26. kapitola

120 9 2
                                    

Otevřela jsem balíček a vypadly na mě tři dopisy. Vzala jsem první z nich a začala jsem číst.

Ahoj Zoey,
Čekali jsme až nám napíšeš, protože jsi ale nic nenapsala, tak se tě musím zeptat.
Je ta selekce opravdu tak hrozná? Užíváš si to tam? Já bych řekla že podle ukázek v televizi, se tam bavíš perfektně. Taky jsem si všimla jak se na tebe princ dívá. Stoprocentně seš jeho favoritka. Libí se ti?
Doufám, že se tam chováš slušně a neděláš nám ostudu.
Tak se tam měj a hlavně brzo odepiš.
Mám tě moc ráda, Máma.

No jo to byla celá máma radši jsem si vzala další dopis.

Ahoj Zoey,
Viděli jsme tě včera v televizi. Byla si hustá. Skoro jsme tě ani v těch šatech nepoznali.

Určitě ses zabouchala do prince. Slyšel jsem jak si ho pojmenovala, navíc ses celá červenala, když se tě na něho ptal.

Ještě bych se tě chtěl zeptat na jednu otázku máj tam fotbalový hřiště?

Tak se měj doufám, že nás někdy pozveš do paláce až budeš královna.

Promiň Zoey,
Přečetl jsem si co ti Andrew psal. Klidně ho ignoruj. Celá rodina tě už určitě zahltila spoustou otázek. Takže ti jen popřeju ať si to tam pořádně užiješ.
Taky ti posílám pár příkladů na procvičení. Stýská se mi, doufám že se brzo uvidíme.
Andrew a Patrik

Otočila jsem na druhou stranu a uviděla příklady. No jo to bylo tak podobné Patrikovi.
Začala jsem číst další dopis.

Ahoj moje princezno,
Tak co jak se tam máš? Podle ukázek v televizi docela dobře, ale doufám, že se nepřetvaruješ. Jestli se ti tam nelíbí tak můžeš jet klidně domů. Pro mě už princezna si a věřím, že z tebe už brzo vyroste královna svého života. Už se mi po tobě stýská. S láskou Táta.

Musela jsem si šetří slzu s obličeje, aby mi nerozpila dopis.
„I mně se po tobě stýská tatínku, po vás po všech.“

Rozhodla jsem se že rovnou odepíšu. Vytáhla papír a začala psát.

Ahoj moje milá rodinko,
Rozhodla jsem se vám napsat společný dopis, protože jste se ptali na podobné otázky. A moc se omlouvám, že jsem vám nenapsala dřív.
Selekce není tak hrozná jak jsem si představovala. Dokonce jsem si tu našla i kamarádku Bonnie. Navíc tu vaří moc dobře a spím v pohodlné posteli. Zkrátka si to tu užívám.
Šaty jsou tu krásné, ale trochu mě dusí. Musím přiznat, že princ není tak hrozný jak vypadal. Ale rozhodně se nechci stát královnou.
Abych ti Andrew odpověděla na tvojí otázku, tak ne fotbalové hřiště tu nemají, ale jsou tu nádherné zahrady a slyšela jsem, že tu někde mají i kino.
Tobě Patriku bych chtěla poděkovat za příklady, ale myslím, že je stejně nevyřeším.
Taky se mi po Vás moc stýská. Posílám mnoho pusinek. Mám vás ráda.
Zoey

Dopsala jsem dopis a dala ho do obálky. Pak jsem s ním poslala Mel.

SelekceKde žijí příběhy. Začni objevovat