29

438 47 39
                                    

Yoongi

Derslerin bitmesiyle toparlanıp okuldan çıkmıştık. Jungkook bizle vedalaşıp köşedeki arabaya doğru ilerlemişti. İçimde kalmasın diye durup onları izlemiştim, nasılsa bu kalabalıkta dikkatlerini çekmezdim. Kıvırcık saçlı kumral birisiydi. Sarıldıktan sonra arabaya binip gözden kaybolmuşlardı.

Jimin kafamın karışık olduğunu anlayarak konuşmuştu.  "Yeobum onun eski okulundan hoşlandığı çocuk, yurtdışına okumaya gitmişti. Görünüşe bakılırsa tatilde olduğu için bir süreliğine Kore'ye gelmiş."

"İyi yanından bakalım, erkeklerden de hoşlanıyor."

Taehyung'u duymazdan gelip Jimin'le konuşmaya devam ettim. "Yani hâlâ ondan mı hoşlanıyor? Neden?"

Jimin omuz silkmişti. "Hoşlanıyor mu bilmem ama eğer Yeobum böyle gidip gelirse unuttuysa bile geri hatırlar."

Offladım. Platonik olmak ne zor be arkadaş. "Ne olacak şimdi?"

"Olacağı şu ki en yakın zamanda ona hislerini söylüyorsun."

"Ne alâka ya?!"

"Ne demek ne alâka? Farkında mısın bilmiyorum ama onlar flörtleşiyor!" Benim bunu yapmayacağımı anladığında yürümeyi bırakıp bizimde durmamıza neden oldu. Sabır istercesine yüzünü ovmaya başlamıştı. "Ne turşusun lan sen, alt tarafı itiraf edeceksin! Reddedilsen bile Jungkook'un ne yapmasını bekliyorsun? Çocuk reddettiği için bile kendini üzer! Git söyle artık aaa bıktım lan sizden! Benimde bir aşk hayatım var bırakta kendimle ilgileneyim!"

Jimin'i ilk defa bu kadar sinirli görüyorum...

Taehyung pörtlemiş gözleriyle ona dönmüştü. "Senin aşk hayatın mı var?!"

"Sensin be! Senden hoşlanıyorum! Keriz misin nesin, artık bir çıkma teklifi et! Oyalamayın beni!"

Biz afallamışken o hızlı adımlarla yanımızdan ayrılıp gözden kaybolmuştu. İkimizde durmuş öyle salak salak etrafa bakıyorduk.

Taehyung kendine gelip sonunda konuşabilmişti. "A-az önce ne oldu?"

"Eve gidiyorum ben, cesaret toplamam gerek."

"Gerçekten bitiriyor musun bu işi?"

Ben de kendimi inanamıyorum ama yapmazsam Yeobum denen çocukla sevgili olacak. "Bitirmek zorundayım."

~♧~

Taehyung
Saat akşam 11 oldu yaz artık ya

Ben
Olmaz
Gece yazacağım
Hemen cevap vermesin diye

Jimin
Sen yeterki yazda o çocuk gördüğü gibi yazar zaten

Ben
Yazmasın işte niye hemen yazıyor

Jimin
Anlaşıldı sen yine bir bok bulup
yazmayacaksın ve ben boşuna
saatlerce uğraşmış olacağım

Ben
Hayır ya
Ciddiyim bu sefer
Ama ona ne yazacağımı bulamadım yardım edin ilk defa birine açılacağım

Taehyung
Yahu düz söyle işte sevgili olalım diye

Jimin
Beni germe Taehyung

Taehyung
Ne yaptım yine ya :(

Jimin
Yoongi relax ol yeter

Ben
Olmaz öyle bir şey


Jimin
Peki
Ben uyuyorum nasılsa sabah okulda
görüşeceksiniz

Taehyung
Ben burdayım Yoongi
Çünkü arkadaşlık bunu gerektirir...

Jimin
Ben burada pezevenk mi oluyorum

Taehyung
Şaka yapıyorum bebiş
Yeterince yorduk seni git uyu

Jimin
Çok uykum var kusura bakma Yoongi

Ben
Sıkıntı yok uyu sen

Jimin
İyi geceler çocuklar

Taehyung
İyi geceler 😽

~♧~

Taehyung
Cnm yazsan mı artık
Saat 3 oldu

Ben
Off
Yazmazsam Jimin siker ebemi
Kaçışta yok artık

Taehyung
Yaz cnm
Bekliyorum

Yatakta tepine tepine biraz daha oyalandıktan sonra Jungkook'a yazmaya başladım.

Ben
Jungkook
Ben senden hoşlanıyorum
Cevabını az çok tahmin etsemde
söylemek istedim işte
Çok mu özgüvensiz oldu bu ya
Neyse
Söyledim sonuçta

Jungkook
Yazıyor...

Ne? Uyumamış mıydı yani?

Jungkook
Jungkook'a bir daha yazma

Ben
Bayan Jeon siz misiniz?

Birden bire profili gitmişti. Engellemekle kalmayıp gruptanda çıkmıştı. Kim lan bu? Gecenin 3'ünde Jungkook'un telefonuyla ne işi var? Kesin Jungkook'un annesi ya kesin.

Lovefool/YoonkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin