21.Bölüm 🖤

584 66 33
                                    

İyi okumalar 🖤

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

Uzay
Baha ve Furkan içeride uyurken, Gökhan da duşa girmişti. Ben de yine aklıma dolan anılarla, dışarıda, kapının önündeki koltukta oturuyordum. Gökhan'ın sesini duyunca, gözlerimdeki yaşları sildim.

"Uzay, ne yapıyorsun burada tek başına?" diye sordu. Çaprazımda duran koltuğu çekerek yanıma oturdu.

"Kardeşinle sevgilisi uyuyor. Ben de biraz hava alayım dedim. Ama sen niye çıktın? Saçların ıslak üşüteceksin." dedim. Dediklerimi es geçip konuştu.

"Sen ağladın mı yine?" diye sordu. Yutkunup cevap verdim.

"Hayır. Ağlamadım." dedim. Normalde olsa anlatabilirdim belki ama sevgili olduğumuz için yanlış anlamasını istemiyordum.

"Uzay..." dedi ve elimi, ellerinin arasına aldı. "Her şeyden önce, ben senin doktorunum. Aramızda bazı şeyler değiştiği için kendini rahatsız hissetmeni istemiyorum." dedi. Ne kadar mükemmel bir adama aşık olduğumu bir kez daha farkettim.

"Sadece yine eskileri hatırladım. Tamamen anlatmadan atlatamayacağım sanırım." dedim titrek sesimle.

"Hadi şimdi bir seans yapalım. İster misin?" diye sordu. Şaşkın bir şekilde baktım.

"Burada mı? Şimdi mi?" diye sordum. Başıyla onayladı.

"Evet. Burada. Açık havada oh mis." dedi gülümseyerek. Elimi yüzüne çıkardım ve yanağını okşadım.

"Sen mükemmel bir adamsın ve ben dünyanın en şanslı insanıyım." dedim. Gülümsedi ve cevap verdi.

"Mükemmel olan sensin. Şanslı olan benim." dedi ve bir öpücük bıraktı yanağıma. Öptüğü yer yanarken, ayaklandı. "Ben bitki çayı yapacağım. Biraz konuşalım seninle." dedi ve içeri gitti. Elimi yanağıma götürüp gülümsedim. Yüzüm yanıyor gibiydi. Gözlerimi kapattım ve hafif serin havaya doğru kaldırdım başımı.

Bugün, biraz daha yük atacaktım omuzlarımdan. Bir yara daha kapanacaktı ruhumdan.

Gökhan, bitki çaylarını getirip oturunca, birkaç kez derin nefesler aldım ve anlatmaya başladım. Artık eskisi kadar zorlanmıyordum anlatırken ve bu onun sayesindeydi.

Flashback
Uzay'la Murat, okul çıkışında buluşacaklardı
Bu buluşma Murat'ın evinde olacaktı. Uzay, konuşmak istediği şeyi konuşacaktı. Aklını kemirip duruyordu duyduğu andan beri.

Okuldan sonra direkt olarak Murat'ın evine gittiler. İçeri girer girmez, Murat Uzay'ı kapıya dayadı. Uzay, şaşkın gözlerle ona bakıyordu. Biraz da korkmuştu.

"N-ne yapıyorsun Murat?" diyebildi zorla. Murat, başını sevgilisine yaklaştırıp cevap verdi.

"Ne yapıyorum? Sadece seni öpmek istiyorum." dedi ve Uzay'ın dudaklarına uzandı. Uzay başını çevirdi ve dudakları, Uzay'ın yanağına geldi. Murat, Uzay'ın yanağından boynuna doğru inerken, Uzay korkuyla itti Murat'ı.

"Delirdin mi sen? Ne yapmaya çalışıyorsun?" diye çıkıştı. Murat'ın dudaklarının arasından, neşeden uzak bir gülüş kaçtı.

"Ben senin sevgilinim Uzay. Farkında mısın? İstediğim zaman öpebilirim seni ve şu an öpmek istiyorum." dedi ve üstüne geldi tekrar. Uzay, üstüne abanan bedeni itti.

"Sevgilimsin. Sahibim değil. Beni istediğin zaman öpmek gibi bir hakkın yok. Eğer bu şekilde düşünüyorsan, bu ilişkiyi tekrar gözden geçirmenin vakti çoktan gelmiş demektir." dedi ve hemen arkasında olan kapının koluna attı elini. Beline dolanan kollar, durmasına neden oldu.

"Uzay dur! Dur gitme! Özür dilerim. Ben... Ben öyle demek istemedim. Dur nolur?" dedi Murat fısıltıya benzer bir sesle. Uzay, Murat'a döndü.

"Neyin var bilmiyorum? Ama şu son günlerde anlam veremiyorum yaptıklarına. Kötü görünüyorsun Murat. Seni tanıyamıyorum. Neden böylesin?" diye sordu. Murat, elleriyle yüzünü sıvazladı.

"Eğer söylersem bırakacaksın beni. Ayrılacaksın benden." dedi. Gözleri dolmuştu bile. Uzay'ı kaybetme düşüncesi, deli gibi korkutuyordu onu. Uzay, iyice merak ediyordu neler olduğunu. Ellerini Murat'ın yüzüne çıkardı ve yanaklarından kavradı yüzünü.

"Bana anlatmazsan çözemeyiz bunu. Anlat artık. Beni kaybetmek istemiyorsan anlatmalısın." dedi güven verici bir şekilde. Murat, daha fazla direnmek istemedi ve yüzündeki elleri tuttu.

"İçeri geçelim. Her şeyi anlatacağım sana." dedi ve Murat'ın odasına geçtiler. Murat yatağa otururken, Uzay'da karşısına oturdu. Bir süre sessizlikten sonra Murat konuşmaya başladı.

"Ailem bir süredir burada değil biliyorsun." dedi ve Uzay'a baktı. Uzay, ilgiyle dinliyordu onu. Başıyla onayladı devam etmesi için. Murat başını önüne eğdi ve ellerine bakarak konuşmaya devam etti. "Geçenlerde Sarp geldi. Bir şeyler konuşmak istediğini söyledi. Ben de içeri aldım, konuştuk. Uyuşturucu işine bulaşmış." dedi. Uzay'ın korktuğu başına gelmişti işte. Kalbi korkuyla ve endişeyle atmaya başladı. Sessizce yutkundu ve dinlemeye devam etti sevgilisini. "Adamlara borçlanmış. Adamlar bunu yakalayıp, eğer mal satarsa, yeni müşteriler bulursa borcundan düşeceklerini söylemişler. O da kabul etmiş. Bana geldi. Benim de bu işi yapmamı, yoksa öleceğini söyledi. Ben kabul etmedim. Beni tehdit etti." dedi ve Uzay'a baktı. Göz göze geldiklerinde, Uzay kalbinin sızladığını hissetti. Murat ağlıyordu.

"N-ne dedi sana?" diye sordu. Sarp'ı hiç sevememişti Uzay. Yine hisleri yanıltmamıştı onu. Sarp kötü biriydi. Murat, bir yandan ağlarken, bir yandan da konuşmaya çalışıyordu.

"S-seninle, seninle tehdit etti. 'Sevgilinin, gözlerinin önünde erimesini görmek ister misin?' dedi. Yapamazdım Uzay. Bunu sana yapamazdım. Onu evden kovdum. Ama o bana saldırdı. Birden kendimi yerde buldum. S-sonra kolumda bir sızı hissettim. 'Artık istesen de istemesen de bu işin içine girdin. Artık bir numaralı müşterim sensin.' dedi." diyerek ağlamaya devam ediyordu. Uzay'ı kaybetme korkusu daha da büyüdü. Uzay, kendini zorlayarak konuşmaya çalıştı.

"Sana... Sana u..." derken Murat başıyla onayladı yaşlı gözlerle. Uzay'ın da gözlerinden yaşlar süzülmeye başlarken kolları arasına aldı sevdiğini. Onun için başına tüm bunlar gelmişti. Murat'ta kollarını sevdiği bedene doladı.

"Özür dilerim. Her şeyi batırdım. Özür dilerim sevgilim. Affet beni." dedi Murat ağlayarak. Uzay, ağlayarak cevapladı sarıldığı bedeni.

"Özür dileme. Senin bir suçun yok." dedi ve sevgilisinin yüzüne baktı. "Halledeceğiz. Kurtulacaksın sevgilim." dedi fısıldayarak ve sarıldı ağlayan bedene...

Flashback Sonu

Murat... Sana çok üzülüyorum...

Yorumlarınızı bekliyorum

Sizleri seviyorum 💙

SENİ DERT ETMELER (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin