Potřebuji Vaši...pomoc!!!

88 12 3
                                    

Možná Vás zklamu, ale toto není další kapitolka. Ale mám ji rozepsanou, pokrok!!! :-) Prosím Vás, abyste si toto celé přečetli, a v lepším případě i pomohli mi. Není to nic záživného, ale pro tento příběh ŽIVOTNĚ důležitého.

Potýkám se tady na wattpadu s nepříjemnou realitou. Knihy se vybírají dle obálky. Ta hraje velkou roli v počtu čtenářů, což je docela smutné. Já sama se snažím propagovat příběhy méně známých autorů a nekoukám na covery, protože to beru tak, že když se tak budu chovat já, ostatní také. Jenže ono ne. Pokud byste ale o někom takovém věděli, nebo potřebovali pomoct Vy, ozvěte se. Ráda pomůžu.

Ale to už je mimo téma.  Jak jste si nejspíše všimli, já a elektronika, já a moderní doba, já a počítače, to nejde dohromady. Jsem ráda, že si umím založit účet, stáhnout film, nebo vytvořit prezentaci. Vůbec nejsem v tomto oboru zběhlá. Prostě miluji retro a starobylé věci.

A dostávám se k jádru pudla, zda znáte někoho, kdo by byl tak hodnou duší, a za slůvko díku by dodal mé knize pěkný cover, nebo sami je ,,vyrábíte" a byli byste tak hodní a udělali ho pro mě, určitě se ozvěte. Napište mi, kdo by měl zájem, s kým máte zkušenost, nebo kdo má o takové práce zájem a kdo je popřípadě dělá Vám.

Budu Vám moc vděčná a miluju Vás. Strašně si vážím mých věrných čtenářů, kteří jsou se mnou po celou dobu a píšete povzbuzující komentáře, hlasujete.

A jako menší, samozřejmě nepovinná prosba, je, že pokud se Vám líbí příběh tak, že byste ho doporučili ostatním, určitě to udělejte. Za každé sdílení, doporučení a chválu jsem moc a moc moc ráda.

Brzy se Vám ozvu s opravdovou kapitolou, 

miluju Vás, 

Vaše Nelča

Ty a já...osudové chvíle /FF POBERTI/❌Kde žijí příběhy. Začni objevovat