-1-

821 48 34
                                    

Hikayenin ilk 10 bölümü 1 yıl öncesidir. Asıl hikaye 10. Bölümden sonra başlayacak.

Bölüm ne zaman gelir diye sormayın lütfen !!!

1 YIL ÖNCE
Reyyan'dan
Şu an onunla birlikte huzurdaydım. Mucizemdi o benim. Mucize oldum ona. İkimizin mucizesi oldu bu aşk. Ama ikimizin aşkı ortalığı yangın yeri yapacaktı. En başta Gönül ve Azat abimin hayatını çok değiştirecekti.

****

1 hafta sonra...
Miran'la gerçek bir evlilik yapmamızdan tam bir hafta geçmişti. Ve biz o hafta bir karar verdik ; gizlice buluşup Midyat'ı terketmek !
İşte şimdi o gün gelmişti. Elimde telefon ve Miran'ın numarası.
Aradım onu.

Reyyan : Miran ?

Miran : Tamam gidiyoruz !

Reyyan : Nereye geliyorum ?

Miran : Sen arka kapıdan çık. Ben seni alacağım oradan. Ama dikkatli ol. Yakalanma kimseye.

Reyyan : Tamam.

Miran haklıydı. Kimseye yakalanmadan konaktan çıkmalıydım. Eğer dedem yine bir işler çevirdiğimi farkederse beni bu sefer öldürürdü. Miran'la kaçmak için odamda bazı kıyafetlerimi topladım çantaya koydum. Sonra sessizce odadan ayrıldım.
Herkes beni ve Miran'ı boşanmış sanıyordu birde. Miran'la bir oyun yapmıştık herkese boşandık demiştik. Bu yüzden bir haftadır ondan ayrıydım. Halbuki biz geçen hafta gerçek bir evlilik yapıp aşkımızı ilan ettik.

***
En sonunda gizlice çıktım konaktan. Çıktığımda bir araba önündeydi. Ki o Miran'a ait bir arabaydı. Miran arabadan indi çantamı alıp arabaya attı. Ardından sımsıkı sarıldık birbirimize.

Miran : Çok özledim seni.

Reyyan : Bende seni... Bir daha ayrı kalmayacağız ama artık.

Miran : İnşallah. Hadi kimseye yakalanmadan gidelim.

Ben Miran'a gülümseyip onay verdim sonra işaretiyle arabaya bindim. O da bindi. Sonra yola çıktık. Ama orada bir şeylerin yolunda olmadığını farkedemedik.
Dedemin peşimde olması için bir adamı olduğunu görememiştik.

Beni Miran'la kaçtığını gören adam peşimize koyuldu. Sonra dedemi arayıp haber verdi.

***
Yaren'den
Harun ile tam iki yıldır evliydim. Ve şu an 5 aylık hamileydim. Bir oğlumuz olacaktı.
Şu an odamda yatağımda uzanmış meyve yiyordum. Harun'da karşımda koltukta elinde bilgisayarla işle uğraşıyordu.

Yaren : Ne yapıyorsun ya Harun ?

Harun : İşler güçler...

Yaren : Ne derece önemli ki ? Yüzüme bile bakmaz oldun artık ! Bak oğlumuz bile isyan ediyor sana ! Bu nasıl baba diye ağlıyor ! Sürekli tekme atıyor !

Harun : Babası onu yesin. Ama şimdi değil.

Yaren : Yaa iş eşinden çocuğundan daha önemli değil mi ?

Hercai Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin