli oběma na nervy.
,,Tak Wilsonová je další tvá oběť, Blacku? Jsem myslel, že ty mu zrovna nepodlehneš. Jak dlouho už spolu jste, pět hodin? Náš nový, roztomilý páreček!!!" tyto slova nahnala do tváří dvou Nebelvírů, rudou barvu naštvání.
Pravda ovšem je, že Kate vyšla z této situace mnohem hůře než její polovička. Ona nyní byla považována za další Blackův úlovek, holky na ni nenávistně koukaly a kluci si z ní utahovali, o Siriovi se vědělo, že je děvkař, a holky ho milovali, a kluci obdivovali, nebo nenáviděli již dávno. Ona k němu byla přilepená pravou stranou, tudíž nemohla psát, pořádně jíst a další věci, zato on mohl dělat co chtěl.
No, a po obědě a polední přestávce, taktéž strávené u jídla, se skupinka nejstarších studentů přišourala k učebně Přeměňování a usadila se do lavic. Profesorka McGonagllová vstoupila, zabouchla za sebou dveře a otočila se ke třídě.
,,Takže, třído, dnes budeme mít pouze praktickou výuku, proto poprosím toho, kdo je zběhlý v kouzlech na posouvání nábytku, odsuňte ty lavice a udělejte nám prostor uprostřed třídy." pokynula jim žena v smaragdovém hábitu.
,,Dobře." povstala od stolu, když vše bylo připraveno. ,,Teď vás rozdělím do dvojic, a ta dvojice se prostřídá na přeměňování leguána, kterého dostanete. Budu ráda, když ti lepší žáci pomohou slabším a popřípadě jim řeknou, jak na to. Leguána budeme měnit na menší kufřík, ale prosím bez vzoru. Čistě hnědý kufr." dořekla a začala k sobě volat dvojice.
Když se rozřazování blížilo ke konci, všimla si teprve nyní Siria a Kate. ,,Slečno Wilsonová, můžete my vysvětlit, co to má znamenat?" zmateně koukala na chlapcovu ruku, okolo dívčina pasu. ,,To je prosím, paní profesorko, povedený žert." zamrkala nevině Katie. Sirius vyprskl smíchy, nad profesorčiným výrazem.
ČTEŠ
Ty a já...osudové chvíle /FF POBERTI/❌
FanfictionLily Evansová, Lucy Taylorová a Kate Wilsonová. Tři nerozlučné kamarádky. James Potter, Sirius Black a Remus Lupin. Známí Poberti a šprýmaři. Závěrečný školní ročník, intenzivní napětí, práh dospělosti a všudy přítomný strach. Začínající válka a us...