17.Bölüm 🖤

608 68 32
                                    

İyi okumalar 🖤

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

Uzay
"Hâlâ rüyada mıyım?" diyebildim titrek sesimle. Karşımdaki adam, bana aşık olduğunu söylüyordu. Tanrım, bu nasıl olabilirdi? Benim gibi birini nasıl sevebilirdi? Elimi tuttu ve gülümseyerek cevapladı.

"Hayır Uzay. Rüya görmüyorsun. Benn... Ben artık içimde tutamayacağım. Duygularım kalbime sığmıyor. Baş edemiyorum. Bir cevap vermene, bir şey söylemene gerek yok. Sadece bilmen gerektiğini düşündüğüm için söyledim. Kendini baskı altında hissetmeni istemiyorum." dedi. Bu adamın ne kadar güzel bir kalbi vardı. "Senden kesinlikle bir beklentim yok. Tek amacım, sağlığına yeniden kavuştuğunu görmek. Bu süre zarfında hep yanında olacağım." dedi ve dudaklarını ısırdı. "T-tabi hâlâ istiyorsan. Belki artık istemeyebilirsin saygı duyarım buna." diye ekledi.

Gözlerim dolmuştu yine. Dolmuş gözlerimle yüzüne baktım. Yüzüne baktığımı hissetmiş olmalı ki, o da benim yüzüme baktı kafasını kaldırıp. Onun da gözleri doluydu. Haykırmak, içimdekileri döküp saçmak istiyordum.

"Seni istememek gibi bir düşüncem asla olamaz." dedim ve elimi yanağına götürdüm. Sakalları çıkmaya başladığı için avucumun için gıdıklandı. "Hele sen bana bu kadar iyi gelirken. Uzun zaman sonra, ilk kez mutlu olduğumu hissediyorum ben. Huzuru iliklerime kadar hissediyorum uzun süre sonra. İsimlerimiz bile bize bir şeyleri anlatmaya çalışırken, ben nasıl görmezden gelirim bunu? Senin duygularını nasıl yok sayarım? Yapamam ki." dedim son cümlede sesim kısılmıştı istemsizce. Gözümden bir damla yaşın, yanağımdan süzüldüğünü hissediyordum. Gökhan da aynı şekildeydi.

"Uzay... Ben..." dedi ama devamını getiremedi. Yanağındaki elimi yüzünden indirdim. Elimi teninden çekince üşür gibi hissettim.

"O kadar güzel bir kalbe sahipsin ki Gökhan." dediğimde, bakışlarını yüzüme çıkardı. "Bu durum senin için bile zorken, hâlâ beni üzeceğini düşünüyorsun. Beni mutlu eden tek kişi senken hem de." dedim gözlerine bakarak. Gözlerinin paladığına şahit oldum.

"Bu... Bu ne demek oluyor?" dedi. Sesi fısıltı gibi çıkmıştı. Yüzünde de anlamamış bir ifade vardı. Eline uzanıp, ellerimin arasına aldım. Sıcacıktı. Yüzüme bir gülümseme yerleştirdim ve gözlerine baktım yine.

"Sanırım sana aşığım Gökhan." dedim ona atıfta bulunarak. O an, gözlerindeki parıltılar uğruna, ömrümü feda edebileceğimi düşündüm.

Ağağağağa yiyeceğim sizi çok tatlısınız

Yorumlarınızı bekliyorum

Sizleri seviyorum 💙

SENİ DERT ETMELER (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin