BAŞROL
•Gönül Aslanbey •Azat ŞadoğluORTAK BAŞROLLER
•Aslan Aslanbey •Elif Aslanbey
•Mirza Korhan
•Yaren Bakırcıoğlu & Harun BakırcıoğluKONU
Aslanbey ailesine geçmişte zorla gelin gitmiş Azize Aslanbey'in sevdiği adamın yani Nasuh Şadoğlu'nun kendini zamanında terkettiğini sanmasıyla birlikte bir intikam yemini eder. Bu yemin için yıllardır bekler. Ve intikamı için silah olarak Miran'ı kullanır. Miran'ı Reyyan'la evlendirir. Miran'a Şadoğullarının babasını annesini öldürdüğünü söyleyip aklını karıştırmasıyla işler karışır. Miran'da onun her deşiğini yapmış ve tıpkı onun anlattığı gibi Reyyan'la evlenip onu diğer sabahta terletmiştir. Ancak Miran yavaş yavaş bir vicdan azabı çekmeye başlar Reyyan'a yaptığından. Hatta ona aşık olmuştur bile. Reyyan'da onu sevmiş ancak Miran'ın ona yaptığı yüzünden Miran'ı affedememiş , affetmek için Miran'a bir şans vermiştir.
Reyyan'ı seven Azat onun kaybıyla büyük bir acı çeker. Reyyan'ı geri kazanmak için Gönül'ü kaçırır. Gönül'ün kaçırılmasıyla Gönül kurtulmak için Azat'ı vurur. Yaralanan Azat'a büyük bir iftira atar. Ve bu iftira ikisi için bambaşka bir hayata başlamalarına neden olacak.
Bir yandan intikamın çektireceği acılardan habersiz olan AzGön'ü , Elif ve Mirza'dan düşmanca darbeleri zor günler bekler.22 yaşındadır. Aslanbey ailesinin en büyük kız torunudur. İyi ve kötü arasında biridir. Miran'ı sever. Ancak Miran'ın Reyyan'ı kaçırması yüzünden Azat tarafından kaçırılır. Ve ona iftira atması sonucunda hayatını çok değiştirecek bir karar alınır.
27 yaşındadır. Şadoğlu ailesinin tek soyunu sürdürecek erkek torunudur. İyi biridir. Reyyan'ı sever. Ancak Reyyan'ın Miran tarafından kaçırılmasıyla kendisi Reyyan için Gönül'ü kaçırır. Ama yaptığı hamleyle birlikte hayatını değiştirecek büyük bir karara neden olur. Gönül'den nefret etmez.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hercai
Random"Ne benim sözüm geçer bu iklimde ne de senin. Böyle gelmiş böyle gider, son söz törenin"