A bál napja előtt, este:
-Van egy fair ajánlatom – mondja Ariana, aki újra kiüti kezemből a botot, amit rögtön felkapok. – Hogy kicsit ösztönözzelek – próbál megütni, de blokkoltam, mire elégedetten elmosolyodik.
-Hallgatlak – támadok most én, de ő mindenféle erőlködés nélkül védi azokat.
-Ha nyersz akkor holnap te mondod a programot. Te döntöd el mikor megyünk ruhát venni, milyen ruhát stb...viszont ha én nyerek – a botjával átfogja az enyémet és közel húz magához – én irányítom az egész napod – nyom egy apró puszit az ajkamra, majd ellök magától.
Ariana pontosan tudta, hogy mivel ösztönözhet és ezt ki is használta. Szinte rögtön jobban ment a védekezés, de még így sem tudtam legyőzni. Kábé öt percig bírtam vele tartani a ritmust utána, egy váratlan pillanatba kiütött láb alól.
Idegesen megcsaptam a földet, mire csípőmre ül és elkezdi arcom cirógatni. Szinte rögtön lenyugodtam és kezeimet combjára vezettem.
-Reggel 9-ig aludhatunk utána nincs megállás a bálig – kacsint rám, majd feláll és a kezét nyújtja.
Haza mentünk és gyorsan egymás után elmentünk zuhanyozni. Ezután lementem a nappaliba jó éjt kívánni anyunak és Watsonnak, majd vissza a szobámba.
Ariana már nyakig be volt takaródzva és ajka kissé szét volt nyílva. Szegénykém nagyon fáradt volt. Ezen a héten volt a vizsga időszak plusz még nekem is segített esténkén edzeni, ezen kívül pedig az ő edzésein is részt kellet vennie.
Bebújtam mellé és egy puszit nyomtam a homlokára. Mivel még nem voltam álmos gondoltam picit telózok. Az instát bújtam, de mivel azt hamar meguntam átmentem tik tokra. Mivel még a minimális hangon is nagyon halk volt, teljesen levettem a hangot, hogy ne zavarjam Arianat.
Igazából fogalmam sincs, hogy mikor aludtam be, de reggel az ébresztő hangjára keltem. Ariana rögtön kinyomja azt és vigyorogva néz rám. Szenvedve vissza dőltem.
-Készen állsz? – fekszik rám egész testével, mire nevetve megrázom a fejem és kezemet fenekére vezetem. - Mikor lettél te ennyire rossz? – kezdi el nyakam csókolgatni, mire felnevetek és elkezdem az előbb említett testrészt simigatni. Halkan sóhajtozik, mire tudtam, hogy nem fogunk egy hamar kikelni innen. – Ne csináld – suttogja, mikor derekánál kezdtem játszadozni.
-Mit? – kérdem egy ártatlan mosollyal.
-Ezt. Tudom, hogy mire megy ki a játék – hirtelen magam alá fordítottam amin mindketten meglepődtünk.
-És mire megy ki? – csókolom meg nagyon lassan. Szinte rögtön éreztem, hogy ő gyorsítana, de nem hagytam.
-Arra...arra – kezd el sóhajtozni, mikor hasa alját cirógatom. Nyelt egy nagyot és láttom, hogy próbálja magát össze szedni. – Arra, hogy kevesebb időnk legyen a shoppingra. Viszont én ezt nem hagyom – fogja meg a kezem és lehúz magához egy utolsó csókra, majd szó szerint lebök magáról, mire kínlódva felnyögök. Letettem lábaimat a földre, de továbbra sem mozdultam. Mikor Ariana ezt észre elém sétált és letérdelt a két lábam közé. Összefogta kezeimet és egy puszit nyomot rá.
-Ígérem, hogy jó lesz...csak bízz bennem – közelebb hajoltam, mire egy nagy, cuppanós puszit kaptam tőle.
Miután elkészülődtünk el is indultunk az első megálló felé, ami egy ruha üzlet volt. Ahogy beléptünk eltátottam a szám. Egy csomó ruha, annyi színben, hogy a felét most látom először.
Ariana megragadja a kezem és az eladó felé húz minket, aki szinte már vigyorog ránk.
VOUS LISEZ
Az új testőr
Roman d'amourKét lány, két különböző világból. Egy lány, akinek pár nap alatt megváltozik az élete és a Fehér Házba kerül testőrként. Az elnök lánya, aki elkényesztetett és mindent megkap, amit csak akar, kivéve egy valamit a lány figyelmét.