10

755 64 50
                                    

Yoongi

Jimin ve Taehyung'ta bana baktığında nedense gerilmiştim. Onlara döndüm. "Hoseok'un nasıl biri olduğunu bilmiyormuş gibi yapmasanıza ya!"

Dediğim şeyle Jimin kendi hâlinde takılmaya devam etmiş ancak Taehyung bana çapkın bakışkar atmaya devam ediyordu. Şu an bu aptalın ensesine iyi bir şaplak geçirmek istiyordum.

Jungkook'un benden hâlâ yanıt beklediğini hatırlayıp ona döndüm. "Şey, bilirsin bütün insanların niyeti aynı değil."

"Evet ama sevgili olmamızın bununla ne alâkası var? Arkadaşım diyebilirdin yani ne bileyim, ya okuldakiler bunu öğrenirse?"

Ya sen şu an böyle sevgiliyiz falan diyorsun ben yanlış anlıyorum ama bak. "Hoseok kimseye söylemez merak etme. Öyle biri olsa böyle bir yalan söylemezdim zaten."

Onu cevaplamama rağmen hâlâ kafasında sorular var gibiydi. "Neden seninle sevgiliyim?"

Güldüm. "Tanrım, bizi duyan biri cidden sevgili olduğumuzu düşünecek Jungkook." Kendime gelip soruyu cevapladım. "Çünkü Hoseok gay Jungkook, sanırım bunu anlamadın."

"Gay mi? Peki sen gay misin?"

Taehyung'un şu an bizi dinlediğine yemin edebilirim ama kanıtlayamam. "Biseksüelim. Bu seni rahatsız eder mi?" Yani Jungkook hayatıma girmeden önce düzdüm...

Sorduğum soruyla kallarını çatmış ve sevimli bir ifadeye bürünmüştü. "Hayır. Jimin'de biseksüel-"

Taehyung duyduğu şeyle içtiği içkiyi püskürtmüştü. "Ne?!" Jimin anlamayarak bize bakıyor, Taehyung ise ağzını siliyordu. "Nasıl ya?!"

Jungkook, Taehyung'un tepkisiyle tekrardan konuştu. "Bir saniye, siz bilmiyor muydunuz? Sanırım söylememeliydim."

Jimin sonunda konuşabilmişti. "Olay ne?" Herkesten ses kesildiğinde gergin bir şekilde gülmüştü. "Ne oluyor lan?"

Taehyung kendi kendine gülmeyi kesip ona döndü. "Yok bir şey, şakalaşıyorlar işte."

Jimin kollarını bağlamış ve dudaklarını büzerek hepimizin surat ifadesine bakmıştı. "Bir şey saklıyorsunuz."

Jungkook bana gözleriyle uyarınca atılmıştım. "Hoseok'un tuvalet anısını anlatıyorduk, ona güldük."

"Tamam da, bu niye 500 kere anlatılan şakaya hâlâ gülüyor?" Baş parmağıyla yanında oturan ve aptal aptal gülerek pot kıran Taehyung'u gösteriyordu.

Taehyung ilk önce onun omzuna acıtmayacak şekilde yumruk atmış ve sonra konuşmaya başlamıştı. "1.si Ben "bu" değilim. 2.si ise doğum günün hakkında konuşuyorduk. Her şeye meraklanmasan olmaz mı?"

Mızmız bir şekilde cevapladı. "Olmaz."

Taehyung durumu kurtardıktan sonra konu değişmiş ve Jungkook biraz daha rahatlamıştı. Yine de eğleniyor gibi gözükmüyordu. "Sıkılıyor musun?"

"Sıkılmak değil de, galiba böyle yerler benlik değil."

Gümbür gümbür çalan müzik ve herkesin sarhoş olup saçmalamaya başlaması beni de rahatsız etmişti. "Ben sıkıldım, gelen kişiler saçmalamaya başlamış bile."

Çenesini eline yaslamış beni izliyordu. "Bir tek ben böyle düşünüyorum sanıyordum."

"Hayır yani şuradaki aptal neden masanın üstünde dönüyor?"

Güldü. "Şey konuyla alâkasız ama buraya gelen kız kimdi?"

Umarım Jungkook'a aptalca bir şey söylememiştir. "Gereksiz biri, neden sordun?"

Omuz silkti. "Sevgilin olduğunu söyledi de."

Kahkaha atmadan edememiştim. "Sevgilim mi?"

"Ben de öyle düşündüm, öyle bir şey olsaydı söylerdin."

Aww bana güvenmesi çok hoşuma gitti. "O kız bana biraz takık, onun dediklerini çok ciddiye alma."

Jimin konuşmamızı böldü. "Jungkook, uzun zamandır beraber içmiyoruz." Ona açılmamış bira tenekesini uzattı. "Alsana."

Jungkook hiç düşünmeden uzatılan birayı almış ve açmıştı.

Dalgayla karışık konuştum. "Hepiniz sarhoş olmazsanız sevinirim."

~♧~

Tabiiki de öyle olmadı. Taehyung ve Jungkook sarhoş olmuştu, Jimin ise içmeye devam ediyordu. Normalde içmesine izin vermezdim ama Jimin'in dayanıklı olduğunu bilerek bir şey demiyordum.

Birasını bitirip bana döndü. "Gitsek mi artık? Jungkook uyuklamaya başladı. Hem geçte oldu."

Ayağa kalktım. "Tamam."

O Jungkook'u kucaklamış ve bana Taehyung'u bırakmıştı. Yine bir hayaller hayatlar vakası. Boşvererek Taehyung'un kolunu omzuma atmasını sağladım.

"Jimin~"

Birden bire beni öpmeye kalkıştığında iğrenerek elimi yüzüne koymuş ve benden uzaklaşmasını sağlamıştım. "Ben Jimin değilim seni aptal."

Bu olay tekrar yaşanmadan Jimin'e yetiştim. Kihyun ile kavga ediyorlardı?

"Önüne baksana."

Jungkook onun omzundan itiştirmişi. "Ne diyorsun be?"

Bir saniye, Jimin değil Jungkook kavga ediyormuş. Dur ne-

Şu an kavga etmenin sırası değilki. Kihyun cevap verip işler kızışmadan önce konuştum. "Hey, o sarhoş. Ciddiye alma."

"Belli, bana cevap veren ya sarhoştur ya da yürek yemiştir zaten. Şimdilik sırf senin arkadaşın diye bırakıyorum." Ego ve özgüveniyle konuşma şekli cidden iticiydi.

Şu an 2 tane sarhoş olmasa ona öyle bir dalardımki...neyse. Bir gün kavga edeceğiz zaten. Daha fazla şey olmadan Jimin'in Jungkook'u önden götürmesini sağlayıp dışarı çıktık. Çokta uzak olmayan evime geldiğimizde içeri girmiştik.

Mızmızlanarak uyuya kalmış olan Jungkook'u kıltuğa bıraktı. "Dostum, Jungkook amma ağırmış."

"Jungkook ağır değil, sadece sen miniksin."

Bana "ciddi misin" dercesine bakmıştı. "Neyse, biz Taehyung ile misafir odasına yatarız. Jungkook-"

Tanrı'nın bana verdiği şansı elimin tersiyle itecek miydim? Tabiiki de hayır.  "Onunla ben ilgilenirim."

"İyi o zaman, iyi geceler."

Uyumayan ama yaylana yaylana yürüyen Taehyung'u alıp misafir odasına gitti ve beni Jungkook'la yalnız bıraktı. Kendi kendime sırıtmayı bırakıp ona döndüm. Uyurken ne kadarda huzurlu gözüküyor. Koltuk altından kaldırıp onu kucağıma aldım. Odama götürüp yatağa yavaşça bıraktığımda onu giydirmem gerektiğini hatırlamıştım. 

Yani...bir şey olmaz. Sonuçta ikimizde erkeğiz. İlk önce pantolonunu çıkarmak için ellerimi düğmesine götürmüştüm. Nedense bunu yaparken heyecanlanıyordum. Kendime geldim ve onu rahatsız etmeden pantolonunu çıkardım. Teni resmen süt gibiydi. O nasıl bu kadar güzel olabiliyor? Çantasından pijamalarını çıkartıp eşofmanını giydirdim. Kazağını çıkardığımda kızarmadan edememiştim. Kendine gel Yoongi! Sapık gibi tepkiler vermeyi kes! En sonunda tişörtünü de giydirip yanından kalktım. Tamam! Bitti işte! Yorganın içine girmesini sağlayıp rahat olduğundan emin oldum.

Derin bir iç çekip lavaboya gitmek adına odadan çıktım. Misafir odasının önünden geçerken istemsizce birkaç cümle duymuştum.

"Immgh, Taehyung saçmalama, kes şunu! N-ne yapıyorsun?"

Dostum, seks hayatınıza saygım sonsuz ama evimde yapmasanız olmaz mı?

Lovefool/YoonkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin