Şadoğlu Konağı
Gönül çoktan uykusundan uyanmış Emir'i kucakladı. Onu öpüp sevdi. Azat'ta üzerini çıkardı. Banyoya girecekti.Gönül : Bal topağı uyandın mı sen ?!
Emir : Ba - ba!
Gönül : Ya senin o baba diyen dilini ısırırım ama! Oyyyş!
Azat : Dayısının Aslan parçası o...
Gönül : Hiç deme hemde nasıl aslan!
Azat : Neyse... Ben banyoya gireceğim Gönül. Beni kesele Ya zahmet olmazsa.
Gönül : Tabi canım kocam! Kaygan zeminde hamile karın seni keselesin.
Azat : Yaaa... Ben ona önlemimi aldım. Dert etme. Banyoya gel kesele beni. Bak gör kaygan mı zemin ?
Gönül : Diyorsun ?
Azat : Diyorum hayatım...
Gönül güldü. Azat'a güveni her zaman sonsuzdu. Ne de olsa sevdiği adamdı ona güvenecekti, inanacaktı.
Şimdi Azat'ı keselemek için Emir'i kucağına alıp balkona çıktı. Avluya gitmek için merdivenlere gittiğinde aşağıdan gelen seslerle durakaldı.
Konuşmaların sesi yukarı kadar geliyordu ki...
Ansızın Gönül duyduklarıyla afalladı.
Bedenini büyük bir korku sardı yeniden...****
Aslanbey Konağı
Azize Aslanbey Elif'in odasında karşılaştığı manzara karşısında şoke olmuştu.
Bu şoku atlattıktan Sonra büyük bir öfke içinde birikmeye başlamıştı.
Bomba daha patlamadan dişlerini sıkarak Elif'e sordu. Elif'te gözlerini yumdu, gergin şekilde dolabının kapağını kapatıp başını eğdi.Azize : Ne ? Ne oldu burada ?!
Elif : ....
Azize : Ne halt yedin ?!
Elif : ...
Azize : Sana soruyorum Elif !!!!!
İşte bomba şimdi patladı. Elif ansızın babaannesinin sesini yükseltmesiyle irkildi. Azize ise hızlıca Elif'i kaptığı gibi saçlarından tutup yere fırlattı.
Azize : Ben sana ne diyeyim şimdi ha !!!!!
Elif : Ba baa baba a an anne! D dur! N ne olur?!
Azize : Ne duru ne duru ?! Burada büyük bir halt yemişsin!!!! Bunu görmezden mi geleyim ?!!!
Elif : G ger gerçekten is istemeden oldu !!
Azize : Allah allah ! Nasılmış ya istemeden ?!!!! Tecavüze mi uğradın ?!!!
Elif : H hıhı! E evet! M Mirza zorla sa sahip oldu Ba bana!
Azize : Hadi ya bende inandım !!!! Sen onu benim külahıma anlat Elif !!! Eğer o herif sana zorla dokunsaydı bağırırır yardım çağırırdın !!! Ben seni tanıyorsam sen öyle herkese kendini satan biri değilsin!
Azize Elif'e hem bağırdı çağırdı Hemde dövmüştü. Onun odasından gelen sesler konağı ayağa kaldırmıştı. Özellikle Sultan ve Aslan ne oluyor diye merakla bekliyorlardı.
***
Şadoğlu Konağı
Gönül Emir'i kucağında zor tutuyordu. Duyduklarının sadece bir halisinasyon etkisi olmasını diliyordu. Ama değildi.
Biçare çocuğu kucağından düşürmeden hızlıca merdivenlerden indi. Kayınvalidesigilin yanına doğru gitti. Gönül'ü farkettiklerinde seslerini alçalttılar.Gönül : Gelmişsiniz. Yaren.
Yaren : Hmm evet. Aklım Emir'de kalınca... Geri vazgeçtim ve döndük. Alayım oğlumu. Teşekkürler Gönül.Gönül : Sağol. Her zaman Yaren...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hercai
Random"Ne benim sözüm geçer bu iklimde ne de senin. Böyle gelmiş böyle gider, son söz törenin"