Gönül'den
Elimdeki silah düştü. Bende şok gözlerle vurduğum öldü sandığım Azat 'a baktım. Ben beş dakikadır Azat'a bakarken o sırada Mirza'da geldi. Beni o halde görünce hemen Azat'ı aldırmadan yanıma geldi. Omuzlarımdan tutup sarıldı bana. Ben bana hangi niyetle sarıldığını bilmediğim Mirza'ya refleksle sarıldım. Ansızın gözyaşlarına boğuldum. Hatta kafamı Mirza'nın göğsüne koydum. O da bu fırsatta beni sarıp eliyle saçlarımı okşayıp saçlarımı öptü , kokladı.Mirza : Tamam geçti. Bitti. Kurtuldun Gönül. Artık korkmana gerek yok.
Gönül : B ben öldürdüm o onu. Katil oldum !
Mirza : Hayır olmadın ! Hem dert ettiğin şeye bak ! O herif seni kaçırdı ! Tabiki kendini korumak için onu vuracaktın ! İyi oldu bu !
Gönül : Ko korkuyorum... Ka katil oldum...
Mirza : Gönül hayır katil olmadın. Korkma...Gel hadi gidelim. Boşver sen o soysuzu ! O geberdi gitti.
Ben Mirza'nın konuşmalarını umursadım. Ve onunla birlikte çıktık buradan. Çıkmadan evvel arkamı dönüp Azat'a baktım.
Onu vurmada ciddi değildim. Sadece kendimi korumak için söylemiştim acımam vururum diye. Ama gerçektende acımadım vurdum onu.
Ben ağlayarak Mirza'nın arabasına binip konağa dönmek üzere yola çıktık.***
Aslan'dan
Sonunda bulabildim onları. Zaten tahmin etmiştimde orada olacaklarını. O yüzden ilk oraya gitmek aklıma gelmişti ve oraya geldim. Kulübe !Belimdeki silahı çıkardım sonra sessiz adımlarla kulübe kapısına geçtim. Ardından çaldım kapıyı.
•••
Reyyan : Miran ! Kapı !
Miran : Dur ! Sakin ol !
Reyyan : Kim olabilir ki ?! Bu saatte hem ?!
Miran : Tamam sakin ol sen ben bakarım !
Reyyan Miran'ın kolunu tutar gitme dercesine. Miran'da Reyyan'ın yüzünü okşayıp korkma diyip teselli edip kapıya geçer.
Yavaşça kapıyı açtı.
Aslan kapının yanına geçtiği için blok hareketle Miran'ın kafasına silahı geçirdi. Miran kafasından yediği sert darbeyle yere yığıldı. Reyyan korkuyla sadece "Miran" diye bağırabildi. Aslan şansına Miran'ın kapıyı açıp bayıltmasıyla birlikte içeri girdi. Reyyan'a gülümseyerek baktı. Reyyan'da Miran'a bir şey olması korkuyla tedirgin oldu.Reyyan : Git ! Yaklaşma bana ! Miran ! Uyan !
Aslan : Uyanamaz artık o ! Miran gitti ! Miran yok artık ! Bundan sonra ben varım !
Reyyan : Sakın! Yaklaşma bana ! Çek git buradan ! Ben Miran'ı seviyorum ! Git !
Aslan : Olmaz... Gidemem. Seni almadan gidemem.
Reyyan : Hayır ! MİRAN !
Aslan Reyyan'ı kolundan tuttu onu şimdi külübeden çıkardı. Miran'ın önünden geçtiler. Reyyan Aslan'dan kurtulmaya çalıştı ama başaramadı. Gözyaşları içinde sadece Miran'a bakabildi , Miran diyebildi.
Reyyan : Miran !
Aslan : Miran yok dedim sana ! Artık o olmayacak tamam mı ?! Bundan sonra sen ve ben varız!
Reyyan : Pisliksin sen ! Sadece pisliksin ! Evli bir kadının namusuna göz dikmiş bir pisliksin sadece ! Asıl sen diye bir şey yok !
Aslan : Zaman her şeyin ilacıdır. Biliyorum sende bi gün Miran'ı unutacaksın !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hercai
Random"Ne benim sözüm geçer bu iklimde ne de senin. Böyle gelmiş böyle gider, son söz törenin"