12.kapitola - Na kouzelném ministerstvu kouzel

136 10 10
                                    


Když se naši výletníci dostatečně najedli, stavila se pro ně skupinka známých i neznámých bystrozorů, a pomocí starého kartáče na vlasy - přenášedla - , které použili z důvodu, že takto to bylo mnohem rychlejší a i příjemnější, než žáky přemisťovat po skupinách, je dopravili na místo určení.

Konkrétně do obrovské prosklené haly, s prosklenými tribunami okolo, skleněným zastřešením, lavicemi, stoly, a vším ostatním. Do takové haly by se vešly snad všechny odbory se svými zaměstnanci, a veškerý personál, uklízečky, kuchařky i opraváři.

Později jim tuto domněnku potvrdili. Normálně se zde prý konala zasedání, konference, nebo závěrečné praktické zkoušky mladých bystrozorů a bystrozorek.

,,Takže, teď se rozdělte do skupinek podle známek, tudíž tady bude vynikající, zde nad očekávání, a naposled přijatelné," rozlehl se hluboký hlas hlavního vedoucího výpravy, arénou.

Všichni tak udělali. James, Sirius, Remus, Lily a Kate se shlukli dohromady, jen Lucy byla nucena se přeřadit do nad očekávání.

 Ne, že by jí OPČM nešla, ve škole byla ve všem vynikající, kromě té obrany. Ovšem nikdo nemá nadání na vše, a nad očekávání je taktéž pěkný výkon. Třeba Kate naopak vynikala v tomto předmětu, přičemž u ostatních to bylo naopak.

,,Výborně, ještě utvořte dvojice, ale nejlépe dívky s dívkami, a chlapci  s chlapci. My vás naučíme ty nejzákladnější a nejjednodušší triky, kouzla a způsoby boje. Komu by to šlo hodně dobře, tak přitvrdíme," vysvětlil jim onen kouzelník v typickém černohnědém hábitu, a pokynul svým spolupracovníkům.

Po namáhavém tréninku, a to byl teprve začátek, jim  dopřáli dvaceti minutovou přestávku. To se holky opět seběhly k sobě.

,,No to jsem to tedy vyhrála. U Merlinových smradlavých ponožek, proč musím být zrovna s Lily," rozhazovala rukama černovláska, když se hnala ke své kamarádce.

,,Neříkej, že je tak těžký soupeř. Že ji ty, ta nejdokonalejší osoba na planetě, jak říkáš, nedokáže porazit," popichovala ji Lucy. Ovšem moc dobře věděla, že si zahrává s ohněm, tak radši brzo skončila. Nikdo totiž nechce naštvat naštvanou a hladovou Kate.

,,Radši na ní moc nemluv, teď s ní není řeč," mávla na Katieniným rozzuřeným odfrknutím rukou rudovláska, a posadila se.

,,No jo, vždyť to známe. Tak co říkáš na tu Claggový fintu, tedy pokud jste si jí také učily," zajímala se Taylorová.

,,Jo, jo, také jsme se jí učily. Musím říct, že jsem pyšná, že takhle pěknou léčku vymyslela zrovna žena. Je to důkaz, že my jsme stejně cenné, jako muži, a že se jim můžeme vyrovnat, ba dokonce i předehnat," pokyvovala nadšeně Lilky.

,,Zastávám stejný názor, jen my řekni, kdy si s Jamesem promluvíš?" vyzvídala Nebelvírka.

,,Uhm, samozřejmě, že si s ním promluvím. Chci, aby ten týden, co spolu budeme sami, byl fakt kouzelný a pohádkový, takže si to musíme urovnat. Jen mu dávám čas, si vše pořádně promyslet a uspořádat. Ale už na všem pracuji," odbyla to Lil.

,,Nebo spíš dáváš čas sama sobě, bojíš se neodpuštění, a hledáš odvahu, že je to tak," přetočila rudovlásčinu lež na pravdu druhá dívka.

,,Hele, neřeš to. Spíš mi řekni, jak se těšíš na příští týden. Ty, Rem, jeden byt, sami, celý týden. Podle mě se vrátíte jako pár. Klidně se s tebou vsadím, že jo."

,,Tak tolik bych si zas nevěřila, ale alespoň trochu bychom se sblížit mohli, Jsem neskutečně ráda, že jsme zrovna mi dva spolu. Já bych si vsadila spíše na tebe a Jamese."

Ty a já...osudové chvíle /FF POBERTI/❌Kde žijí příběhy. Začni objevovat