İyi okumalar 🖤
Önceki bölümü atlamayın lütfen...
Gökhan
Uzay'ın dudaklarından öperken, kollarımı beline sarıp kendime çektim. O da bir elini yanağıma çıkarıp, alt dudağımı dudakları arasına alınca, biraz uzun bir öpücük oldu. İlk kez birini öpüyordum ve bu çok güzeldi. Dudaklarım, ilk kez başka bir dudakla temas ediyordu ve çok iyi hissettiriyordu.Yavaşça ayrıldı dudaklarımız. Uzay, kapalı gözlerini açmadan, alnını omuzuma dayayıp, nefeslendi bir süre.
"Bu çok güzeldi." dedi fısıldar gibi. Gülümseyip saçlarını okşadım.
"Kesinlikle çok güzeldi." dedim ben de. Başını yavaşça kaldırıp yüzüme baktı. Dudakları hala ıslaktı.
"Seni artık istediğim zaman öpebilirim değil mi?" diye sordu. Yüzümdeki gülümseme büyürken cevap verdim.
"Az önce benim yaptığım gibi mi?" diye sordum. Başını salladı masum bir şekilde bakarken. Alnına düşen birkaç tutam saçı geri atarken cevapladım.
"Evet sevgilim. Beni artık istediğin zaman öpebilirsin." dedim. O da gülümsedi ve elini elime kenetledi.
"Sevgilim dedin." dedi. Beraber yürümeye başladık ormana doğru. O sırada ben cevap verdim.
"Sevgilimsin çünkü?" dedim ve saçlarına öpücük kondurup geri çekildim.
"Ben bir süredir bu duygulara yabancıyım biliyorsun. Sen bana çok güzel şeyler hissettiriyorsun. Kalbim, senin yanındayken deli gibi atıyor. Senin yokluğunda, uçmaya çalışan yavru bir kuş gibi çırpınıyor. Her türlü, kalbime bir şeyler oluyor. Ama bu duyguyu seviyorum." dedi yanındaki bedenden gözlerini kaçırarak.
"Ben de senin bana hissettirdiğin her duyguyu seviyorum. Ben sanırım çok aşık oldum sana Uzay." dedi Gökhan ve yanındaki bedene döndü. Uzay, gözlerini kaçırdı utancından. Gökhan, sevgilisinin çenesinden tutup, kendisine bakmasını sağladı ve yanağına tüy gibi hafif bir öpücük bıraktı. Uzay, yanakları kızarırken gülümsedi ve yürümeye devam ederken cevap verdi sevgilisine.
"Beni iyileştiren senin aşkın aslında. Kalbime çok iyi geliyorsun. Bir süredir kendimi hiç bu kadar mutlu ve iyi hissetmiyordum. Seninle tanıştığımdan beri hayatım daha güzel bir hâl aldı. Bunun için sana teşekkür ediyorum." dedi yürürlerken.
"Asıl kalbini bana açtığın için teşekkür etmesi gereken benim." dedi Gökhan ve kolunu Uzay'ın omuzuna atıp, kendine çekti sevgilisini ve yüzlerinde gülümseme eşliğinde orman gezisine devam ettiler...
Aslında iki gün önce yazıp bitirmişim bu bölümü ama atmayı unutmuşum ya. Kim bilir araya ne girdi de unuttum.
Yakında final gelecek...
Neyse, yorumlarınızı bekliyorum
Sizleri seviyorum 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ DERT ETMELER (BxB)
TerrorKIVILCIM SERİSİNİN İKİNCİ KİTABI. Gökhan ve Uzay'ın hikayesi... Eşcinsel hikaye. Ona göre gelin. 28.03.2021 - 05.09.2021