V letadle už čekaly dvě dívky, myslela jsem, že budu poslední. Za mnou se však do letadla hrnula ještě jedna dívka, div mě nepovalila. Hned jsem poznala o koho se jedná. Byla to Ava Daltnová, druhá a její chování to jen potvrzovalo.
Nevšímala jsem si jí a pozdravila ostatní dívky. Odpověděla mi pouze jedna, na první pohledu jsem jí nepoznala. Připadala mi ale milá a tak jsem se k ní vydala. Když jsem míjela druhou dívku, která mě nepozdravila, zjistila jsem, že mě nejspíš neslyšela, protože měla v uších sluchátka.
"Ahoj, já jsem Bonnie a ty musíš být Zoey." Představila se mi dívka, je které jsem mířila. Najednou jsem si jí vybavila, byla to Bonnie Bennettová. "Ahoj, máš pravdu. Můžu si k tobě přisednout?" Zeptala jsem se trochu stydlivě. Bála jsem se, že se mi vysměje, nebo mě bude ignorovat.
Bonnie se však usmála a odpověděla: "Jasnačka" Přisedla jsem si a začaly si povídat. "Bála jsem se, že v selekci budu jen s holkami, bojovat o srdce prince a neužiju si žádnou zábavu. Než si vstoupila do letadla, mé tvrzení se plnilo. Pak si ale vstoupila a hustá nepříjemná atmosféra, která tu panovala se rozplynula." Vyprávěla Bonnie. "Měla jsem stejnou teorii, e ty jsi prima. Odpověděla jsem jí a usmála se.
"Jak se jmenuje ta holka se sluchátky?" Zeptala jsem se Bonnie. "To je Hannah Kingswayová, třetí, je hrozně stydlivá, ale má způsoby princezny." Odpověděla mi veselé.
Celou cestu jsme si povídaly, jako by jsme se znaky celou věčnost. Dozvěděla jsem se, že je pátá, takže pochází z kasty umělců. Ukázala mi obrázek, který právě kreslila cestou v letadle. Byl tam nádherný pes a i když ještě nebyl hotový, poznala jsem plemeno, Border kolie. "Jednou si takovou pořídím." Řekla, když jsem fascinovaně sledovala obrázek. Dozvěděla jsem se ještě spoustu informací, než jsme přistáli na letišti.
Ava se na nás nechápavě dívala a pak si do uší strčila sluchátka a nasadila si škrabošku na spaní. "Asi vyspává do krásy." Smála se Bonnie. Musela jsem se smát taky. "Neměly by jsme ji ale podcenit. Ta pro vítězství princova srdce udělá všechno. Pokračovala. Máš pravdu ta se ho jen tak nevzdá.
Vyhlédla jsem z okénka a uviděla hlavní město Illey. Z mého pohledu bylo tak malinkaté. Ve skutečnosti bylo ale obrovské a nádherné. Odteď se můj život už definitivně změní.
ČTEŠ
Selekce
FanfictionAhoj, vítejte u mé úplně první knížky. Tak se pohodlně usaďte a přeji příjemné čtení...🌼😊 První díl Selekce Již vyšlo: Elita, První, Angel, Sisters Ale pro ty co by se přeci jen nejdříve rádi dozvěděli něco víc, tady máte malou ochutnávku:. Nikd...