FİNAL 🖤

498 62 17
                                    

İyi okumalar 🖤

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

Uzay, ailesine her şeyi açıkladıktan sonra, Gökhan Uzay'ı almak için eve gelmişti ve Uzay'ın ailesiyle de, sevgilisi olarak oturup sohbet etmiş, ailenin onayını almıştı o da. Artık Uzay ve Gökhan'ın önünde hiçbir engel kalmamıştı.

Biraz sohbet ettikten sonra Gökhan, Uzay'la birlikte evden ayrıldı. Amacı Uzay'a sürpriz yapmaktı. Uzay, sadece öylesine bir randevu sanıyordu.

Gökhan arabayı çalıştırıp, güzel bir müzik açtı ve yolculuk başlamış oldu. Yıldızlar, onlara yol arkadaşlığı yapıyordu. Yolculuk, sessizce devam ederken, Uzay'ın sesiyle bozuldu.

"Nereye gidiyoruz? Otobana çıktık." dedi. Gökhan, renk vermemeye çalışarak cevap verdi.

"Geziyoruz işte. Kafamıza göre bir yer bulunca dururuz yıldızları izleriz." dedi gülümseyerek. Uzay da gülümsedi ve başıyla onayladı. Yolculuk tekrar sessizce devam ederken, artık gözlerini açık tutamıyordu Uzay. Arabadaki saate baktığında, gece yarısını on dakika geçtiğini farketti.

"Henüz gelmedik mi? Uykum gelmeye başladı." dedi ve esnedi. Gökhan, gülümseyerek cevap verdi.

"Geldik bitanem. Az kaldı." dedi. Bir süre sonra, araba durdu.

"Geldik mi?" diye sordu Uzay. Yaklaşık yarım saat sürmüştü yolculuk. Ama Uzay'a daha uzun gelmişti.

"Geldik bebeğim. Gel bakalım." dedi Gökhan. Uzay ve Gökhan arabadan indiler. Gökhan arabayı kilitleyip, Uzay'a baktı. Uzay, yanına gelince kolunu Uzay'ın omuzuna attı ve yürümeye başladı. Karşılarında, bahçe kapısı vardı.

"Burası neresi?" diye sordu Uzay. Gökhan, bahçe kapısını açtı ve içeri girdiler. Karşılarındaki, iki katlı güzel eve baktılar. Gökhan, sevgilisinin kulağına yaklaşıp cevap verdi fısıldayarak.

"Aşk yuvamız." dedi ve sevgilisinin elini tutup çekiştirdi. Uzay şaşkındı çünkü bu kadar çabuk olmasını beklemiyordu. Evin kapısına geldiklerinde, Uzay şaşkın bir şekilde konuştu.

"Bu evi ne zaman tuttun?" dedi. Gökhan, kapıyı açıp Uzay'a yol verdi. Uzay içeri girdikten sonra, Gökhan da peşinden girdi ve salona doğru yürüdü. Lambayı yakıp, Uzay'a baktı. Uzay, tavandan yere kadar uzanan camın karşısında durmuş, güzel manzarayı izliyordu. Gökhan, Uzay'ın arkasından beline sarıldı ve konuştu.

"Burası artık ikimizin. Satın aldım. Birkaç senedir ev için para biriktiriyordum. Annem ve babam da destek çıktı. Ben de bu evi aldım. Beğendin mi?" diye sordu. Uzay, güzel manzaraya bakarken konuştu.

"Bayıldım. Şu manzaranın güzelliğine bak." dedi.

"Sen hep bahçeli bir evimiz olsun, kedi ve köpek sahiplenelim diyordun. Bahçesine, renk renk çiçekler ekmek istediğini söylemiştin. Hayallerini gerçekleştireceğiz." dedi ve kulağına eğilerek fısıldadı. "Birlikte." dedi ve boynundan öptü. Uzay, Gökhan'ın kolları arasından ayrılmadan, sevgilisine döndü.

"Seni çok seviyorum. İyi ki varsın." dedi. Gökhan, Uzay'ın alnına dökülen siyah saçlarını okşayarak geriye taradı eliyle.

"Seni çok seviyorum. İyi ki varsın." dedi ve dudaklarını birleştirdi iki aşık.

Uzay, hayattan vazgeçmek üzereyken, Gökhan karşısına çıkmış, Uzay'ı yeniden hayata döndürmüştü. Hiç beklenmedik ve umulmadık bir şekilde, birbirine aşık olmuştu iki genç. Bundan sonra da, hayatlarını beraber ve mutlu bir şekilde yaşayacaklardı. Artık sonsuz mutluluk, onların da kapısını aralamıştı.

Bitti.

Gökhan ve Uzay'ın aşkına tanıklık ettiğiniz için çok teşekkür ederim hepinize 💙

Oy ve yorumlarınızla destek olduğunuz için de çok teşekkür ediyorum. Sadece okuyarak destek olanlara da teşekkürlerimi sunuyorum.

Yorumlarınızı bekliyorum

Sizleri seviyorum 💙

SENİ DERT ETMELER (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin