6.kapitola - Famfrpál je brutální hra

165 9 0
                                    

                 Za okny svítilo sluníčko a po celé školní pozemky zaplavovalo teplem a světlem. Jen okna jedné ložnice žákyň z Nebelvíru, byla stále zatažená. v té ložnici spaly jako Šípkové Růženky tři mladé dívky. Z koupelny se právě vynořila čtvrtá obyvatelka pokoje, Dorcas Philpsová.

Ta došla k posteli, která měla jako jediná nezatažené závěsy a jemně drkla do blondýnky zachumlané v peřinách. Lucy Taylorová se jen zavrtila a zamumlala nějakou nesmysluplnou větu. ,,Taylorová, měla bys vstávat. Je za 20 minut deset. Bude končit snídaně." zkusila to ne příliš vlídným hlasem Dorcas.

,, Cožě? Jaká snídaně? Kolik, že je?" protírala si oči Lucy. ,, Je skoro konec snídaně. Jen jsem tě vzbudila, aby jsi ji stihla. Na tvé kamarádky už ale vážně čas nemám, takže to budeš muset udělat sama. Nazdar." vychrlila Philpsová a už si to rázovala ke dveřím.

,,Počkej, ty jsi mě vzbudila, kvůli tomu abych stihla snídani?" vydechla překvapeně drobná blondýnka. Druhá dívka jen pokrčila rameny. ,, No...tak děkuju. Víš jsem trochu zaskočená, že zrovna ty nechceš abychom schválně zaspaly. To bych do tebe neřekla." vysvětlila.

,, Já nejsem takový hajzl jak si myslíte. A to co se stalo loni,...vím, že je to neomluvitelné, ale sama jsem potom poznala, že Michael White je jeden z největších blbců na planetě." ušklíbla se a zmizela pryč.

Lucy se probrala z transu, do kterého ji dostaly všechna ta slova, která teď vypustila z úst její spolužačka. Tak to opravdu nechápu. Nejdříve nám zařídí školní trest a teď tohle?

ydala se budit kamarádky. Kate vystřelila z postele hned, jakmile si uvědomila, že dnes je nábor do Famfrpálového týmu Nebelvíru. U Lily to bylo horší, protože se rozhodla spát do poledne, když se nemusí učit.

Nakonec všechny tři spěchaly do Velké síně, tak rychle, jako by měli vrtuli. Ovšem, jen co dosedly, jídlo zmizelo. ,, No to ne ne! Vždyť je to jak naschvál! Já potřebuji sílu, abych porazila Blacka!" bušila pěstmi do stolu Kate.

,, Mluvil tady o mě někdo?" ozval se jí, tak blízko u ucha hrubší hlas, až sebou dívka trhla. ,,Jo, Kate nám právě líčila, jak se těší až tě porazí ve Famfrpálu. Jinak, jestli jdete na snídani, tak už je pozdě." uchechtla se Lucy a očima zabloudila k hnědovlasému mladíkovi, který stál opodál a dnes vypadal nezvykle bledě.

,,Cože?! To dneska nebudou žádné palačinky se šlehačkou ani anglická slanina?! Vždyť já potřebuji mít sílu na Famfrpál!" začal kňučet Black.

,,Vy jste s Kate úplně stejní. Zrovna před chvílí říkala to samé. Vám opravdu stačí k životu teplá postel, jídlo a kamarádi. A Blackovi ještě holky." zasmála se Lily.

,,To není pravda. Já už se holek vzdal. Oficiálně končím se sukničkářstvím." pronesl Sirius a na důkaz svých slov si olízl dva prsty. ,, No, mě by spíš zajímalo, na jak dlouho?" zamumlala Kate. ,, Navždy. To slibuji." odpověděl mladík.

,,Kde máte Jamese?" zeptala se Lucy. ,, Ále, šel si zaběhat, aby byl jako kapitán připravený na konkurz." odpověděl ochraptěle Remus.

,,Děje se něco, Reme? Jsi nějaký nezdravě bledý." strachovala se blondýnka. ,, To je fakt. Měl bys zajít na ošetřovnu." přidala se Lily. ,, Řekni nám, co se děje. Popravdě." naléhala Kate, když se Lupin neměl ke slovu.

,,Prosím vás, tady Náměsíčník to jen trochu přehnal s Ohnivou Whisky. Hold není zvyklý pít." zachránil kamaráda z této ošemetné situace Black.

Dívky se po sobě podívaly, jelikož samy znaly pravý důvod Removi nevolnosti, ale dále s chlapci hrály jejich hru. ,, No jo, s pěknou kocovinou mám zkušenosti, a mnohokrát jsem vypadala i hůř." přitakala Wilsonová.

Ty a já...osudové chvíle /FF POBERTI/❌Kde žijí příběhy. Začni objevovat