-6-

392 39 14
                                    

1 hafta sonra
Azat artık iyileşmişti. Ama şimdi manevi açıdan daha berbat bir haldeydi. Çünkü kendisi üzerine büyük bir karar verilmişti. Berdel !
Bu evliliği sırf töre gereği yapacaktı. Eğer evlenmezse öldürülecekti. Kendi açısından bir sıkıntı yoktu. Çünkü o Reyyan'ı kaybettiğinde ölmüştü zaten. Ama Gönül'ün ölmemesi için evlenecekti.

***
5 gün önce
Azat hastaneden taburcu edilip konağa getirildi. Şimdi dinleniyordu.
Yaren'de Harun'la birlikte spor yapıyorlardı bebekleri için.

•••
Yaren : Şimdi sağa... Şimdi sola...Bir sağ... Bir sol...

Harun : Artık bu kadar spor yetmez mi ha Yaren ? Ben çok yoruldum.

Yaren : Ne biçim babasın sen be ya? Baba dediğin güçlü olur pes etmez ! Bu ne gevşeklik ? Bak oğlun bile daha yorulmadı.

Harun : Tabi anasının karnında o. Rahat olur. Bende anamın karnında olsam bende rahat olurum.

Yaren : Hadi çeneni kapa ! Spora devam...

Harun : Off spor yapmaktan nefret ediyorum. Oğluşum her şey senin için ! Yoksa şurada kendimi salarım bak ha !

Yaren : Yaa... Demek oğlumuz için ! Ben senin karınım be ! Ben olmasam bu çocuk nerede vardı ?

Harun : Öyle tabi ama çok katısın be Yaren ! Bana acımıyorsun ! Hep iş dedin bana ! İlgi istedin. Bende ilgilendim sizle işte ! Ama sen biraz suyunu çıkardın işkence ediyorsun bana !

Yaren : Uzatma... Ne yapayım sende ilgilenseydin yormazdım seni.

Harun : Daha doğru düzgün bir cilvede yapamadık.

Yaren : Sporumuz bitsin söz birlikte...

Harun : Okey ! Yapıyorum spor ! Bir sağ ! Bir sol !

Yaren : Seni gidi cilve fırsatçısı ! Hadi iyisin ! Yap sporunu ! Vereyim ödülünü.

İkisi birlikte sporlarına devam ettiler.
Handan hanımda bu arada oğlu için sıcak çorba hazırlayıp ona getirdi. İçirdi. Oğluyla dertleşti.

Handan : Ah be oğlum ne diye gittin o kızı kaçırdın ?

Azat : Reyyan için...

Handan : Reyyan için dedin ama gördün sonucunu. Kendi hayatını kendi ellerinle mahvettin ! Şimdi düşmanımızın kızıyla evleneceksin ! Bu mu iyi oldu şimdi ?

Azat : Olmadı. Benim hatam ! Eğer kaçırmasaydım Gönül'ü ne iftiraya uğrardım ! Ne de vurulurdum !

Handan : İşte... Bu düğünü durduramayızda ! Biliyorsun Gönül ile evlenmezsen öldürecekler seni.

Azat : Biliyorum. Zaten ben çoktan öldümde anne. Sadece benim yüzümden Gönül ölmesin diye bu berdeli kabul ediyorum.

Handan hanım Azat'la konuştuktan sonra odasından çıktı.

***
Miran'dan
4 günü Reyyan'sız geçirmiştim. Ve bu öfkemle kendime iyi zarar vermemiştim. O kadar arayıştan sonra o Aslan'ın Reyyan'ımı nereye sakladığını öğrendim.
Aslan bir konak satın almış , Reyyan'ı da oraya götürmüştü. Bunuda bir kaç adam salıp öğrenmiştim. Şimdi o konağa geçtim. Pencereden içeri baktım. Yatakta bağlı olan Reyyan'ı gördüm.
Şerefsiz birde yatağa bağlamıştı. Ama elimden kurtulamayacak. Onu çok fena benzetecektim.

İçeriye dalmadan evvel içeriden konuşmaları dinledim.

•••
Reyyan : Asla ! Seninle asla evlenmeyeceğim ! Boş tehditlerini kendine şakla !

Hercai Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin