5.kapitola - Přiznání

157 13 2
                                    

     Dívka pod ním ztuhla: ,,Cos to řekl? Cože!?" začala křičet tak, že to bylo slyšet snad i v Brumbálově pracovně. ,,Otýlie?" odpověděl nejistě černovlasý mladík. ,,Já jsem Olívie!!! Když už spíš s polovinou školy, tak si alespoň zjisti, kdo je to tentokrát! Ty prase! Děvkaři! Se mnou už nikdy, opakuji NIKDY nepočítej!" hodila na sebe za stálého řevu oblečení a rázným krokem a se vztyčenou hlavou odešla.

     Já to vážně řekl nahlas, no potěš koště, pomyslel si.    

 No ano, řekl, odpověděl mu tichý hlásek v jeho hlavě.     

 Proč?! Zkazil jsem si dokonalý sex!      

 A tebe to stále baví?      

  Jo, jenže Wilsonová to musí stále kazit.         

Takže to není poprvé, co se ti to stalo?     

 Co, to, že jsem na ní při tom myslel, nebo řekl její jméno?        

Že jsi řekl její jméno. 

To poprvé, ale myslím na ni častěji než je zdrávo. Co myslím, já na ni musím myslet, protože mi můj mozek stále vnucuje myšlenky na ni.       

Vadí ti to?      

To je debilní otázka! Jistěže! 

Zeptám se tě znova a ta popravdě odpověz: Baví tě střídat holky jako ponožky? Neuvažoval jsi někdy o vážném a delším vztahu? A pokud ano, s kým? Je tu někdo, kdo se ti líbí a třeba ještě něco víc? Někdo koho máš asi rád? kladl mu vnitřní hlas otázky. 

Když se nad tím zamyslím...ale to je blbost. 

Povídej, třeba ne. 

Já..., chtěl bych vážný vztah, protože mě už tenhle život nebavím a myslím, že bych to i zvládl. Jenže ta dotyčná mě nechce ani za kamaráda. 

Co ty víš, zkus to. Podívej se na Evansovou a Jamese. Minulý rok ho seřvala jen za jeho existenci a teď? Dneska se normálně baví. 

Jenže já tu dotyčnou slyšel říct, že mě nenávidí. 

A Evansová to snad Dvanácterákovi neřekla? Mám pravdu, zase. Tak kdo to je? 

Když já si nejsem jistý, zda jí mám opravdu rád. Všechno je tak narychlo. 

Už toho mám dost, přiznej si to konečně!  Tenhle život tě nebaví, chceš se změnit. Přestaneš spát s náhodnýma holkami, pít a kouřit. Teda krom nějakých oslav a slabých chvilek, ale holky platí napořád! A teď mi řekni kdo to je, i když to stejně vím. 

Je to...je to...mám...ona...Kate Wilsonová. 

Vidíš, ani to nebolelo a odlehčilo se ti. Obyčejné přiznání. Ovšem jestli chceš na ni zapůsobit, tak se radši poraď s kluky. Ne, že by tvé metody balení holek byly špatné, ale Kate je jiná. V tom dobrém slova smyslu samozřejmě. 

Jasně, chápu. No, bohužel budu muset náš zajímavý rozhovor ukončit, můj vnitřní hlase. Ve Velké síni na mě čeká výborné večeře a poté dlouhé se svěřování Dvanácterákovi a Náměšíčníkovi. 

Jistě, tak se zas někdy ozvi. 

      ,,No do prdele! Já se asi zbláznil. Já si povídám sám se sebou." prohrábl si Black rukama vlasy a vyrazil vysvětlovat. 

Ty a já...osudové chvíle /FF POBERTI/❌Kde žijí příběhy. Začni objevovat