13.kapitola - Výchova, ta je již zbytečná

136 12 4
                                    


,,Nééé! Už nééé!" sípavě ječela rozespalá Lucy. Hlavu schovala pod polštář, a pevně si chytla peřinu, protože již znala Lilyiny způsoby buzení.

,,No tak, Lucy. Dělej, nebo tě poliju vodou," domlouvala znuděně Kate z vedlejší postele, když se pomalu posazovala, a sledovala shon kolem.

Všechna děvčata již byla na nohou. Lítala sem a tam, oblékala se, ječící běhala s kartáčkem v puse na balkón, k postelím a zpět, hledala oblečení a stále štěbetala. 

Tu se mezi nimi mihl i záblesk jedinečné zrzavé. Hned na to, se objevila oblečená Lilka v šatech, lodičkách, a s provizorním účesem, čímž byl drdol.

,,Holky, takhle se nevypravíte. Šup, vstávat a oblíkat," popoháněla je.

,,Spíš mi řekni, co to máš na sobě," zamumlala černovláska, a padla opět obličejem přímo na měkký polštář.

,,Vy jste sklerotici.  Dneska si máme vzít to společenské oblečení. No a podle toho, co nám včera říkali, si myslím, že se budeme učit společenskému chování, nebo tanci," uvažovala chytrá rudovláska.

,,No u Brumbálovy bradky! Já zapomněla!...A budeš  mi muset vysvětlit, co jsou to ti sklerotici!" křikla ještě Kate na Evansovou, když letěla s oblečením do koupelny. 

,,Lucy, musíš vstávat. Pojď. Vezmeš si ty krásný šaty, co jsme ti s Kate sbalily, jo?" začala jemně Lilka, a pohladila blondýnku po vlasech.

,,Jenže mě všechno bolí. Dneska se ani nehnu," zaskuhrala Nebelvírka v peřinách.

Ono většina studentů byla rozlámaná a unavená. Tenhle pobyt byl stokrát horší, než kdyby museli celý rok vstávat v šest ráno. Dnes to byl pátý den zde. 

V pondělí prošli výcvikem v soubojích. 

V úterý navštívili ministerstvo s bláznivou průvodkyní Grace. 

Tam se Kate vzhlídla v odboru Mezinárodní kouzelnické spolupráce a Kouzelných her a sportů. Lucy naopak zaujal skoro každý obor, jenže vždy to mělo nějaký háček. Sirius s Jamesem byli plně rozhodnuti pro bystrozorství, a Rem  váhal mezi bystrozorem, odborem pro výmaz paměti, či též Mezinárodní kouzelnickou spolupráci. Problém byl pouze v jeho prokletí.

Ve středu zavítali do nemocnice u sv. Munga, kde si to nejvíce užila Lily. Nadšeně listovala každou knihou, ke které měla přístup, pozorně poslouchala výklad o první pomoci, zkoušela ji v praxi, a udiveně sledovala lékouzelníky v akci, jak při případu, tak i při výrobě léků, obvazů a lektvarů.

Čtvrtý den se opět sedřeli z kůže při nacvičování bojů s hůlkami. To byl důvod, proč se nikdo nemohl dnes hnout. Ale za to je hřály včerejší úspěchy. Lucy se podařilo porazit Kate. Té zas zvítězit pro její potěšení nad Dorcas. No a Lily si bez emocí odnesla výhru z boje s Jamesem. Jo, je to divné, že křehká dívka zvítězí nad budoucím bystrozorem. 

Pravda, které si skoro nikdo nevšiml, je taková, že toto gesto, schválné přenechání výhry, mělo naznačit, že se James už nezlobí, a ani není uražen. Jenže Lily vše brala jako náhodu, ke smíření a omluvě se ještě nedostala, a Lucyin a Remusův plán, kdy se je nepozorovaně snažili někam dostat, tak aby zůstali sami dva, stále selhával.

Tak takto probíhaly již zmíněné dny.

No a dnes, den pátý, pátek, se chystali na opětovnou návštěvu ministerstva. 

,,Lucy," tahala za dívčinu peřinu zrzka, ale marně. ,,Víš co? Tak já zajdu za Remem, jestli by mi mohl pomoci, tě probudit," zkoušela to správnou cestou dál.

Ty a já...osudové chvíle /FF POBERTI/❌Kde žijí příběhy. Začni objevovat