25.rész

811 47 21
                                    

-Maya, tudtad, hogy bejössz Skylernak? – kérdem felvont szemöldökkel.

Maya az említett lányra néz, majd megrázta a fejét ezzel jelezve, hogy nem tudta. Tekintete köztem és a lány között cikázik.

Valaki hirtelen berúgta az ajtót, mire kiszálltam Maya öléből. Öt maszkos ember jött be a házba. Kettőnél pisztoly volt, kettőnél pedig fa ütő. Aggódva Mayara néztem, akinek homlokán végig folyik pár izzadtság csepp.

-Maya – mondom félve, mire a lány rám néz.

Lehunyja a szemét, nagy levegőt vesz. Felállt a székből ő is és körbe nézett. A többiek a nappaliba voltak, teljesen ledermedve álltak, akárcsak mi Sky-jal.

-Tünés a nappaliba, mindenki. Aki megmozdul itt helybe agyon lövöm - ordítja az egyik, mire mindhárman bementünk a többiekhez és mozdulatlanul álltunk ott.

-Térdre, mindenki - kiálltja a másik, mire mind térdre ereszkedtünk kivéve Mayat. - Térdelj már le - üvölti elmebetegként a férfi.

Megfogtam a lány kezét, aki rám nézett és lassan letérdelt. Az egyik fegyveres felém indult és homlokomnak szegezte a fegyvert.

-Te velem jössz. Egy rossz mozdulat és annyi. Add oda az összes kp-t és a bankkártyákat is - néz mélyen a szemembe.

-Nem megy veled sehova – mondja Maya és felállni készült volna, de megfogtam a kezét.

-Semmi gond. Csak a pénzt akarják - állok fel felemelt kézzel.

Maya szemszöge:

Ariana elindult a férfivel, én pedig körbe néztem. Valami nem stimmelt. Az a pisztoly, olyan mintha vízi pisztoly volna. Ha igazam van nem halok meg, viszont, ha tévedek nekem annyi.

-Ne nézz rám - ordítja a pisztolyos srác, de továbbra is őt nézem. - Megakarsz halni? - teszi a fegyvert a homlokomhoz.

-Ne bántsd, oda adtam a pénzt, mindent – hallom meg Ariana hangját.

Felálltam, mire a srác keze megremegett, de továbbra se vette el azt a homlokomtól. Ariana mellém sétál és próbál vissza húzni a földre.

-Valaki hívja a mentőket - nézek hátra a többiekre.

Hirtelen megütöttem a srác torkát, aki rögtön le is térdelt. Arcon ütöttem, mire összeesett. A másik fegyveres felé indultam. Keze nagyon remegett ezt kihasználva kiütöttem kezéből a pisztolyt, de ekkor egy hatalmas ütést éreztem hátulról, amitől a földre estem. A férfi felvette a földről a pisztolyt és azzal arcon ütött, mire minden lelassult. A fejem a földre csapódott. Hallom, hogy Araina felsikolt. Elkezdtek a földön rugdalni. Már szinte alig voltam az eszméletemnél.

-Maya emlékszel mit mondtam a boxról? - kérdi apa, aki az ágyon ül.

-Akkor üssek mikor nem számítanak rá... - nézek mélyen a szemébe.

Kissé megráztam a fejem, hogy magamhoz térjek.

-Elég volt, megfogjátok ölni - kiált Ariana.

Hirtelen hátra rúgok, mire a fiú térde hátra hajlott és hangosan felordított. Ez tuti eltört. Gyorsan hátamra fordultam. Az egyik baseball ütős megakart ütni, de elkaptam az ütőt, mire csodálkozva rám néz. Ezt kihasználva kirúgtam láb alól és felálltam. Elvettem a baseball ütőjét és azzal kezdtem ütni. Láttom, hogy a másik hátulról akart ütni, mire kitértem előle, így a saját bajtársát ütötte meg. Hátba, majd fejbe ütöttem, mire ő is a földön maradt. Már csak egy van, aki kést rántott. Elindult felém és megvágta a karomat, mire abból elkezdett ömleni a vér. Elég mély vágásnak tűnik.

Az új testőrWhere stories live. Discover now