-Nagyon szép ez az autó – mondom és elfordítom a kulcsot, mire a motor hangosan felbúg.
-És hangos is, mint én – kacsint rám, mire hitetlenkedve megrázom a fejem.
Ő halkan felnevet rajtam, de nem törődtem vele. Kitoltattam a garázsból, majd ki a kapun és Ariana már mondta is az irányt.
Egy plázába mentünk. A parkolóba leálltam a kocsival és lezártam azt. Kiszálltunk és rögtön Ariana mellé sétáltam.
-Máskor gyere nyugodtan civilbe – néz végig rajtam, majd túl közel lép, mire még levegőt se mertem venni. Orrunk szinte össze ért. Nem mertem máshova nézni csak a szemébe, viszont ő nem zavartatta magát. Szemével végig ajkamat pásztázta, majd lassan fülemhez hajol. – Bár nagyon jól áll ez a szett – suttogja fülembe, mire egész testem libabőrös lett.
Mire feleszméltem Ariana már a parkoló másik felében járt. Mi a fene van velem? Miért van rám ilyen hatással ez a lány? Vajon ő a lányokhoz vonzódik? Lehet bejövök neki? De ő a főnököm és nem mellesleg az elnök lány. Tuti csak túlságosan unatkozik és játszadozik.
Gyorsan utána szaladtam. Mikor mellé értem halkan felnevet.
-Mesélj magadról Maya...
-Hát elég unalmas az életem – gondolkodom el.
A telefonom hirtelen elkezd csörögni, mire kiveszem a zsebemből. Will volt az, mire hangosan felsóhajtottam. Lehalkítottam a készüléket és vissza csúsztattam a zsebembe.
-Elnézést – erőltetek magamra egy mosolyt.
-Vedd fel nyugodtan.
-Nem gond?
-Öt perc elég? – kérdi, mire hevesen bólintok párat.
Kissé a falhoz húzódom és felvettem a még mindig várakozó Will hívását.
-Szia – köszönök halkan.
-Szia. Minden oké? Nem jöttél suliba és estem sem hívtál és vissza sem írtál. Az osztályfőnök azt mondta, hogy anyukád kivett a suliból. Miért? Ez az miattam van? Én sajnálom, ha valamit rosszul csináltam vagy fájdalmat okoztam. Én tényleg próbáltam gyengéd lenni – kezd el rögtön mentegetőzni.
-Will szakítsunk...
-Ugyan már Maya. Kérlek, ennyire rossz nem lehetett – kínjába felnevet a fiú és szinte biztos voltam bene, hogy hajába túrt.
-Nem volt rossz Will. Ez nem a te hibád. Én új életet kezdtem anyával, messze a régi élettől. Nem mondhatok semmit, vagyis nem tudom mit mondhatok. A lényeg, hogy én nem tudom tovább folytatni veled ezt a dolgot.
-Mayaaa – mondja a nevemet nevetve, mintha csak egy rossz viccet meséltem volna neki.
-Ne! Will kérlek, ne tedd ezt még nehezebbé. Vége, ennyi volt – mondom és szemembe könnyek szöktek.
Nagyon szeretem Willt, de azt hiszem, hogy soha nem voltam belé szerelmes és így ez megmagyarázná, hogy miért nem élveztem a szexet vele.
-Ennyit ér neked két év? – kezd el szipogni, mire szívem majd meg szakad. – Tudod mit? – kérdi mérgesen. – Kurvára szar voltál az ágyba és kurvára megkaphatok bárkit, akit csak akarok. Tudod miért Maya? Mert jól nézek ki, okos vagyok és még sportolok is. Bármelyik lány ölne értem és örülnének, ha járhatnának velem. Szóval baszd meg, én szakítok veled. Úgy is kezdtelek unni. A soha viszont nem látásra Stuart – vágja rám a telefont.
YOU ARE READING
Az új testőr
RomanceKét lány, két különböző világból. Egy lány, akinek pár nap alatt megváltozik az élete és a Fehér Házba kerül testőrként. Az elnök lánya, aki elkényesztetett és mindent megkap, amit csak akar, kivéve egy valamit a lány figyelmét.