-Ma aludj itt – jelenti kis és feláll a székről majd elkezd össze pakolni.
-Jössz velem zuhanyozni? – ülök fel és csábosan rá nézek. Végig mérte felsőtestem és elkezdte ajkát harapdálni, majd felnevet.
-Bármennyire is csábítóan hangzik nem. Nyugodtan használj, amit csak szeretnél a házba. Nekem még el kell intéznem pár dolgot – mondja, mire felálltam és az emelet felé indultam. Gyorsan lefürödtem, rendbe szedtem magam és már be is bújtam Nicol hatalmas és pihe puha ágyikójába.
-Ariana te mit keresel itt? – kérdem mikor felkeltem és megláttam, hogy Ariana az ágy szélén ül.
-Nagyon aggódtam érted. Nicol este felhívta apát, hogy mi történt veled. Jól vagy? – fekszik be mellém tisztes távolba.
-Igen – mondom összezavarodva.
-Muszáj elmondanom valamit.
-Mond csak!
-Nagyon szeretlek Maya, szerelmes vagyok beléd és ez soha nem fog változni – lassan közelebb hajol, mire lehunytam a szemem és bezártam a köztünk lévő távolságot.
-Tudod ez picit fáj – hallom meg Nicol hangját, mire kinyitom a szemem. Csak egy álom volt. Nincs itt Ariana, csak Nicol, aki valamit a laptopján dolgozik. Rögtön közelebb bújtam hozzá.
-Micsoda?
-Hogy velem fekszel egy ágyba, de róla álmodozol. Nagyon össze lehetsz zavarodva kislány – nevet fel, de mintha mégis szomorú volna.
-Össze voltam, mert azt hittem, hogy azért nem akarsz kapcsolatot, mert csak játszol velem, de most már, hogy tudom az igazat és nem vagyok összezavarodva.
-Ez vicces, mert engem eléggé összezavarsz – elmosolyodtam és még közelebb bújtam, ha ez lehetséges. Láttom, hogy valamit nagyon ír a gépbe, de mivel még álmos voltam nem nagyon akartam olvasni.
-Mi ez?
-Részvétel nyilvánítás a tegnap elhunytak családjainak – sóhajt fel hangosan, mire lassan felnéztem rá. Láttom, hogy szemébe gyűlnek a könnycseppek, de még sem hagyja el egycsepp sem a szemét. Elvettem tőle a gépet és szorosan megöleltem.
-Mit csinálsz?
-Sírj – suttogom a fülébe, mire szinte rögtön éreztem, hogy csupasz vállamon végig folyik pár könnycsepp. Nem szóltam, nem néztem rá, csak a hátát cirógattam amig meg nem nyugodott.
-Köszönöm – hajol kicsit el tőlem és elkezdte arcom cirógatni, mire lehunytam a szemem. – Tegnap felhoztad az első találkozásunkat. Még nem kértem bocsánatot az ott történtek miatt. Majdnem meghaltál és most még is itt fekszel az ágyamba.
-Tudod mit mondanak...tarts közel a barátaidat, az ellenségeidet pedig még közelebb – egyszerre felnevetünk, majd kissé megüti a vállam.
-Szóval az ellenséged vagyok?
-Soha nem voltál az – lassan elindulok felé, mire elmosolyodik és lehunyja a szemét majd bezárja a köztünk lévő rést. Csak egy ártatlan, lágy csókot akartam neki adni, de nagyon elkapott a hév.
-Ennyire beindultál az Arianával kapcsolatos álmodtól? – kezdi el nyakam csókolgatni.
-Tőled indultam be – kissé elnyomom magamtól. – Figyelj csak. Tudom és megértem, hogy nem lehet kapcsolatod, de mit szólnál ha... mondjuk...
KAMU SEDANG MEMBACA
Az új testőr
RomansaKét lány, két különböző világból. Egy lány, akinek pár nap alatt megváltozik az élete és a Fehér Házba kerül testőrként. Az elnök lánya, aki elkényesztetett és mindent megkap, amit csak akar, kivéve egy valamit a lány figyelmét.