-20-

281 33 73
                                    

Gönül'den
Herkese müjdeli haberi verdikten sonra annemden başlamak üzere herkese sarıldım. Tabi çok mutlu bir şekilde değil. Mutluymuşum gibi yaparak...
Sonuçta Harun'un durumu ve Mirza'nın konuşmaları benim tüm sevincimi kursağımda bırakıyordu...

Çok stres yaptığım içinde bugün üst üste istifa ettim. Halbuki uzak durmam gerekiyordu stresten...

Handan : Bugün olanlardan sonra bu bebek haberi tüm aileye ilaç gibi gelecek ! Bari ben Cihan'ımı arayıp haber edeyim ! Müjdeli haberi o da alsın ! Hemde Harun'un durumunuda öğreniriz !

Aslan : Aynen siz haberi verin...

Annem ve abim mutlu halde benim ellerimi tutup gülümseyerek bakarken Handan hanımda mutfağa geçip Cihan ağayı aradı.

*
Telefon Görüşmesi

Handan : Hah Cihan'ım açtın.

Cihan : Evet Handan. Buyur her şey yolunda mı ?

Handan : Evet evet yolunda ! Her şey gayet yolunda ! Bende haber etmek için aradım ama bu haberi vermeden evvel bir Yaren'in ve Harun'un nasıl olduğunu soracağım ? Cihan'ım Yaren'in nasıl ? Harun ameliyattan çıktı mı ?

Cihan : İyi ettin arayarak... Bende haber vermek için seni arayacaktım ama Yaren büyük çaplı bir kriz geçirdiği için atayamadım.

Handan : Ne diyorsun sen ?! Ne krizi ?! Yaren'e ne oldu ?

Cihan : Ne olmasın ki Handan ?
Harun ameliyattan çıktı ama yoğun bakıma alındı. Doktor hayati riski var dedi. Kurşun kalbine yakın yere isabet etmiş. Her şeye hazırlıklı olun dedi. Yaren dayanamadı çok kötü oldu kız...

Handan : Allah'ım sen büyüksün ayy... Ben şu an kötü oldum şimdi... Ayy Cihan'ım Harun iyi olur değil mi ? Ya Yaren ? O şimdi nasıl ? Krizi atlattı değil mi ?

Cihan : Atlattı atlattı çok şükür... Ama yinede çok iyi olduğunu söyleyemem. Çünkü çok üzgün perişan... Ama atlatacak. Harun'da kızımızda bu imtihandan geçecek...
Hem sen söyle ? Sen ne haberi verecektin ?

Handan : Ya benim haberim mutlu edecek bir haber ama Cihan'ım şimdi Yaren'in ve Harun bu haldeyken bu haberi vermek istemiyorum. Üzüntülü bir durum varken bu haberle sevincimizi yaşayamayız. En iyisi Harun'un iyileşmesini beklemek. Harun ve Yaren'im iyi olsun o zaman söylerim.

Cihan : Peki tamam. O zaman görüşürüz. Öpüyorum seni. Çocuklara , Gönül'e iyi bak...

Handan : Öptüm görüşürüz...

Handan hanım hiç beklemediği haberleri aldıktan Sonra telefonu kapatıp yanımıza geldi. Suratı bin parça olmuştu. Hatta gözleri dolu doluydu.

Sultan : Kız dünür ne oldu ? Her şey yolunda mı ? Bizede Gönül bahsetti Harun vurulmuş...
Çok geçmiş olsun...

Handan : ........

Gönül : Annecim iyi misin ? Harun nasılmış ?

Handan : Hiç bir şey iyi değil... Kızım kriz geçirmiş. Harun yoğun bakıma alınmış ! Her şeye hazırlıklı ol demiş doktor !

Gönül : Hiii ne ?!

Aslan : Çok geçmiş olsun ya çok üzüldüm bakın şimdi. İnşallah iyi olur...

Hercai Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin