10.kapitola - Společné odpoledne - 1.část

144 11 2
                                    

     Když má člověk svůj volný čas čím zaplnit, má dostatek práce a učení, tak čas utíká dvakrát rychleji než normálně. A v bradavické škole čar a kouzel snad ještě čtyřikrát rychleji, když kolem sebe máte opravdové přátele.

      Především naší skupince nebelvírských sedmáků utekl školní týden dřív, než by jste řekli Famfrpál. Byl to ale stereotypní týden.

    Ráno vstát, nasnídat, dopoledne dvě nudné hodiny, oběd, přehodit si učebnice, odpoledne dvě hodiny, úkoly v knihovně, famfrpálový trénink Jamese a Kate, učení pro Lily, Lucy, Rema a dokonce i Siria, občas tak dvě hodiny práce v redakci školního časopisu pro Lucy, večeře, večerní tresty pro Poberty, a nakonec znavení zalehnout do postele. 

    A takto to bylo skoro každý den, a proto není divu, že hned jak vypracovali zadané eseje a nákresy, tak celou sobotu odpočívali.  Vše se vrátilo do starých kolejí, tedy až na chování určitých lidí. A nejenom školní týden utekl rychle, ale i ta sobota a nedělní dopoledne. 

     Právě totiž bylo něco okolo jedné hodiny odpoledne, a davy některých studentů si to mířili z, anebo do, Velké síně k obědu. Jiní zase spěchali do knihovny za odpočinkem, ven, kde bylo vyjímečně přijatelné teplo, či do svých teplých a pohodlných společenských místností a ložnic.

     V jedné takové ložnici v Nebelvírské věži na straně dívek, se na třech, ještě před chvílí řádně ustlaných postelích, váleli  na každé jedna sedmačka. Nudily se a neměly co dělat a koukaly do ,,blba".

      Učení měly plné zuby už i Lucy a Lily, což je co říct. Knihovna byla dnes moc přeplněná, a ven se jim nechtělo. Úkoly měly hotové. No, a co se týče balení na onen vzdělávací pobyt, který začíná už zítra, tak když měly, byť jen malinkatou chvilku, tak balily v průběhu týdne, a to jim stačilo na to, aby vše, kromě hygieny, kterou přibalí teprve ráno, měly připravené.

      ,,Holky, myslím si, že by nám neuškodilo, si ještě jednou projít, jestli máme všechno." ozvala se se zívnutím ospale Lucy.

       Její spolužačky přikývly, a Lily znuděně šla pro seznam věcí, který sedmým ročníkům pro jistotu připravila profesorka McGonagallová. Na každý týden totiž potřebovali jiné oblečení, a dokonce i šaty, takže se opravdu hodil. Nikoho by totiž nenapadlo si s sebou brát společenské oblečení.

     Rudovláska ho podala blondýnce, a kecla si zpět na postel, kde si vedle sebe položila kufr, aby mohla kontrolovat jeho obsah. To samé po ní zopakovala vyšší černovláska.

     ,,Takže, z oblečení to je: sportovní kalhoty a trika, my máme legíny a trička s krátkým a dlouhým rukávem." začala kontrolovat Taylorová.

    ,,Souhlas. Jo." přitakaly obě kamarádky, a hromádku položily zpět do kufru, který předtím vyprázdnily.

     ,,Mikiny, máme. Spodní prádlo a ponožky také. Všechno ještě jednou, ale v teplejší verzi. Já mám." koukla se modrýma očima dívka na zbylé dvě, a ty přikývly.

     ,,Boty sportovní, nějaké slušnější do společnosti a lodičky, taky máme. I když popravdě nechápu, na co lodičky." pokroutila hlavou Nebelvírka, a uložila jmenované věci k sobě do kufru. ,,Neřeš to. Brumbál říkal, že se máme na co těšit, ale ať se necháme překvapit." odmávla to rukou Kate.

    ,,Dobře, tak dále. Slušné společenské oblečení a jedny šaty. Ještě, že jsem si ty šaty s sebou brala, a nespolehala jsem se na madame Robertsovou v Prasinkách." oddechla si blondýnka. Hygienu si zabalíme až večer, nebo ráno, takže máme teď hotovo, a můžeme se vesele nudit." uchechtla se ironicky Katie.

Ty a já...osudové chvíle /FF POBERTI/❌Kde žijí příběhy. Začni objevovat