15.Bölüm 🖤

636 69 29
                                    

İyi okumalar 🖤

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

Uzay
Kolunda, gezegenlerin dövmeleri vardı. Dövmeleri görünce heyecanla hızlandı kalbim nedense. Kolunda, uzay dövmesi vardı...

Hızlanan kalbimi görmezden gelerek, kalkıp dolaptan bir su aldım. Şu an çok ihtiyacım vardı soğuk bir su içmeye.

Suyu tezgahta bulunan cam bardağa doldurdum ve içmeye başladım. Ilk yudumu boğazımdan gönderince biraz olsun rahatladığımı hissediyordum. Bugün üstümde melankolik hava yoktu. Kendimi çok iyi hissediyordum. Tabii ki de sebebi Gökhan değil. Doğayla iç içe olmak. Kesinlikle bu.

Suyumu yavaş yavaş yudumlarken, hâlâ Gökhan'ı izliyordum. Gözlerim sürekli dövmesine kayıyordu. Dudaklarım benden bağımsız bir şekilde aralandı ve kelimeler dudaklarımdan döküldü.

"Dövmen çok güzel olmuş." dedim. Zaten dövmeyi gördüğümden beri bunu söylemek istiyordum. Dediğimi duyunca, önce bana baktı, sonra koluna baktı ve gülümsedi.

"Teşekkür ederim." dedi önündeki tahtada kapya biberleri doğrarken.

"Önceden yoktu değil mi? Yani olsa görürdüm." dedim. Başıyla onayladı.

"Hı hım. Yeni yaptırdım." dedi. Başımla onayladım ben de ama görmedi.

"Gezegenleri yaptırmak nereden aklına geldi?" dememle, birkaç saniye duraksadı önce. Daha sonra, dudağının bir kenarı kıvrıldı ve bakışları beni buldu.

"Uzay beni büyülüyor çünkü." dedi. O cümle dudaklarından dökülür dökülmez, öksürmeye başladım. Çünkü içtiğim suyu yutamadım ve boğazımda kaldı. Ben öksürürken, aceleyle yanıma gelip sırtıma vurmaya başladı.

"İyi misin Uzay?" diyordu bir yandan. Öksürüğü durdurabildim ve başımı salladım.

"İ-iyiyim. Ben şey... Bir an yutamadım da, boğazımda kaldı." dedim. Hâlâ yakınımda dururken, emin olmak için tekrar konuştu.

"Emin misin iyi olduğuna?" diye sordu. Başımı kaldırıp yüzüne baktım. Gözlerinde endişeli bakışlar vardı. Gülümsedim ve cevap verdim.

"Eminim. İyiyim şu an." dedim. Başıyla onaylayıp yemeği yapmaya devam etti. Ben de onu izlemeye devam ettim. Yapacak daha iyi bir işim yoktu.

Gökhan düştük Gökhan 😍

Kendi yazdığı karaktere düşen de bir ben varımdır herhalde

Neyse, yorumlarınızı bekliyorum

Sizleri seviyorum 💙

SENİ DERT ETMELER (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin