İyi okumalar 🖤
Önceki bölümü atlamayın lütfen...
Gökhan
Uzay sakinleştikten sonra göğsümde uyuya kalınca, kucağıma alıp üst kata taşıdım. Zaten bir kedi gibiydi. Çok hafifti ve hiç zorlanmamıştım. Rahat uyumasını istiyordum bu yüzden büyük yatağa bıraktım yavaşça. Yatağın diğer tarafına geçip, sadece güzel yüzünü izleyecektim. Ama nasıl olduysa bedenim uykuya yenik düşmüş, Uzay'ın yanında uyuya kalmıştım.Birtakım sesler duyunca gözlerimi açtım. Hırsız mı girmişti? Göğsümde uyuyan bedeni yavaşça ayırdım ve yavaş bir şekilde kalktım. Konuşma sesleri geliyordu. Birileri vardı ve baya rahat rahat sohbet ediyorlardı. Aşağıya inince, koltukta oturan bedenleri görünce ufak bir şok yaşadım tabi. Furkan ve Baha gelmişti. Koltukta oturmuş sohbet ediyorlardı. Beni ilk gören Furkan oldu ve elindeki kupayı, ortadaki sehpaya bırakıp yanıma geldi.
"Abi selam." dedi elini gözümün önünde sallayıp. Silkinip kendime geldim.
"Se-selam." dedim gülümsemeye çalışarak ve kısaca sarıldık. Baha da yanıma gelip selam verdi ama bu kez elimi de sıktı. Artık tamamen iyileşmişti.
"Merhaba Gökhan abi." dedi o da gülümseyerek. Ona da merhaba deyip mutfak tarafına geçtim. Çay içmem gerekiyordu.
"Çay taze." diye seslendi Furkan mutfağa doğru. Bir şey demeden bir kupa alıp çay doldurdum ve salona geçtim.
"Ne zaman geldiniz?" dedim karşılarındaki koltuğa yerleşirken. Furkan, kupasına uzandıktan sonra cevapladı.
"Yarım saat oluyor neredeyse." dedi. Bakışları bir garipti. "Seni burada bulacağımızı hiç tahmin etmiyordum. Daha doğrusu..." dedi ve üst kat merdivenlerine bir bakış atıp, tekrar bana bakarak devam etti. "Seni burada bir erkekle bulacağımızı asla tahmin etmiyordum." dedi ve yüzünde muzip bir idafe belirdi. "Eve erkek mi attın abi?" diye devam etti. Baha dudaklarını ısırırken, kendisi de gülmemek için zorluyordu kendini, anlayabiliyordum. Demek bizi görmüşlerdi. Ama bilmedikleri bir şey vardı. Ben yukarıdaki çocuğa geri dönülemez şekilde aşıktım.
"Saçmalama Furkan. Eve erkek falan atmadım." dedim çayımdan bir yudum içmeden önce.
"Yukarıda biriyle uyuyordun. Geldiğimizde gördük." dedi sırıtarak. İç çekip cevap verdim.
"O benim danışanım. Tedavi için geliyor." diye kısa kestim. Ama tabi Furkan durur mu? Durmaz.
"Özel bir tedavi mi uyguluyorsun acaba abicim? Sarılarak uyuyordunuz da." dedi imalı bir şekilde. Çuvallamıştım. Fena yakalanmıştık. Daha aramızda adı konmuş bir ilişki yokken, bu hiç iyi olmamıştı. Köşeye sıkışmış hissediyordum. Kupayı sehpaya bırakıp, ellerimle yüzümü sıvazladım. Sanırım her şeyi anlatacaktım.
Geçiş bölümü...
Ay bu arada, Furkan ve Baha'yı çok özlemişim. Canım oğluşlarım 🥺😍
Yorumlarınızı bekliyorum o zaman
Öpücükler öpücükler 💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ DERT ETMELER (BxB)
TerrorKIVILCIM SERİSİNİN İKİNCİ KİTABI. Gökhan ve Uzay'ın hikayesi... Eşcinsel hikaye. Ona göre gelin. 28.03.2021 - 05.09.2021