-19-

268 36 80
                                    

Hastane
2 saat kadar ameliyat sürdü ve ameliyattan bir doktor çıktı. Doktorun çıkmasıyla Yaren gözyaşlarını hızlıca silip ayağa kalktı. Doktorun karşısına geçti.

Yaren : Doktor bey nasıl geçti ? Kocamın durumu nasıl ? İyi mi ?

Doktor endişeli bir şekilde herkese bakışlarını gezdirdi. Bir şeyler ters gidiyor gibiydi. Yaren korktu.

Yaren : D doktor bey ? N neden öyle bakıyorsunuz ? B bir şey söyleyin !

Doktor : Ameliyat zor geçti... Kurşun kalbinin altına geçmiş. Akciğere yakın bir yerde. Oldukça riskli bir yerde. Bu yüzden kurşunu çıkaramadık. İkinci bir ameliyat geçirme durumu var.

Yaren : Ya nasıl ya ?! Nasıl ?!

Doktor : Yaren hanım sizin için çok zor bir durum. Ancak biz elimizden geleni yaptık. Ve yapmayada devam edeceğiz. Şu anlık hayati tehlikesi var eşinizin. Ve kurşun kalbine yakın bir yerde. Şimdilik yoğun bakıma alacağız.

Yaren : ........

Doktor : Ve bir şey daha...

Yaren : .......

Doktor : Her şeye hazırlıklı olun !

Doktordan çıkan son cümle Yaren'in zihnini yıkan korkunç bir cümle oldu. Gözlerinden istemsizce akan gözyaşlarına hakim olamadan ansızın yere diz çöktü. Babası ve Reyyan'de duyduklarıyla çok kötü üzülmüş , Yaren'e destek olmaya çalıştılar.

Yaren'in adeta nefesi kesilmişti. Bu gerçek ona ağır geliyordu. Beklemekten başka çareside yoktu.
Üstüne birde ölüm riski onu berbat etti.
Hızlı hızlı nefes alıp veriyordu. Şok geçiriyordu. Doktor gittikten Sonra ellerini saçlarına attı ve bağırabildiği kadar bağırdı.

*
Şadoğlu konağı
Gönül'den
Korku içerisinde balkonda dolaşıp duruyordum. Önce Mirza'nın buraya kadar gelip beni odamda köşeye sıkıştırması , birde Yaren ve Harun'un başına gelen olay...
Oldukça gergin ve stresteydim...
Özellikle Mirza'nın bana söyledikleri aklımdan çıkmıyordu.

"Şimdilik gideceğim ! Ve eğer buraya geldiğimi tek kelimesini dahi Azat'a ve ailene anlatırsan , Azat'ı da annenide yaşatmam ! Yaparım ! Acımam yaparım ! Zaten defalarca Azat'ı vurduğundan bilirsin sen ! Ben acımam acıtırım ! Tamam mı ?! Tek kelime dahi etmeyeceksin ! Azat'ı işte o zaman bir daha bu dünyada göremezsin Sonra"

Pislik herif çok büyük zaaflarımdan tehdit etmişti beni. Sırf anneme ve Azat'a bir şey olacağı korkusu beni bitiriyordu. Çok korkuyordum Mirza onlara bir şey yapacak diye. Bende susmayı tercih ettim işte. Eğer Azat'a söylersem bunu , Mirza'ya gidip boğazına çökecek. Üstüne Mirza onu öldürecek. Kan dökülecek.
Çok korkuyordum işte bundan.

Gözlerim dolu dolu balkondaydım. Bir elimi karnıma attım. Gözlerimi yumdum.

Gönül :  Çok korkuyorum biliyor musun bebeğim ? Ama bana bir şey olacağı için değil... Babana bir şey olacağı için korkuyorum.. Babasız kalacaksın diye çok korkuyorum... Eğer babana bir şey olursa ben diye bir şey kalmaz... Yaşayamam ben...
Başımıza daha çok şeyler gelip bizi ayıracak diye çok korkuyorum...

Bunları söylerken gözlerimden yaşlar akıyordu. Elimin tersiyle gözyaşlarımı sildim şimdi...
Anneme müjdeli haberi vermek için onu aradım.
Açtı telefonu.

Telefon Görüşmesi

Sultan : Çok özlemişim kızım seni...

Gönül : Bende... Nasılsın anne ?

Hercai Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin