Probouzela jsem se s úsměvem na tváři. Vzpomněla jsem si na včerejší polibek a přejela jsem si palcem po rtech. Rozběhla jsem se ke stolu. Musela jsem si něco napsat do deníku.
11. 10
Milý Jamesi,
Včera jsem se zase líbali.
Tahle krátká věta úplně stačila.
Dnes jsme měli etiketu. Učili jsme se chodit narovnání. To nebylo zas až tak těžké, protože jsem si myslela, že budu muset udržet na hlavě knížku, jak je to ve filmech.Po krátké pauze jsme měli hodinu tance. Učitele, který to vyučoval, jsem zbožňovala. Měl legrační francouzský přízvuk. Tahle hodina byla ale jiná. Tentokrát přišli strážci, kteří měli zrovna volno, takže jsme tancovali všichni.
Měla jsem štěstí, protože na mě vyzbyl Caleb. Nemusela jsem se mu už tedy představovat a byla jsem uvolněná.
„Dobrý den Zoey smím prosit?“ Zeptal se a uklonil se mi. „Bude mi potěšením s Vámi tančit Calebe.“ Odpověděla jsem veselé a taky se uklonila. Hudba začala hrát a my se dali do tance.
„Tancujete mnohem ladněji než minule.“ Konstatoval při tanci. „Děkuji taky jsem se to snažila naučit, abych se příště už neztrapnila.“„Ale prosím Vás i minule jste na parketu vypadala dokonale.“ Věnoval mi jeden z nejhezčích úsměvů jaké jsem kdy viděla. „Když myslíte. Víte co nechtěl by jste mi v soukromí tykat?“
„Souhlasím, abychom si v soukromí tykali.“ Písnička už skončila a tak jsme se rozloučili.Vydala jsem se k sobě do komnaty. Potřebovala jsem se vykoupat a převléknou. To víte při tanci se člověk zapotí.
Začla jsem si napouštět vanu a nalila do ní pěnu do koupele, která voněla po růžích. Do komnaty vstoupila Melanie něco držela v ruce. Melanie jsem měla ráda byla jen o pár let stáří. Byly jsme kámošky. Evelyn se to moc nelíbilo, tak jsme si tykali jen v soukromí.
Copak mi neseš Mel. Zeptala jsem se zvědavě. „Balíček od tvojí rodiny.“
„Jéé, podívám se na něj hned po koupeli. Pomohla by si mi prosím z těch šatů.“
„Pro tebe všechno Zoey.“ Usmála se a pomohla mi sundat šaty. „Díky, jestli chceš tak mi můžeš vybrat nějaký šaty na oběd. Věřím ti.“ Usmála jsem se a vydala se do koupelny.
Vypla jsem kohoutek a položila se do vany. Nechala jsem celé své tělo načichnout vůní růží. Pak jsem vylezla, oblékla si čisté spodní prádlo a vydala se ven z koupelny. Melanie mě začala oblékat do vybraných šatů. Byly tmavě modré, krátké ale sukně byla dost navlněná. Pomohla mi vysušit vlasy a udělá mi drdol.
„Ach, co bych bez tebe dělala Mel.“„Asi bys ses nechala oblékat od někoho jiného.“ Zasmála se a já se k ní musela přidat. „Vždyť víš jak to myslím.“ Přikývla a obě jsem se začaly smát.
ČTEŠ
Selekce
FanfictionAhoj, vítejte u mé úplně první knížky. Tak se pohodlně usaďte a přeji příjemné čtení...🌼😊 První díl Selekce Již vyšlo: Elita, První, Angel, Sisters Ale pro ty co by se přeci jen nejdříve rádi dozvěděli něco víc, tady máte malou ochutnávku:. Nikd...