-15-

317 31 81
                                    

Gönül'den
Doktordan duyduklarımla ilk başta bir şaşkınlık geçirdim. Azat'ta dondu. Doktor bize gülümseyerek bakıyordu.

Doktor : Tebrik ediyorum yeni anne baba adaylarım !

Azat : N ne y yani b ben ? Ba ba oluyorum ! Yoksa rüya bu ?

Doktor : Hayır Azat bey rüya değil ! Gerçek. Baba oluyorsunuz !

Azat : Ş şaka gibi v valla ba baba oluyorum ! Baba oluyorum ya ! Allaaaaah ! Baba oluyorum ya inanamıyorum ayy ! Baba oluyorum !

Azat heyecandan deli gibi kendi etrafında döndü. Elini ağzına atmıştı.
Bende anın tadını yeni çıkarmaya başladım. Mutluluktan gözlerim dolmuştu bile. Doktor bize gülerek bakarken Azat yanıma geldi. Yanaklarımı okşayıp bol bol öpmeye başladı. Yanaklarımdan , çenemden , burnumdan , alnımdan , saçlarımdan...
Öpülecek yer bırakmadı. O beni öperken benim nefesim kesiliyordu.

Gönül : Azat sakin ol öff ! Nefesim kesildi !

Azat : Nasıl sakin olayım ya ?! Anne baba oluyoruz !!! Bir bebeğimiz olacak ! Doktor söyleyin kız mı erkek mi ?! Söyleyin ne olur ?!

Gönül : Ya Azat bir sakin ol nefes al ! Bismillah daha yeni öğrendik bebeğimiz olacağını !

Doktor : Gönül hanım haklı Azat bey ! Hem Gönül hanım tam beş haftalık hamile. Yani bir bir buçuk aylık hamile diyebiliriz. Henüz cinsiyet için erken. Ancak hamileliğin dördüncü beşinci aylarında cinsiyeti öğrenmem mümkün. O zaman öğreniriz.

Azat : Yapma ya off !

Gönül : Ohh çok iyi oldu hemen yükseldin !

Doktor : Peki söyleyin koz mı erkek mi istersiniz Azat bey ? Tabi koz erkek Allah'ın işi. Ama sadece gönlünüz ne istiyor merak ettim ?

Azat : Haklısınız Allah'ın işi. Tabi ki önceliğim bebeğimin eşimin sağlığı. Bebeğimin sağlıkla dünyaya gelmesi. Onun dışında cinsiyet konusu söz konusuysa bir kızım olsun isterim. Oğlanda olur ama ben önce güzel karıma benzeyen güzel bir kızım olsun istiyorum !

Azat'ın cevabıyla utandım. Gözlerimde sevinç gözyaşları durmuyordu. Çünkü beklediiim an gelmişti. Artık anne olacaktım. Paha biçilemez bir duygu.
Doktorla muhabbet bittikten sonra heyecandan kafayı sıyırmış olan Azat beni kucaklayıp odadan çıkardı.

Gönül : A Azat ne yapıyorsun ya ?! Yürüyebiliriz ayaklarım var benim !

Azat : Olabilir ! Ama artık yüklüsün sen ! Attığın her adıma dikkat etmelisin ! Bir baba adayı olarak bana düşen görev bebeğimi ve annesini tehlikelerden korumak !

Gönül : Yaa... Bir şey söyleyeyim mi ?!

Azat : Söyle sevgilim...

Gönül : Sen dünyanın en iyi babası olacaksın...

Azat : Sende en iyi anne olacaksın.

Mutlu bir şekilde Azat'ın kucağında sarıldım ona. Birlikte arabaya atlayıp yola çıktık. Tabi Azat bu sürpriz haberle beni konağa götürmeye düşünmüyordu.

*
Şadoğlu konağı
Yaren'in Dilinden
Giyindikleri sonra odaya geçtim. Harun ortalıkta yoktu. Emir'de mışıl mışıl uyuyordu. Sonra Harun'u aramak üzere odadan çıktım. Onu oturma odasında birisiyle telefonla konuşurken duydum. Ve Harun'u dinlemeye başladım.

Hercai Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin