İyi okumalar 🖤
Önceki bölümü atlamayın lütfen...
Uzay
Gökhan, karşımda anlatacağım şeyleri beklerken, ben içimdeki anlamsız heyecanı dizginlemeye çalışıyordum. Korkuyordum. Evet, bu bariz korkuydu. Nasıl anlatacağımı bile bilmiyordum? En iyisi dediği gibi, baştan anlatmaktı. Olduğu gibi. Derin bir nefes aldım ve anlatmaya başladım."Ben eski okulumda zorbalık görmüştüm yönelimim yüzünden. Babam kaydımı başka bir okula aldırdı. Ama tabi homofobikler her yerde lanet olsun ki!" dedim. Sözümü kesmeden, sessizce dinliyordu beni. "Okulun ilk günü başladı aslında her şey. Yani... Başlamış. Benim bile haberim yoktu." dedim ve ellerimle oynamaya başladım. Bakışlarımı ellerime indirip konuşmaya devam ettim. "O gün dikkatimi biri çekti. Ben de onun dikkatini çekmiş olmalıyım ki, gözlerini hiç ayırmadı benden. Neyse, biz o çocukla aynı sırada oturuyorduk. Tanıştık tabi. Murat'tı adı. İyi biriydi Murat. Altı kişilik bir arkadaş grubu vardı. Zamanla birlikte takılmaya başladık. Bu zaman içinde de birbirimizle yakınlaştık." dedim ve aklıma gelen şeyle durdum.
"Neden durdun? Ne oldu?" diye sordu. Yüzüne bakmadan cevap verdim.
"Biraz çekiniyorum da. İlk kez birine bunları anlatıyorum. Bunlar aramızda kalacak değil mi?" diye sordum. Son cümlemi söylerken yüzüne baktım.
"Tabii. Konuştuğumuz her şey burada kalır. Rahat olabilirsin." dedi. Başımla onaylayıp devam ettim anlatmaya.
"Nerede kalmıştık?" diye mırıldandım kendi kendime ama Gökhan duyup cevap verdi.
"Murat." dedi sadece. Sesi sıkıntılı çıkmıştı. Üstünde çok durmadım.
"Ah evet, Murat. İşte biz zamanla birbirimizden hoşlanmaya başladık. Sürekli birlikte takılıyorduk okulda. Ama bir süre sonra bir şeyler ters gitmeye başladı. Hissediyordum." dedim ve önümdeki çaydan bir yudum aldım. Soğumuştu ama umursamadım. "Murat'ın arkadaş grubunda biri vardı. Sarp. Sarp çok değişik bir çocuktu. Gruptaki en büyük kişi oydu. Sınıfta kalmıştı bir kez. Lise sonu ikinci kez okuyordu. Bense nedensizce ürküyordum ondan. Arada bir bana bakışlarını yakalıyordum ve hiç hoş bakışlar değildi. Neyse bir gün Murat bana benden hoşlandığını ve sevgili olmak istediğini söyledi. Geri çevirmedim. Deneyelim dedim. İlk ilişkim olacaktı ve nasıl davranacağımı bilmiyordum. Bu yüzden ilk zamanlar çok bocaladım. Uzun zamandır arkadaş dediğin biri, birden sevgilin olunca öyle oluyor. Neyse biz bununla sevgili olduk. Sadece arkadaş grubu biliyordu ve Murat cidden seviliyordu grubunda. Sarp biraz homofobik biri gibiydi. Bizim durumumuza sevindiğini sanmıyorum. Tebrik bile etmedi diğer arkadaşları gibi. Sarp soğuk ve karanlık biriydi." dedim ve aklıma bazı görüntüler dolmaya başladı. İstemsizce titremeye başladım. Durduramıyordum. Gökhan bir iki kez seslense de, cevap veremedim.
Koltuğundan kalkıp yanıma geldi. Ellerini yanaklarıma çıkardı ve yüzüne bakmamı sağladı.
"Uzay! Uzay iyi misin? Uzay! Kendine gel!" diyordu. Sesleri beynime ulaşınca, Gökhan'a baktım. "Ağlama. Sakin ol." diyordu yumuşak sesiyle. O diyene kadar ağladığımı bile fark etmemiştim. "Ne yaşadın sen?" deyince bir hıçkırık koptu boğazımdan. Gökhan, kendine çekip sarıldı bana. Bende kollarımı bedenine doladım sıkıca. Alnımı omuzuna dayamış ağlıyordum sadece. "Seni bu hale ne getirdi bilmiyorum ama geçecek Uzay. Atlatacağız. Birlikte." diyordu saçlarımı okşayarak.
Zaten bir çırpıda anlatamayacağımı biliyordum. Ama her defasında, her hatırladığımda hâlâ aynı etkiyi yaratması beni de yormaya başlıyordu. Tamamen anlatabildiğim zaman rahatlayacaktım, biliyorum.
"Bugün daha fazla anlatmasam olur mu?" dedim başım omuzunda dururken. Ağladığım için sesim pürüzlü çıkmıştı. Gökhan, saçlarımı okşarken cevap verdi.
"Tabii olur. Eğer ağır geliyorsa anlatmak zorunda değilsin." dedi ve beni kollarımdan tutup yüzüne bakmamı sağladı. "Üzülme Uzay. Ağlama. Sen ağladıkça, burama bir şeyler oluyor." dedi kalbini göstererek. Gökhan'a baktıkça, benim de sol yanıma bir şeyler oluyordu. Dedikleriyle birkaç saniye yüzüne baka kaldım ama daha çok ağlayasım geldi ve tekrar sarıldım bedenine. O da tekrar saçlarımı okşamaya devam etti. Kollarında tek hissettiğim, huzur ve güvendi.
Gökhan seni yerim annem 😍
Bu arada, sırların bir kısmı ortaya çıktı. Sizce şerefsiz Sarp ne yapmış olabilir?
Yorumlarınızı bekliyorum
Sizleri seviyorum 💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ DERT ETMELER (BxB)
HorrorKIVILCIM SERİSİNİN İKİNCİ KİTABI. Gökhan ve Uzay'ın hikayesi... Eşcinsel hikaye. Ona göre gelin. 28.03.2021 - 05.09.2021