23. kapitola

129 9 0
                                    

Zavřela jsem za sebou dveře své komnaty a vydala se rovnou k psacímu stolu. Otevřela jsem prví šuplík a vytáhla svůj zlatý deník. Otočila jsem na čistotu stranu a začala psát.

3.10.
Milý Jamesi,
Vše jde přesně podle plánu. Dnes na plese mi oznámil, že se do mě zamiloval.
Teď už mám postup do Elity a ještě mnohem dál jistý.

Sešit jsem opět schovala a spokojeně si lehla do postele.

Ráno mě vzbudil veselý vřískot. Protřela jsem si oči a uviděla Bonnie, která se na nade mnou tyčila. „Co se stalo?“ Vypravila jsem ze sebe rozespalé a u toho si zívla. „On mě pozval na projížďku na koni.“ Křičela nadšeně Bonnie. „Aha, tak si to užij. Budu držet palce.“ Bonnie poděkovala a odešla. Já se ještě vrátila do postele.

Další týden byl nudný. Buď jsme měli hodinu etikety, historie nebo jsme se učili tančit. Nika jsem skoro vůbec nevídala.

Zrovna jsme měli hodinu pauzu mezi etiketou a tancem. A tak jsem se rozhodla, že půjdu na procházku do zahrad. Vyšla jsem a chvíli jen tak kroužila. Najednou jsem uslyšela Nikolase. Otočila jsem se a spatřila ho s Minthin.  Něco mu vyprávěla a on se tomu smál.

Bodlo mě u srdce a hlavou mi prolétla myšlenka. Jak mi může říct, že mě miluje a pak si támhle takhle bavit s ní, jakoby se nechumelilo. Rychle jsem tu myšlenku ale zahnala. Je přece jenom součástí mého plánu. Nemiluješ ho. Vadí ti to jenom proto, že se bojíš o svůj plán. S touto myšlenkou jsem se vydala dovnitř.

Byl pátek a měly se konat další zprávy. Byly to už moje druhé za tu dobu co jsem na zámku, ale tentokrát jsem tam měla poprvé vystoupit. Byla jsem hrozně nervózní.

Ještě před začátkem zpráv si nás Nikolas všechny zavolá do knihovny.
„Dámy, omlouvám se za nečekanou schůzku, ale je to důležité. Rozhodl jsem se, že dnes vyloučím dalších pět z Vás. Tak tedy: Minthin Frayová, Elizabeth Taylorová,  Laura Mackenzie, Clarissa Davisová, Kora Hawkinsová jste vyloučené že soutěže. Opravdu mě to mrzí, ale nerozuměli jsme si.“

To mě trochu překvapilo. Ale co aspoň o pět holek míň proti mně. Pak už jsme se konečně šli posadit do sálu, kde se budou vysílat večerní zprávy.


SelekceKde žijí příběhy. Začni objevovat